Broekhuis lease was een top ervaring

Vandaag mijn Peugeot na 3 jaar ingeleverd. Ik heb met veel plezier in de auto gereden en het contact met Broekhuis verliep altijd vlot en prettig. Eva uit Harderwijk wil ik complimenteren over haar klantvriendelijkheid. Ik zou Broekhuis zeker aanraden.

Beste Charlotte, Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en mooie compliment voor onze collega. Wat fijn om te zien dat u ons aanraadt. Wij hebben altijd graag voor u klaargestaan! Wanneer Broekhuis iets voor u kan betekenen dan bent u uiteraard weer van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Lease

Geweldige klantervaring

Wij zijn bij Broekhuis Purmerend uitstekend geadviseerd door verkoopadviseur Rens Gieske. Direct vanaf het eerste moment had Rens alle aandacht voor ons. Met de nodige vakkennis, humor en nauwkeurigheid werden wij door het aankoopproces geloodst. En alles ook nog eens tegen een nette prijs. Wij gaan genieten van onze nieuwe Volkswagen Polo. Dank Rens en firma Broekhuis.

Beste Jan Willem, Bedankt voor uw beoordeling en deze mooie complimenten voor onze collega. Dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen is voor ons heel fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis lease

Probleem opgelost

Ik had een probleem met de geleverde leasewagen en dit wordt opgelost.

Beste Patrick, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat het probleem dat u met uw geleverde lease auto had is opgelost! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan en wij wensen u fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Lease

Uitstekend in alle opzichten

Broekhuis lease steekt wat mij betreft in alle opzichten boven andere private lease aanbieders uit. Eerder heb ik geleased bij drie andere aanbieders en deze kunnen qua klantvriendelijkheid, servicegerichtheid en leaseprijs niet tippen aan Broekhuis. De bereikbaarheid is uitmuntend zowel telefonisch als schriftelijk. Je krijgt altijd vlot een medewerker aan de telefoon en je rekenen op een duidelijk antwoord op je vragen. Geen irritante keuzemenu's, chatbots of lange wachtrijen aan de telefoon, niets van dat alles. Werkelijk fantastisch. Mijn auto kon niet op tijd geleverd worden (buiten de schuld van Broekhuis om) en ik kon gewoon in de auto blijven rijden tot de nieuwe er was. En last but not least: de leaseprijs is heel erg veel lager dan bijvoorbeeld bij de ANWB (zelfde auto, zelfde specificaties). Chapeau.

Top service !

Via leasevergelijker.nl scherpe aanbieding gevonden bij Broekhuis Lease. Doordat ik zelf mijn "huiswerk" goed had gedaan, had ik niet veel vragen. Ik verwachtte zelf pas in 2023 te kunnen rijden. Door meedenken van de medewerkster kon ik snel rijden in een voorraadauto. Weliswaar met kleine meerprijs in verband met in eerste instantie niet gekozen optie. Maar door de snelle levering geen probleem en netjes aangegeven. Auto zou eerst kunnen worden opgehaald in Ede vanaf 6-9-22, en aangezien het voor ons (vanwege de afstand en andere afspraken) alleen op een zaterdag kon zou dat 17 september zijn. Nog geen dag later kreeg ik bericht dat de auto ook op 3-9-22 opgehaald kon worden. Van dit aanbod hebben we natuurlijk graag gebruik gemaakt en rijden we nu zeer tevreden in "onze" Mokka. Ook Opel Broekhuis in Ede bedankt voor de goede service !

Als vanouds weer prima geregeld

Broekhuis Lease is hier goed in. Persoonlijke betrokkenheid wordt nog altijd gewaardeerd!

Alles volgens afspraak!

Snel en klantvriendelijk

Goed geregeld!

Erg tevreden over de contacten met Broekhuis Lease en nog meer tevreden over mijn nieuwe auto (5008), geleverd door Peugeot Broekhuis Almere. Mooie en fijne auto.

Super goede service

De nieuwe auto werd netjes thuis afgeleverd en mijn oude auto werd ook meteen mee teruggenomen, super!

Perfecte voorbereiding en afhandeling!

Super geinformeerd door Broekhuis Lease in het voor-traject waardoor de samenstelling gemakkelijk verliep. Ook aflevering is perfect gegaan, Super tevreden!

uitstekende voorlichting, service en aflevering!

