correct geholpen

correct, duidelijk en vriendelijk

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Vriendelijk geholpen. En alles prima geregeld.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Hele fijne mensen bij de receptie.

Goede service,houd de klant prima op de hoogte wat er gebeuren moet. En volgens mij ook niet te duur met reparatie.

Bedankt Wim, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. We zien je graag weer in onze vestiging. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Zeer klantvriendelijke behandeling

Het contact (via de app en persoonlijk met de verkoopadviseur van Broekhuis was erg goed. Zij nam de tijd voor mij, nam alles zorgvuldig met mij door, afspraken werden nagekomen. Kortom, een heel klantvriendelijke behandeling.

Beste Bianca, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Klantvriendelijke persoonlijke benadering van de heer Kat. Alle afspraken precies en correct nagekomen.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Prima geholpen en klantvriendelijk

Zie boven

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Belachelijk duur

Vind het niet normaal duur Voor een ruitewisser vervangen Vragen ze 80 euro Echt belachelijk

Beste Chris, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij de kosten uitgelegd. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, bent u van harte welkom. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Blij met de aankoop

Bij het kopen van een occasion Citroen C1, werd ik goed geholpen door Julian Kat. Prima uitleg en heel vriendelijk. Ook snel een proefrit geregeld. Fijn hoor. Julian is een jonge verkoper maar doet het uitstekend. Ik heb het idee dat hij met plezier naar zijn werk gaat.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling voor onze collega Julian. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Heel plezierig en deskundig geholpen door verkoper Joram Muntinga. Bedankt

Omdat er nog maar weinig nieuwe diesels zijn ging onze interesse uit naar een Citroen of Opel Diesel. Eerst naar de Broekhuis Citroen in Zwolle. Wat een slechte behandeling. De verkopers dachten echt: O daar heb je weer een paar klanten met vragen. En die toch geen nieuwe auto gaan kopen.... Door naar de Broekhuis Opel in Zwolle. Direct een heel aangenaam gevoel bij de ontvangst door verkoper Joram Muntinga. Hij wilde ons een electrische auto verkopen, maar die wilden we beslist niet hebben. Dan over naar de Opel Crossland Diesel. Koffie en met kennis van zaken over de Opel Crossland gepraat. Alle vragen konden zonder opzoeken beantwoord worden. Aangeschaft. Half jaar wachten, maar ondertussen werden we goed op de hoogte gehouden over de levering. We zijn erg blij met de aankoop. Prima auto!!!!! Joram. Heel erg bedankt!!!

Bedankt voor je mooie beoordeling voor onze Opel vestiging in Zwolle. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door Joram. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Vriendelijk en klantgericht.

Goed contact gehad met Wianne rond de aankoop van een occasion. Komt afspraken na, en reageert vriendelijk en snel.

Goede ontvangst, duidelijke uitleg en prima onderhoud.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

goed ontvangen

netjes en correct--koffie stond klaar

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer en dan zal de koffie weer voor je klaar staan! Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Zeer vriendelijk personeel, dit is onze tweede auto die wij hier gekocht hebben en we zijn uiterst tevreden. Correcte afhandeling. Een Opel garage die ik een ieder kan aanbevelen. Top garage bedrijf Groetjes Angele en Frans Damopoli-i

Bedankt Frans, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

financiering auto

Ik heb een auto gekocht in broekhuis. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk is het gelukt en heb ik nu 3 weken plezier van mijn nieuwe auto. Ik heb eindelijk een fatsoenlijke auto en kreeg van broekhuis een cadeau in de vorm van een tankpas van 500 euro.broekhuis was een goede keuze, we zien wel hoe het loopt. groetjes broekhuis zwolle

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

gewoon goed

gewoon goeie service

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Gewoon goed!!

Aardige verkoper, komen na wat ze beloven.

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen! De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Gisteren 24/02/ 2023 heeft Broekhuis Opel Zwolle Joram heeft contact met mij gezocht en uitgelegd over de hoge prijs van mijn auto en dat vind netjes . Over service heb ik ook niets op aan te merken.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wanneer je ons nodig hebt, zullen we voor je klaar staan. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Veel te duur

Ik ben geschrokken wat wij moesten betalen voor apk ,kleine beurt en nieuwe rechter voorwiel lager en 2 nieuwe banden . Ik heb hier in mijn woonplaats bij diverse bovag garage en bij een mazda dealer geïnformeerd wat mij het ging kosten en daar zat een behoorlijk verschil in van rond de € 400,- . Er ėėn plus punt dat de auto netjes opgehaald en terug gebracht werd en dat ze melden er stuk was en vervangen moest worden voor apk goedkeuring. Nee onderhoud laat ik niet meer door garage Broekhuis doen . Op personeel heb ik geen opmerkingen goede service bieden ze Opel Broekhuis Zwolle wel.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met je opgenomen om dit te bespreken. Wanneer je ons nodig hebt, zullen we voor je klaar staan. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Duidelijk verhaal.

Prima ervaring met afd verkoop

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je ervaring goed is. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Fijne kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Klantvriendelijk

Prima deal gemaakt

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat we een mooie deal hebben kunnen sluiten. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

We hebben bij Broekhuis in Zwolle een Opel Karl gekocht bij vertegenwoordiger Joram Muntinga en hij heeft ons prima geholpen en alles heel goed uitgelegd. We zijn er heel erg blij mee met onze nieuwe aanwinst. Top en bedankt Joram!

gewoon fijn bedrijf

de verkoper heeft zeker goed geholpen ( Wianne ) ze hebben nog iets besteld voor onze auto. de auto is super echt waar

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Goed geïnformeerd

Heel prettig

Prima service waar wel een prijskaartje aanhangt

Afspraak was goed in te plannen. Vervangend vervoer was niet gratis, dat is best jammer, want je betaald al een behoorlijke prijs in vergelijking met gewone garages. Verder keurig werk geleverd en binnen een dag klaar.

Service en communicatie is uitstekend

Goede service , goede en duidelijk overleg, geen verrassingen qua extra kosten bij uitvoering onderhoudsbeurten etc. Weet waar je aan toe bent.

Over Broekhuis Opel Zwolle