Snelle en professionele service, alle afspraken worden netjes nagekomen. Ik adviseer dit bedrijf ten zeerste :)

Auto was gewassen, en reed weer heerlijk soepel na de beurt. Een mooie controlelijst van de controlepunten. Prima gedaan.

Erg tevreden

Werkzaamheden prima uitgevoerd en intact omtrent werkzaamheden die moesten gebeuren was duidelijk.

Goede service, vriendelijke medewerkers

Ik ben al jaren klant bij Broekhuis Opel Zwolle en dat bevalt mij goed. Goede service, transparant over hun prijzen en wat ze doen en ook de medewerkers zijn heel vriendelijk.

Onze ervaring is erg goed. Fijn betrokken personeel . Afspraken worden nagekomen. Een klein minpunt: de totale prijs was hoger dan de prijs op de website. Een totaal alles inclusief zou transparanter zijn.

Zeer teveden

Gedaan wat beloofd is

Vriendelijk geholpena

Service volgens het boekje!

Jaarlijkse beurt naar tevredenheid uitgevoerd. Door heldere communicatie geen verassingen.

Super vriendelijk, deskundig, alle tijd, etc.tijdens aankoop Opel Adam.

Chapeau!

Heel goed

Vriendelijke medewerkers en goed geholpen.

Goed geholpen

Broekhuis Opel Zwolle heeft mij erg goed geholpen bij het kopen van mijn eerste auto!

Vriendelijkheid! Goede services!! Ze zeggen wat ze doen! Er word netjes gebeld als Er Hoge Koster zijn!

Nette behandeling en goed afgehandeld

Net behandeling en korrect afgehandeld

De aflevering was goed

Zeer goede service, komt afspraken zeker na, doet extra !!!

Zeer goede service, afspraken worden na gekomen, sterker nog service voor het beetje extra geweldig, Yoram en team bedankt.

Ik krijg geleverd wat ik verwacht

Ik krijg geleverd wat ik verwacht Tegen een acceptabele prijs Door vriendelijk personeel

Gratis elektrische leenfiets, telefonisch afstemmen over de bevindingen en advies daarover, prettige communicatie.

Goede aflevering, behulpzaam en eerlijk.

Ik heb het als prettig ervaren, de auto was netjes en alles klopte. De verkoper heeft alles netjes afgehandeld, was vriendelijk en eerlijk over bepaalde zaken.

zoals altijd tevreden

zoals altijd tevreden

Jaarbeurt prima afgehandeld met goede tussentijdse terugkoppeling.

De kosten vielen me niet mee: 1480 euro, o.a. vanwege de 10-jaarse inspectie, banden en een bobine. Dit is meer dan 2 maal zoveel als alle vorige beurten. Maar ja, een 10 jaar oude hybride van klasse mag wat kosten.

Zeer goede service

Dit bedrijf is om aan te raden werd zeer goed geholpen overal mee

Vorige week een mooie golf gti gekocht. Netjes en behulpzaam te woord gestaan door verkoper Dennis Mouse. Alle afspraken die ik gemaakt heb met Dennis zijn netjes nagekomen. En ze hebben de vw golf top afgeleverd. Kortom een goede en betrouwbare garage.

Zeer goed geholpen!

Wij zijn erg blij met onze auto en zijn goed geholpen door Julian. De auto was naar wens aangepast en er was goeie communicatie daarover.

Prima onderhoud

Prima onderhoud van onze Opel Meriva. Broekhuis denkt mee en is klantgericht.

Over Broekhuis Opel Zwolle