Voor mij de eerste keer zeer tevreden

Tot nu toe tevreden

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over uw bezoek. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Vertrouwend

Prettige mensen die je helpen en tijd voor je nemen.

Bedankt Teun, voor uw complimenteuze beoordeling. Fijn dat u het contact met de collega's zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Uitstekend. We zijn goed geholpen. Werden goed op de hoogte gehouden van de gevonden problemen en in overleg is alles gerepareerd. Goede service, alles was duidelijk en zoals afgesproken. Ook goede nazorg

Beste Heidi, Bedankt dat u onze service beoordeeld met een mooie 10. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Klantvriendelijk en deskundig

Ik ben prettig en goed geholpen bij de aankoop van een auto. Ze zijn deskundig en vriendelijk. Net voor de aflevering bleek dat de trekhaak niet gemonteerd was zoals afgesproken. Er is gelijk actie ondernomen, ik werd geïnformeerd en uiteindelijk is het probleem tijdig opgelost.

Beste Leo, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

klasse service

ik werd goed geholpen en ze was echt netjes en hielp ons goed

Beste Henk, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Wat fijn dat u zo goed en netjes bent geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Erg positief

Op een plezierige wijze geholpen , alle tijd voor vragen van onze kant en ook na dien alle tijd voor uitleg .

Beste Arend, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat u onze service als zeer positief heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Goede service en doen wat ze zeggen te doen.

2e nieuwe auto die we bij Broekhuis Zwolle hebben gekocht. Fantastisch geholpen met het maken van de juiste keuze.

Gefeliciteerd Ruud, met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Prima!

Goede persoonlijke benadering en service!

Bedankt Klaske, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Voor de vervanging van mijn bedrijfsbus klopte ik aan bij Broekhuis Zwolle aan. Hier erg snel geholpen toen door omstandigheden ik de bus sneller nodig had. De adviseurs staan je netjes te woord en hebben service hoog in het vaandel.

Beste Joep, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Fijn dat we u weer snel op weg hebben geholpen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Vriendelijke medewerkers en duidelijke afspraken

Ik ben netjes en goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Afspraken waren duidelijk en werden goed nagekomen. Erg vriendelijke medewerkers.

Beste Henkjan, Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Zwolle. Dat u goed en netjes geholpen bent bij de aankoop van uw nieuwe auto is voor ons mooi om te zien! Wij wensen u veel rijplezier en fijne kilometers! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Ik heb een vertrouwensband met personeel van Broekhuis

Bij de aankoop van mijn nieuwe Corsa ben ik heel goed begeleid door de verkoopster , heel tevreden over haar kwaliteiten. Ze schept vertrouwen is rustig en zoekt alles voor je uit.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u gedurende het verkoopproces zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Hier koop ik nooit weer een auto

Sinds de aanschaf van mijn auto, 4 maanden geleden, ben ik al twee keer bij Broekhuis en vier keer bij een andere garage geweest omdat er iets mankeerde aan de auto. Klantenservice is niet klantvriendelijk en denkt totaal niet met je mee. Liever lui dan moe lijkt het motto.

Geen medewerking bij garantiekwestie

Als consument werden we met de rug tegen de muur gezet mbt een garantiekwestie. Er werd totaal niet meegedacht. Doordat we de auto echt nodig hebben hadden we geen andere keuze dan de reparatie uit te laten voeren en de rekening onder protest te betalen. We hebben hier een vervelende ervaring aan over gehouden.

Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons dat u een vervelend gevoel aan de situatie over heeft gehouden. Helaas beslissen wij niet zelf over de garantie afwikkeling maar doet onze importeur dat. Zij hanteren strenge richtlijnen omtrent garantie aanvragen. Helaas voldeed uw auto niet aan die richtlijnen. Zoals ook besproken met u en uw eigen garage willen we graag een coulance aanvraag starten indien hier de stukken voor worden aangeleverd. Indien u dit in gang wenst te zetten vernemen we dit graag van u. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

hooggespannen verwachting van dealer toch enigzins teleurgesteld.

Na aankoop vaneen opel bij de dealer,hoge verwachting van het eindresultaat bij aflevering. Een groot compliment aan de autoverkoopster Wianne. De wijze van communiceren was prettig. Helaas hebben wij en ook zij moeten ervaren dat afspraken, met, en verwachtingen van derden, niet altijd lopen zoals verwacht en afgesproken, waardoor er situaties onstaan die zij niet wou, en wij al helemaal niet. Nogmaals,respect voor Wianne, voor de manier van afhandeling van de meeste onvolkomenheden. We hopen dat we veel veilige km mogen gaan rijden met de opel.

Beste Leo, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Helaas hebben we op sommige dingen geen invloed maar we zijn blij dat Wianne u goed geholpen heeft. Wij wensen u veel plezier met uw mooie Opel! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Alles goed

Beste Evert, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Bitter zoet

Ik heb nu mijn 2e auto gekocht bij Robert in Zwolle. Een Fijne verkoper waar ik vertrouwen in heb,en dat is mij wel wat waard. Echter heb ik een paar keer geen goede ervaringen gehad bij de garage. Alles wordt wel opgelost maar toch moet je er weer achteraan bijvoorbeeld verkeerde banden op de vorige auto. Nu is de aflevering niet goed gegaan. Cruise werkt niet geen 25000 km beurt gehad en ster in de voorruit. Het is niet dat een aflevering niets kost hé. En de tijd die ik daarna erin steek + de ergernis. Dus Zoet van het tevreden zijn van de verkoop afdeling persoonlijk contact en bitterenasmaak van de garage.

