Als je een eerlijk verhaal en goed advies wil ontvangen moet je zeker naar Broekhuis gaan!

Voor het eerst een Volvo gekocht. Na een overtuigende proefrit gedegen advies gehad. Klantvriendelijk personeel en fijn bedrijf. Erg positief dat we na inruil van onze auto nog een gratis Volvo voor de vakantie kregen aangeboden. Aanrader!

Auto perfect afgeleverd alles tip top voor El kaar

Snelle en goede service, precies volgens afspraak

Het is erg fijn om geheel volgens afspraak voor een bezoek aan uw werkplaats te komen. Van tevoren werd ik geïnformeerd omtrent de uit te voeren werkzaamheden (grote beurt plus zomer/winter bandenwissel) en ontving ik een voorlopig factuur. Alles verliep volgens afspraak, en de werkzaamheden waren zelfs eerder klaar dan ik verwacht had. Topservice!

Prima verkoopteam en keurige aflevering

Ondanks klein budget toch alle aandacht en tijd voor de aankoop van een bijna " young timer" Peugeot cabrio. Prettig verlopen onderhandelingen met dhr. Rob Hartman en keurige versnelde aflevering waar ik heel blij mee ben, de Peugeot stond snel in mijn garage. Ook de complimenten voor de werkplaats; de Peugeot is met aandacht keurig afgeleverd. Met dank ook voor de leuke- goede doel bonbondoos. Alle redenen om bij auto-aankoop weer bij u terug te komen.

Top geregeld

Alles volgens afspraak, en naar volle tevredenheid gedaan. Klachten opgelost, eerlijk advies voor vervolg onderhoud. Moet zeggen dat ik dat niet meer gewend was bij vorige dealer, waar ik al meer dan 10 jaar klant was. Switch naar andere dealer was een juiste beslissing. Nogmaals bedankt.

Prima onderhandeld over inruilwaarde

Alles wat afgesproken was is ook nagekomen. Als de sevice in de toekomst ook zo is heb ik een goede garage voor het verdere onderhoud gevonden.

alles is naar alle tevredenheid verlopen

dat wij in alles correct zijn behandeld

zoals gewend uitstekend

zie hierboven

persoonlijk en deskundig

Na het servicesignaal op mijn dashboard telefonisch een afspraak gemaakt met Broekhuis Harderwijk. Datum en tijdstip werden goed op mijn agenda afgestemd. De servicebeurt is snel en adequaat uitgevoerd; terwijl ik in een prettige ruimte een kop koffie kon drinken en mijn mails kon doornemen. In een (gratis!) gewassen auto ben ik tevreden vertrokken.

Aanschaf V60 CC . Afhandeling en service bij onderhoudsbeurt of check. Vriendelijk personeel .

Prima dealer die z'n afspraken nakomt.

De stevige onderhandeling gaf me het vertrouwen dat ik de juiste prijs moest betalen voor een hele mooie auto.

Prima empathische ervaring rond servicebeurt!

Bij aflevering auto half in de ochtend bleek dat Reyer ( receptionist) direct allert reageerde op mijn verzoek om even te bellen als de auto weer rijklaar was i.v.m. Aperte noodzaak de auto zo snel als mogelijk was weer beschikbaar te hebben. Het programma werd direct aangepast zodat ik ruim 4 uur later weer in kon stappen om mijn weg te vervolgen. Overigens was ook fijn de sleutels weer uit handen van de monteur te krijgen waardoor nog wat persoonlijke vragen gesteld konden worden over de auto. Bravo !

Zeer tevreden, van aankoop tot ophalen auto zeer goed geholpen

Bij broekhuis een occasion Volvo gekocht wat een warm onthaal en fijn bedrijf, dank jullie wel voor de mooie ervaring

Prima of beter uitstekend en dat al meer dan 40 jaar

Perfecte service

Auto precies op tijd zoals afgesproken zijn beurt gehad

Als vanouds: gewoon goed!!

Ik kan alleen positieve punten benoemen; Vriendelijke en correcte communicatie. Deskundig en grondig gepleegd onderhoud. Auto keurig en mooi gewassen teruggekregen. Ik woon in Roermond maar ga voor het onderhoud naar vertrouwde Broekhuis garage in Harderwijk.

Heel tevreden

Fijn contact met verkoper. Heldere uitleg over gebruik van allerlei snufjes van de Volvo XC40.

Top autobedrijf.

Terug bij Broekhuis Volvo Harderwijk is als thuiskomen.

Beste Sander, Wat goed om te horen dat we u het gevoel van thuiskomen mogen geven bij Broekhuis Volvo Harderwijk! We hopen u nog lang van dienst te mogen zijn. Een vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk

Voortreffelijke aflevering "nieuwe" Volvo

Zeer goede service als altijd, zo ook bij de aanschaf van een "nieuwe" auto. Al jarenlang klant, dus we kennen elkaar. Goede uitleg bij aflevering

Beste Dick, Fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis en dat u al jarenlang een trouwe klant bent. We wensen u veel veilige kilometers toe en tot ziens bij Broekhuis! Een vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk

Eerlijk advies en goede service

Bij de aankoop van m’n nieuwe auto kreeg ik eerlijk en goed advies over de aanschaf, onderhoud en prijs- kwaliteit. Ook nette inruil voor de oude Volvo. Al met al, erg prettig en accuraat geholpen!

Nette ontvangst, voldoende uitleg bij samenstelling Volvo

Gewoon niks mis mee. Nette inruilprijs.

Ben zeer tevreden over de service en over klantvriendelijkheid.

Zeer tevreden!

Zeer goed.

Prima contact gehad tot nu toe.

Wij hebben net een nieuwe auto gekocht bij dit bedrijf. Dat is onze eerste ontmoeting en dat ging prima.

Zeer tevreden over informatie en afspraak!

Prima service en goede mogelijkheid om te flexwerken zeg! Top geregeld.

Over Broekhuis Volvo Harderwijk