Prima ondersteuning bij het maken van keuzes bij het samenstellen van de auto. Prettige omgang en duidelijke uitleg bij de aflevering van de auto.

Zeer professioneel

Uitstekende uitleg en algemene ervaring met Broekhuis.

Erg prettige en professionele manier van zaken doen

Ik heb het contact met Broekhuis Lease als erg prettig ervaren. Ik had contact met een vaste krachtig binnen het bedrijf en kon ook telefonisch terecht indien ik vragen had. Ik werd dan vaak nog binnen het uur terug gebeld door mijn vaste aanspreekpunt. Erg prettig en professioneel.

Snelle service, snel schakelen, gewoon zoals het hoort!

Ik had op korte termijn een auto nodig en Broekhuis heeft laten zien dat het gewoon kan. Zowel de dealer als de lease afdeling. Correcte afhandeling, snel schakelen, contact houden ook al was er geen update. Erg betrokken en goed gecommuniceerd. Dank!

zorgeloos en gestroomlijnde levering

Via mijn werkgever een nieuwe lease auto bij Broekhuis mogen uitzoeken. Informatie, proces met alles wat komt kijken, ik heb er geen omkijken naar gehad. Alles zeer vlot, correct door Broekhuis met werkgever afgehandeld en de auto werd keurig bij mij op de oprit afgeleverd. Kortom een dikke pluim voor jullie pro-actieve werkwijze.

Top ervaring

Goede ervaring met het uitzoeken en afleveren van de auto.

Nieuwe lease auto via Broekhuis. Vriendelijke , behulpzame medewerker die meteen het vertrouwen schepte. Duidelijke uitleg van hoe en wat . Goede service , snelle reactie als ik vragen heb over de auto. Kortom fijn geholpen en blij met de auto!

Top bedrijf. Echt een aanrader!

BMW Broekhuis maar ook Broekhuis lease is een bedrijf met medewerkers die je gewoon goed begrijpen. De service is gewoon fantastisch.

Nieuwe leaseauto: goed contact en netjes afgeleverd

De sales adviseur van Broekhuis heeft me goed geholpen bij de keuze van een nieuwe elektrische auto. Deze auto was nog op voorraad, en door snel schakelen van zijn kant hoefde ik geen maanden op levering te wachten. Vervolgens werd de nieuwe auto keurig op tijd bij mij thuis afgeleverd, en werd de vorige lease-auto weer meegenomen. Fijne service!!

Goede ervaring met aandacht voor de wensen van de klant.

Mijn contact met Henrick van Buuren bij het aanschaffen van een nieuw leaseauto verliep bijzonder prettig. Hij luisterde goed naar mijn wensen en leverde meteen offertes. Ook meedenken met andere modellen, beoordelen van offertes en contacten met Univé toen het beleid veranderde naar aanschaf van volledige elektrische auto's verliep snel en goed. Alle contacten met vragen kon hij oplossen en het traject naar de nieuwe leaseauto, inclusief voorloopauto, verliep vlekkeloos.

Uitstekend contact

Bij het uitzoeken van een nieuwe auto prima contact gehad met Henrick: vriendelijk, klantgericht en komt zijn afspraken na!

Fantastisch geholpen!

Behulpzaam, meedenkend en betrouwbaar. Helemaal niks op aan te merken. Sharukh heeft overal in meegedacht en geholpen. Super tevreden

Zeer correct gegaan allemaal met de aflevering.

De Ford Focus die ik nu mag rijden heeft 48.000km gelopen, maar daar was bij aflevering niets van te merken; zeer netjes, als nieuw afgeleverd, echt heel netjes allemaal. Ook de bezorger van de auto was vriendelijk en adequaat.

Betrouwbaar en meedenkend.

Inmiddels heb ik al jaren een auto via Broekhuis lease, in mijn geval in combinatie met de Ford dealer in Hoogeveen. Het gemak van contact in de omgeving (de dealer) en de uitgebreide keuzes en het snelle schakelen wat geboden kan worden vanuit de lease maatschappij zorgen er keer op keer voor dat ik terug kom. Is Broekhuis lease de goedkoopste? Nee dat niet, maar service en betrouwbaarheid zijn ook zeker wat waard.

Over Broekhuis Lease