Beste heer Mulder, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega Robert. Vervelend om te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad met de werkplaats. Wij zien u graag bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Alles goed afgahandeld

Onderhoud en reparaties waren prima, evenals het telefonisch contact. Een min puntje bij de wielen (banden vervanging) zat er veel vet op de velgen die moelijk te verwijderen was en zwarte voetstappen in de camper!

Beste Dick, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij danken u vriendelijke voor uw feedback. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Top service !

Personeel altijd aardig , hele goede service. Zeer tevreden over alles!

Bedankt Melanie, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Prima geadviseerd en geholpen

Prima geadviseerd door de medewerkster Broekhuis Zwolle. Alleen werd de aflevering een week later vanwege foutje in de planning. Ik denk dat Broekhuis een beetje te groot wordt en dat het lastig is om alles te overzien. De klant wordt een autokoper en niet meer. Het lokale, garage kent klant, gaat eraf. Als klant wil je gezien en erkend worden. Je geeft een groot bedrag uit, voor de garage is het peanuts. Nou moet ik zeggen dat de verkoopster het leuk maakte. Maar de rekenmeesters hebben het voor het zeggen. Als je bij Broekhuis een lampje komt verwisselen dan krijg je er werkloon overheen. Niet bij iedere garage, trouwens) Dat is jammer. Service zou wat beter kunnen, is mijn ervaring. Vervelend is ook dat een verzekeringverkoper belt om een verzekering 'aan te smeren', dat zou beter in het verkoopgesprek kunnen in plaats van later bellen. En als die verzekeringerkoper ook nog gezegd moet worden wat er onduidelijk is aan 'nee', wordt het wat vervelend

Beste Rein, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Ook willen wij u bedankt voor de feedback die u geeft, deze is heel waardevol voor ons. Wij wensen u veel mooie kilometers toe en mocht u ons in de toekomst nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Een probleem in vloeiende lijn omgebogen naar een positief resultaat

De start-stop van mijn Fiat Ducato camper deed het soms wel en soms niet. Resetten hielp niet. Een nieuwe sensor was nodig maar niet direct beschikbaar. De sensor werd bestelt en afgesproken deze te monteren tijdens de APK . 13-06 naar Broekhuis voor de gewenste werkzaamheden. Helaas na enkele uren kreeg ik te horen dat de nieuwe sensor niet paste en overleg met Fiat Nederland nodig was. Maar ook de APK vanwege de sensor niet kon afgemeld. En op 17-06 verliep. Met de boodschap u hoort zo snel mogelijk van ons naar huis gereden. De volgende dag een telefoontje van Broekhuis. Na overleg met Fiat gaan we de sensor aanpassen. Een monteur van ons woont in uw woonplaats en komt morgen de camper ophalen en brengt hem weer bij u thuis. Geweldig Broekhuis Zwolle, dit is ondernemen zoals het hoort!

Bedankt Herman, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Matige ervaring door prijs en zoekraken van steun reservewiel.

Onze Mokka voor een jaarbeurt gebracht naar dit bedrijf. Ze bieden deze aan voor 275 euro. We hebben een standaard airco beurt er bij laten uitvoeren voor 130 euro. Vervolgens belden ze ivm de voorste remblokken, deze gingen nog ca 5 dkm mee. Hier mee ingestemd deze te vervangen voor de lieve prijs van bijna 300 euro. Samen met een luchtfilter en interieurfilter kwam het totaal op 900 euro. Hier hebben we niet mee ingestemd, 90 + 75 euro voor twee filters werd me echt te gortig. Vervolgens kwam ik er thuis achter, dat onder het reservewiel een kunstof steun ontbrak, die het wiel horizontaal ondersteund. Ze zijn dit vergeten terug te plaatsen, en konden het ook niet terugvi nden in de werkplaats. Zo slordig dit. Nu bestellen ze op hun kosten een nieuwe, maar voor mij is dit bij elkaar een beste teleurstelling. Geen bezoeken meer voor onderhoud bij Broekhuis Zwolle.

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij u gesproken bij ons op de vestiging en uitleg gegeven over de kosten. Bedankt voor dit prettige gesprek. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Uitstekende service zoals ik al jaren gewend ben.

Uitstekende service zoals ik al jaren gewend ben.

Bedankt Erwin, voor deze positieve review! Daar doen we het voor. Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Geweldige persoonlijke ervaring met passie en kennis van zaken

We gingen alleen even kijken nav een advertentie op internet. Door de persoonlijke oprechte inspanning van de verkoper waren we zo enthousiast dat verder kijken geen optie meer was. De deal was zo gesloten en daarna werd alles snel zoals afgesproken geregeld waarbij de verkoper ons op de hoogte hield middels berichten en foto's. Uniek. De aflevering ging precie zo. Heerlijk, het betaat dus nog.

Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Doorgestuurd door Broekhuis Fiat

Lastige afspraak, gebeld met Fiat en afspraak gemaakt waar ik op kon wachten. Vervolgens is afspraak doorgezet naar Opel i.v.m verbouwing bij Fiat. Maar ze wilden hem een paar dagen hebben. Op zaterdag krijg ik een SMS dat de monteur op maandag om 08:00 voor mij klaar stond. Ik had om 09:30 afgesproken. Onderhoud uitgevoerd maar er ging naar een paar dagen wel een lampje branden algemene foutmelding (kan altijd gebeuren). Normaal krijg je dan bij de Fiat nog een leuk presentje maar dat geldt blijkbaar niet als de Opel het over neemt.

Very good service & pleasant experience!

Had a smooth & friendly Car buying experience with the Broekhuis team at Zwolle!

Beste Karthick, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Opel Zwolle

Over Broekhuis Opel Zwolle