Prima geholpen

Ik heb onlangs mijn vorige Volvo ingeruild voor een nieuwe; bij het eerste contact in de showroom ben ik correct en to the point geholpen om een nieuwe auto te vinden. Na de proefrit en de keuze voor de nieuwe auto duurde het kort totdat ik kon rijden, en ik ben bij aflevering prima geholpen. Ik kom graag de volgende keer weer terug.

Broekhuis Harderwijk staat op nummer 1

Ik ben meer geholpen dan wat ik verwacht had!

Professioneel met een empathische betrokkenheid.

De gehele Broekhuis organisatie heeft ons professioneel geadviseerd en geholpen. De verkoper heeft ons deskundig uitleg gegeven van mogelijke opties, uitgaande van onze wensen. Ook de aflevering van de auto was professioneel georganiseerd waarbij ruim de tijd werd genomen voor uitleg en werking van bepaalde opties. De kleine attentie die we hebben ontvangen is zeer gewaardeerd.

Fijne service

Alleen jammer dat de app nog niet werkt

Service van Broekhuis is geweldig Vooral de haal-en brengservice van de auto is geweldig. Een aanrader

Uiterst correcte aflevering en uitleg.

Sinds 1992 is dit mijn 8e Broekhuis Volvo. Ik weet dus niet beter en ik wil niet anders. Jarenlange betrouwbare relatie. Staan altijd voor je klaar, vriendelijk, deskundig en klantgericht.

Weer prima gedaan.

Na afspraak voor servicebeurt offerte ontvangen. Op afspraakdatum is de auto in de vroege ochtend overeenkomstig afspraak bij mij thuis opgehaald. Beurt uitgevoerd overeenkomstig offerte. Over benodigd meerwerk (remblokken en ruitewisserbladen) keurig overlegd. Ook daarvoor toestemming gegeven. In de middag is de auto weer bij mij thuis afgeleverd. Met de winterbanden gemonteerd en de apk-keuring uitgevoerd. Auto was gewassen en gestofzuigd. Mijn auto kan er weer even tegen

Bij Broekhuis Volvo Harderwijk is alles uitstekend geregeld.

Na onderhoudsbeurt en wielwissel alles weer super in orde.

Duidelijk en helder!

Zie boven

Wij hebben onze (bijna) nieuwe XC 60 gekocht bij Broekhuis in Harderwijk door bemiddeling van Rob Hartman. Wij hebben het contact met Rob als zeer prettig ervaren, vakkundig, innemend, luisterend maar wel zakelijk. Hij denkt mee en komt de gemaakte afspraken voor meer dan 100% na. Rob is een uitstekende vertegenwoordiger van het bedrijf Broekhuis

Vriendelijke, maar strenge verkoper

Auto op tijd geleverd. Helaas zeer weinig inruil voor de oude auto en weinig onderhandelings mogelijkheden over extra's zoals omruil naar kleinere wielmaat. We hebben al met al veel meer geld voor de nieuwe auto betaald dan we hadden verwacht. Oude bestuurders profielen waren niet verwijderd en de tweede (oranje) sleutel is niet aan een ander profiel te koppelen dan profiel 3, dat weer niet te wijzigen is. Niet echt slim van Volvo. Gele hesjes en Ehbo set niet aanwezig. Worden nagestuurd.

van A tot Z uitstekend

ontvangst was hartelijk. nemen goed de tijd voor informatie te delen. auto in ontvangst nemen uitgebreide uitleg. kortom: je voelt je gelijk thuis bij Broekhuis.

Snelle en goede service

De 1e onderhoudsbeurt van mijn XC60 is naar tevredenheid uitgevoerd waarbij ik een persoonlijke behandeling heb gekregen. Ook de gratis ophaal service wordt zeer door mij op prijs gesteld. De enige opmerking die ik zou willen maken is dat bij mijn vraag naar de conditie van mijn banden eerst werd aangegeven dat mijn winterbanden waren gemonteerd maar die heb ik niet. Daarna werd er gezegd dat de conditie van mijn banden prima in orde is. Waar ik mijn twijfels aan heb. Ik kreeg de indruk dat dit antwoord te snel werd gegeven.

Broekhuis maakt zijn uitstekende reputatie meer dan waar.

Zowel bij de aanschaf van een nieuwe auto en de inruil van mijn oude auto ben ik uitermate deskundig en in een ontspannen sfeer geholpen door de medewerker Rob Hartman. Ook voor de aflevering en de nazorg (na enkele dagen werd ik gebeld hoe de nieuwe auto beviel) heb ik niets dan lof.

Onderhoudsbeurt

Online een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt en daarna uitstekend geholpen. Geen verrassingen achteraf.

Professioneel

Vriendelijk, maar prijzig

UItstekende ervaring

Ik heb een uistekende ervaring bij de aankoop van mijn Volvo CX 60. Raymond Knoppert geeft op een professionele en rustige manier, uitleg wat de mogelijkheden zijn bij de aankoop m.b.t. de inruil van mijn auto. Ook de levering is prima verlopen.

Constante service en kwaliteit !

Constante service en kwaliteit !

Als vanouds!

Ben al 25 jaar klant en moet de eerste slechte ervaring nog meemaken. De red carpet service zorgt er voor dat werkplaatsbezoek probleemloos verloopt. Ik hoef immers mijn stoel niet uit. Zolang Volvo auto’s naar mijn smaak blijft maken en Broekhuis dealer blijft, blijf ik klant.

Geweldige dealer

Ik ben uitermate prettig en professioneel ontvangen, door zeer "menselijke" medewerkers van Broekhuis Harderwijk, wat uiteindelijk dus ook heeft geresulteerd in de aanschaf van een Volvo Cx60.

Fantastisch ontvangen en begeleid naar nieuwe aankoop van v60

Goed geholpen en voorgelicht tijdens aankoop nieuwe auto

Eerlijk deal gesloten

Goed gevoel overgehouden van het kopen van mijn auto.

Prima garage waar je keurig te woord wordt gestaan en goed wordt geadviseerd.

In Harderwijk mijn 1e nwe Volvo XC40 gekocht, na jarenlang VW Passat te hebben gereden, ben door de verkoper keurig geholpen, qua offerte en uitleg van de auto met de diverse mogelijkheden en optie's, dit heeft mij doen besluiten om Volvo te kopen. Na de koop ben ik netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Bij de aflevering ook een prima uitleg gehad van de auto.

Klantgericht, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Van werkplaats tot verkoop, directie die aanspreekbaar is en de servicebalie, allemaal mensen die de klant centraal stellen.

bijzonder goed

duidelijkheid vooraf, indien nodig tijdens onderhoud, en altijd een mooie Volvo weer terug gewassen.

Over Broekhuis Volvo Harderwijk