Goede service en duidelijke communicatie

En tijdens wachten is er een goede werkplek waar je gebruik van kan maken.

zeer goed

zeer goed

Goede uitstekende service

Tijdens een service- en controlebeurt van mijn auto, door kunnen werken dankzij een snelle WiFi verbinding. Zoals vanouds prima alles voor elkaar!

Klantvriendelijk keurige aflevering auto

In al die 18 jaar geen enkele negatieve ervaring gehad met het bedrijf.

Prima garage

Een professioneel bedrijf dat snel reageert en duidelijk is. Tussendoor een probleempje oplossen wordt net zo serieus gedaan als een onderhoudsbeurt. Het uiteindelijke bedrag onder aan de streep van de factuur zorgt ervoor dat het geen 5 sterren zijn geworden. Voor deze prijs mag je namelijk wel wat verwachten.

Prima bedrijf , prima service

Afgelopen vrijdag een 2e hands Volvo V60 Twin Engine opgehaald , prim auto , keurige aflevering esn service

Hele fijne ervaring

Bij aankomst erg goed en vriendelijk geholpen. Na de aankoop goed contact gehouden en konden we altijd mailen of bellen. Bij aflevering van de auto werd alles netjes uitlegd. Willen Rob hier voor bedanken en voor zijn uitstekende service.

Verkoper Rob is echt een topper

Heel goed geholpen door Rob van Broekhuis Harderwijk

Deskundig en klantvriendelijk

Voor mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt aan mijn CX 40 een bezoek gebracht aan de vestiging in Harderwijk. Wat opvalt is een klantvriendelijke benadering van de medewerkers en hun deskundigheid. Wat mij betreft een aanrader voor iedere volvorijder.

Broekhuis ook specialist in service.

Aan het bovenste niets toe te voegen.. top.

Na de onderhoudsbeurt stond de auto geheel gereinigd op mij te wachten.

Alles dik in orde.

Geheel volgens afspraak.

Zoals gebruikelijk goed geregeld.

Betrouwbare en goede service

Komen alles na en wijken niet of nauwelijks af van de reeds gestuurde proformarekening. Ook prettig dat men ons nabelde om te vragen of er nog problemen waren

Beleving zoals het bedoeld is!

De mooiste showroom die ik ooit bezocht, top service en vriendelijke medewerkers. En na de koop, een zeer complete aflevering van mijn nieuwe S90! Wederom een beleving. Chapeau!

Efficiënt en to the point

Goede comm. algemeen Vriendelijk en ‘to the point’ Goede info verkoper ( vertraging nwe xc 60) Snelle hulp bij lekke band. Nette service leenauto bij jaarbeurt eigen auto

Niets op aan te merken. Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijkheid en deskundigheid zijn zonder meer goed.

We zijn zeer tevreden bij onze aankoop van onze auto bij Broekhuis Volvo

Onze koopadviseur Rob Hartman heeft ons prima geholpen,bij de koop en afhandelen van de auto, op een directe maar vriendelijke manier.

Super service

En dan kom je via een omweg bij Broekhuis Volvo terecht en zie je een mooie Volvo V60 staan , en wat blijkt deze auto wordt bestuurd door de vertegenwoordiger van Volvo vol enthousiasme verteld hij over de auto , het leek wel ‘ik wil hem niet verkopen ? ‘ Super auto , zo, n dikke auto had ik nog niet gehad van zijn werkgever! Door zijn enthousiasme kon ik de koop dan ook niet weerstaan , dat moet ik ook mee maken , dus jammer Raymond nu rijden wij er mee …. En het klopt super auto ! Bedankt voor de service en ik hoop dat Broekhuis je weer voorziet van een dikke super auto en dat je volgende klant ook zo enthousiast wordt ontvangen als ons !

Alleen maar goede ervaring sedert ik klant ben ( 5 jaar)

Auto voor een onderhoudsbeurt waarbij de kosten direct in offerte worden vermeld. Extra te maken kosten worden vooraf besproken tijdens onderhoud. Ook de haal- en brengservice is prima geregeld. Kortom:

Na een XC60 en een V70 hebben we weer gekozen voor Volvo, nu een V90. Tijdens diverse zoektochten op het internet zag ik een V90 Inscription, met weinig km, bij Broekhuis Harderwijk. Een afspraak gemaakt om de V90 te bekijken. Altijd benieuwd hoe je wordt ontvangen, hartelijk of gereserveerd, gemoedelijk of afstandelijk. Dit was bij Broekhuis in orde, we werden door verkoper Rob Hartman op een prettige wijze benaderd, konden goed met hem overleggen, en de sfeer in het bedrijf voelde goed aan. We hebben de auto gekocht, de kritiekpuntjes zijn netjes afgehandeld, in alle rust is alles uitgelegd. (door de complexiteit van de huidige auto’s is dit wel zo prettig) De overdracht is, met een leuke attentie, plezierig afgehandeld. Kortom de ervaring met Broekhuis Harderwijk is positief te noemen. G.H. te H.

Prima bedrijf, hulpvaardig en een gezellige showroom

We zijn heel goed ontvangen, kregen antwoord op alle vragen en steeds was er een lekkere kop koffie. De showroom is heel gezellig met ruimte voor oldtimers van de Volvo, heel leuk.

Zeer vriendelijke.

Nemen de tijd om zover mogelijk uit te leggen over de auto. Maar ook om in te loggen in de auto en de app van Volvo.

Tevreden over uitvoering van de onderhoudsbeurt door Broekhuis Volvo Harderwijk.

Wel een enorm stevige prijsverhoging van de onderhoudsbeurt ten opzichte van vorig jaar, door Volvo Nederland. Op deze manier dwing je klanten straks naar niet merkdealer te gaan.

Prima en vakkundig geholpen

Idem

prima bejegening, puike service!

Alles klopt.

Over Broekhuis Volvo Harderwijk