Goed en fijn geholpen

Na slechte ervaringen met een andere broekhuis vestiging heeft Broekhuis Zwolle laten zien hoe het (in mijn ogen) wel hoort. Wat begon met een proefrit in een blauwe Ford KA, die niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed, resulteerde het uiteindelijk in de aankoop van een prachtige witte Fiesta. Daarbij uitstekend geholpen en begeleid door verkoper Joram Muntiga.

wakker gebeld

uit de nachtdienst gekomen auto ingeleverd bij de daeler,afspraak gemaakt 10.30 bellen voor onderhoud.bellen pas om 11.00 bellen ze mij voor onderhoud toen sliep ik al ,en met de afspraak dat ik de auto zou ophalen tussen 16.30 en 17.00 uur ben weer gaan slapen.bellen ze mij om 16,30 dat de auto klaar staat mij weer wakker gebeld,

Bij de laatste beurt helaas met een kater huiswaarts gekeerd.

Ik werd gebeld met voor meer dan €500 aan adviezen, te beginnen met het vervangen van de batterij van mijn sleutel. Dat zou jaarlijks moeten gebeuren: vorig jaar net een nieuwe sleutel gehad en de vele jaren daarvoor is nooit de batterij vervangen. Dan krijg je meteen het gevoel dat ineens geld verdiend moet worden. Je hebt op dat moment meteen je voelhorens uit staan en denkt met alle adviezen dat men er alleen op uit is de kosten op te voeren. Achteraf hadddn misschien de bougies wel vervangen moeten worden naar als dat nodig is, doe het dan ook meteen. Na vele jaren waarin ik altijd heel tevreden was over Opel en Broekhuis, is dat gevoel Helaas ineens verdwenen.

Beste heer Veldink, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het spijtig te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben inmiddels contact gehad om onze werkwijze te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Goede service en nette inruil voor mijn oude auto.

Fantastische service

Vriendelijk personeel. Goede communicatie en service

Goede service en welkom alsof je thuis komt.

Snelle en geweldige service en ik heb het gevoel alsof ik thuis kom met zo'n gastvrijheid.

Ben gewoon heel tevreden overde service

Goed en snel

Goed overlegd, meegedacht in meerdere mogelijkheden voor het onderhoud. Deel kon worden verzet naar volgend jaar.

Ik ben echt blij met aankoop bij BROEKHUIS

Professioneel advies met auto aankoop. Echt aardige en betrouwbaar mensen . Ik ben echt blij dat ik heb gekozen BROEKHUIS voor mijn gedroom Skoda kopen. Julian en Robert jullie zijn toppers Bedankt

Fantastische service!!

Wij hebben net vandaag onze nieuwe auto opgehaald. Wat een fantastische service, we zijn geholpen door Robert Bekendam, een heel fijn contact, hij geeft je als mens de aandacht!! En wat een fijne aflevering!! Zelfs nog 4 nieuwe banden op de auto wat we niet verwacht hadden!! Nogmaals dank. Fam Sinnema

Betrouwbaar, vakkundig, vriendelijk en eerlijk

Mijn complimenten aan Broekhuis Zwolle. Eerste keer een auto bij hen gekocht en ben erg tevreden over de aankoop, de aflevering en gastvrijheid. Mijn dank aan verkoper Julian, die mij zeer goed heeft geholpen en mijn persoonlijke wensen ook heeft meegenomen. Hij is transparant, meedenkend, eerlijk en staat altijd klaar als je hem nodig hebt! Ook na de aankoop is hij gewoon bereikbaar en beantwoord al je vragen of maakt er werk van. Zeer fijne verkoper in de omgang. Gewoon top service zoals het hoort. Bedankt Julian!

Super service bij Broekhuis Opel.Zwolle

Alles tot in de puntjes geregeld, een service die hoog in het vaandel staat, en waar de klant centraal staat.

Ik ben uistekend geholpen!

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben door verkoper Joram Muntinga. Hij luisterde goed naar mijn behoeften en toen er een probleem bleek te zijn bij het ophalen van mijn auto heeft hij daar meteen werk van gemaakt! Top!!

onmogelijke opgave

Mijn auto gebracht voor de grote beurt en bandenverwisselen en e-bike geleend. Netjes ontvangen en binnen de tijd gedaan. Ik kan uiteraard niet beoordelen of alles technisch goed is uitgevoerd, maar hoop dat wel.

Probleem met de auto netjes opgelost.

vriendelijk contact, deskundige reparatie

Ben goed geholpen, auto ging voor beurt en APK en winterbanden. Enige minpuntje is dat de eigen meegebrachte banden met velg uiteindelijk niet gemonteerd zijn (dat was op zich een goede beslissing), maar dat de banden van de velg af teruggegeven zijn. Voor mij onhandig vanwege de opslag.

Goeie service

Betrouwbaar Broekhuis

Goede ervaring gehad bij Broekhuis Zwolle. Het onderliggende probleem wat mijn eigen garage niet kon vinden werd bij Broekhuis direct gevonden en gerepareerd. Over de telefoon werden de kosten keurig vooraf besproken. Deze bedragen had ik genoteerd omdat ik verwachtte dat er wel weer 'gedoe' over zou komen bij de eindafrekening. Bij de presentatie van de factuur klopt alles echter tot op de cent! Verder: netjes een leenfiets gekregen, ik werd keurig ontvangen bij de receptie én de auto weer keurig gewassen en gezogen terug. Mij gaan ze vaker terugzien bij Broekhuis!

Onze Opel Astra-Tourer heeft vorige week een beurt gekregen. Het bestellen hiervan hebben we gedaan via de site van Broekhuis. De kosten van deze beurt vielen hoger uit dan wat we gehoopt hadden, maar dit is in goed overleg toch uitgevoerd. De auto kwam gewassen terug en de medewerker aan de balie heeft ons prima geïnformeerd

Prima bedrijf

Prima bedrijf

Zeer klantvriendelijk

Jonge auto gekocht en zeer vriendelijk geholpen.

Leuke morgen

Leuke en gezellige in ons geval morgen

Het was goed.

Geweldige service zoals ik al jaren gewend ben.

Geweldige service zoals ik al jaren gewend ben

Betrouwbaar werk, aardig personeel!

Eerlijk en transparant Menselijk en vriendelijk.

Over Broekhuis Opel Zwolle