Prima service waar wel een prijskaartje aanhangt

Afspraak was goed in te plannen. Vervangend vervoer was niet gratis, dat is best jammer, want je betaald al een behoorlijke prijs in vergelijking met gewone garages. Verder keurig werk geleverd en binnen een dag klaar.

Service en communicatie is uitstekend

Goede service , goede en duidelijk overleg, geen verrassingen qua extra kosten bij uitvoering onderhoudsbeurten etc. Weet waar je aan toe bent.

Was ook gewassen!

Prima, auto is zelfs gewassen

zeer positief

Fijne ontvangst en vakkundig personeel. Extra uitvte voeren werkzaamheden worden tijdig gemeld, inclusief de meerkosten. Kregen een keurig schoongemaakte auto terug.

Goede aflevering en leuk behandeld

Na drie dagen in bezit van mijn crossland pp-562-d had ik op zondag een lekke achterband om13,15 heb eerst de bandenpomp geprobeerd ging niet te lek daaron broekhuis mobilletie service gebeld zoudenbellen wanneer ze kwamen dat duurde tot 15.45 een thuiskommer geprobeerd paste niet geen goede bouten bij zich toen het wiel er weer op gezet en langzaam naar broekhuis zwolle gereden, ben maandag naar de garage gegaan met de sleutel ben geholpen maar buitenband was aan gort gereden hebben ze een andere gebruikte band er opgezet en moest toch nog 53 euro betalen dus deze service valt dan toch ook tegen ik hoop dat u hier iets mee kunt valt mij tegen verder rijdt de auto goed.

Vriendelijk en gastvrij

Houden zich aan de gemaakte afspraak en de service verlening is geweldig goed.Blij dat ik opel rij.

Uitstekend geholpen

Fijn contact, duideijke uitleg over de auto.

Ik ben zeer tevreden over behandeling bij mijn laatste bezoek .

Ik ben tevreden omdat ik goed behandel ben ik de werkzaamheden na tevredenheid zijn afgehandeld .

Goed en fijn geholpen

Na slechte ervaringen met een andere broekhuis vestiging heeft Broekhuis Zwolle laten zien hoe het (in mijn ogen) wel hoort. Wat begon met een proefrit in een blauwe Ford KA, die niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed, resulteerde het uiteindelijk in de aankoop van een prachtige witte Fiesta. Daarbij uitstekend geholpen en begeleid door verkoper Joram Muntiga.

wakker gebeld

uit de nachtdienst gekomen auto ingeleverd bij de daeler,afspraak gemaakt 10.30 bellen voor onderhoud.bellen pas om 11.00 bellen ze mij voor onderhoud toen sliep ik al ,en met de afspraak dat ik de auto zou ophalen tussen 16.30 en 17.00 uur ben weer gaan slapen.bellen ze mij om 16,30 dat de auto klaar staat mij weer wakker gebeld,

Bij de laatste beurt helaas met een kater huiswaarts gekeerd.

Ik werd gebeld met voor meer dan €500 aan adviezen, te beginnen met het vervangen van de batterij van mijn sleutel. Dat zou jaarlijks moeten gebeuren: vorig jaar net een nieuwe sleutel gehad en de vele jaren daarvoor is nooit de batterij vervangen. Dan krijg je meteen het gevoel dat ineens geld verdiend moet worden. Je hebt op dat moment meteen je voelhorens uit staan en denkt met alle adviezen dat men er alleen op uit is de kosten op te voeren. Achteraf hadddn misschien de bougies wel vervangen moeten worden naar als dat nodig is, doe het dan ook meteen. Na vele jaren waarin ik altijd heel tevreden was over Opel en Broekhuis, is dat gevoel Helaas ineens verdwenen.

Beste heer Veldink, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben inmiddels contact gehad om onze werkwijze te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Goede service en nette inruil voor mijn oude auto.

Fantastische service

Vriendelijk personeel. Goede communicatie en service

Goede service en welkom alsof je thuis komt.

Snelle en geweldige service en ik heb het gevoel alsof ik thuis kom met zo'n gastvrijheid.

Ben gewoon heel tevreden overde service

Goed en snel

Goed overlegd, meegedacht in meerdere mogelijkheden voor het onderhoud. Deel kon worden verzet naar volgend jaar.

Ik ben echt blij met aankoop bij BROEKHUIS

Professioneel advies met auto aankoop. Echt aardige en betrouwbaar mensen . Ik ben echt blij dat ik heb gekozen BROEKHUIS voor mijn gedroom Skoda kopen. Julian en Robert jullie zijn toppers Bedankt

Nikolaus Ottostraat 1 8013 NG Zwolle

038-2050330