Sander Vermeer is een betrouwbaar persoon en een goede adviseur

Al heel lang contact met Sander en altijd weer betrouwbaar

Beste Marc, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Sander. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Top goede communicatie

Mijn ervaring is wederom goed. Deskundig onderzoek en goed advies. Kosten mogen iets minder maar de service is goed

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Harderwijk. Wat fijn dat de service u zo goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Geweldig geholpen!

Prachtige vestiging waar het een feest is om een auto te kopen. Ook de aflevering van de auto was super goed! Met een fijne uitleg van de nieuwe auto! Aanrader!!

Beste Evert, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling en uw aanbeveling. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Open, eerlijke persoonlijke benadering.

Na via internet om een offerte gevraagd te hebben, werd ik vrij snel gebeld voor aanvullende informatie. Wij hadden gelijk een klik met de verkoper, Rob. Enkele dagen later kregen we een serieuze offerte, waar we ook om hadden gevraagd. Tijdens het bezoek aan de zaak werden we zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Er was alle tijd voor ons. Na het maken van een proefrit, werden de puntjes op de i gezet, waarbij wij mochten ervaren dat het uiterste werd gedaan om het ons naar de zin te maken.

Beste Klaas, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Fijn contact en blij met de auto

Fijn contact en blij met de auto

Beste Josja, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u goed contact heeft gehad. Veel rijplezier gewenst en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Premium service!

Er werd de tijdgenomen om een Volvo - passend bij mijn wensen - te vinden. Ik werd na de koop goed op de hoogte gehouden van het verdere proces. De aflevering verliep erg servicegericht met een duidelijke uitleg. De ervaringen tot nu toe zijn erg positief en geven mij vertrouwen in een goede after sales.

Beste Henry, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer klant gericht

Via de site heb ik een mooie auto gezien Vanaf dat Ik daar informatie over had gekregen was ik er snel uit en ben al gauw over gegaan tot koop Ik woon zo 50 kilometer van broekhuis af dus is alles via mail gegaan. De medewerker heeft me daar goed en geduldig bijgestaan

Beste Hennie, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende uw aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Heel tevreden

Vlot verloop van de bandenwissel en onderhoud. En super vriendelijke service tjjdens het wachten in de showroom

Beste Marcel, Bedankt dat u onze service met een mooie 9 beoordeeld. Fijn dat we u weer snel op weg hebben geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Wij hebben bij broekhuis volvo Harderwijk een xc 40 gekocht. We zijn in dit proces fantastisch geholpen door Rob Hartman en tijdens het afhalen van onze auto door Stijn Buitink. Hier staat de mens voorop en nemen ze alle tijd voor je ! Super fijn en goed. Het enige wat jammer was Rob is je voorkeur voor voetbalclub haha! Bedankt namens ons allemaal.

Beste Gerritjan, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie XC 40. Wat fijn dat u gedurende de aankoop zo goed geholpen bent door Rob en Stijn, ondanks de voetbalclub haha. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

kundig onderhoud en nette aflevering.

wederom is mijn auto weer keurig onderhorden en up to date gebracht netjes op de hoogte gehouden over het extra onderhoud. wanneer de auto gereed was, auto gewassen weer kunnen ophalen.

Beste Alex, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Harderwijk. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

gemixte gevoelens

Onduidelijkheid over prijsopbouw (wellicht afhankelijk van systemen), daarnaast niet geheel conform afspraken; afspraak was het tanken van 20 euro, vervolgens is er voor bijna 100 euro getankt en is de auto gewassen ondanks nadrukkelijk aangegeven te hebben dat dit onwenselijk was.. al met al vast goede bedoelingen maar niet volgens afspraak.

Super geholpen

Laagdrempelig en klantgericht. Enorm fijn geholpen. Alles is zorgvuldig volgens afspraak gegaan.

Bedankt Brian, voor het geven van deze mooie beoordeling. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Wij staan bij een volgende bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prima geholpen bij de aanschaf van een andere auto

Heel prettig geholpen door Richard en Sander. Vriendelijke verkopers en niets is te veel. Nu rijden we een mooie auto van Broekhuis Ford. Zeker een aanrader.

Bedankt Erwin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u heel prettig geholpen bent is voor ons fijn om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Tevreden met de fijne communicatie bij Broekhuis!

Het voelt petttig en veilig om een auto te kopen bij Broekhuis. De verkoper had veel kennis en was eerlijk in zijn advies.

Beste Teunieke, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u een goed en veilige gevoel heeft overgehouden bij de aanschaf van uw auto. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Snel, accuraat en naar afspraak en heel vriendelijk geholpen!

Snel, accuraat en naar afspraak en heel vriendelijk geholpen!

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Geweldige service

Je voelt je In warm bad van service landen open en eerlijk zowel vooraf als achter af alles netjes verzorgd en geen verrassingen. Heldere communicatie en goed advies

Beste Ben, Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Harderwijk. Het doet ons goed om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen en u onze service als geweldig heeft ervaren! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Op tijd geleverd met haal en breng service en binnen budget.

Zie boven

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. Wij zijn blij te zien dat u onze service goed heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer goede ervaring met accountmanager Pieter omzichtig.

Ik heb nu mijn tweede auto bij uw firma gekocht in 1 jaar tijd en naar volle tevredenheid.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo'n goede ervaring heeft met Pieter. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Hele fijne service

Tijdens de zoekticht naar een andere auto zijn we prima geholpen. Geen opdringerige verkoper om maar te verkopen. We kregen goed advies, tijd om na te denken. De aflevering van de auti was en is naar wens. Kortom, een zeer tevreden klant

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u tijdens uw zoektocht naar een andere auto prima bent geholpen doet ons goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Geweldige haal en breng service bij onderhoud erc.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u gebruik heeft kunnen maken van onze haal en breng service, wij zijn blij u te mogen mogen voorzien van onze service. Bij een volgend werkplaatsbezoek staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk

Uitstekende service!

Reparatie, service en communicatie zijn allemaal uitstekend in orde bij Broekhuis Volvo Harderwijk. Prijzen zijn op een aantal vlakken onwaarschijnlijk hoog, maar dat geldt helaas voor alle dealerbedrijven van 'premium' auto's.

Beste Rafi, Wij bedanken u voor deze mooie review. Wat fijn om te zien dat u onze service als uitstekend ervaart! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk

De verkoper is erg klantvriendelijk

Het motto “eerst de vent dan de tent” komt hier tot zijn recht. Je wordt zeer klantvriendelijk geholpen.

Beste Marc, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk

Zeer goed en correct afgeleverd en uitgelegd

goede uitleg gehad en zoals altijd fijne sfeer en aandacht

Beste Dirk, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u de aflevering zo goed heeft ervaren. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk

service en communicatie

Top service en uitstekende communicatie prima binnen budget gebleven

Hele goede service

Beste Paul, Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk

Zuiderbreedte 40-42

3845 MC Harderwijk