Liefdevolle professionele zorg!

Zeer deskundig voor onze kat die acute zorg nodig had. Geruststellende appjes voor ons ;) tijdens zijn opname.

• Omgang dier Liefdevol

Prettig en competent

De problemen van onze honden worden prettig en persoonlijk aangepakt.

• Omgang dier vriendelijk
  • Geholpen door: Merel Frielink

Super, voor de poes en voor mij als baasje!

Poes Sara bleek niesziekte te hebben en is een week op de praktijk gebleven om de nodige medicijnen goed te kunnen toedienen. Ik kon bellen wanneer ik wilde en iedereen wist meteen hoe het met haar ging. Niet eerst opzoeken in de computer ofzo, dus dat voelde heel betrokken, heel fijn! Zelf ook goede uitleg gehad over de verdere verzorging. Dierenarts Merel heeft me zelf 2x gebeld afgelopen week om te vertellen hoe het ging. Top!

• Omgang dier Heel lief!

Prettig en professioneel

Deskundig en goed geholpen, duidelijke uitleg bij de behandeling en wat er belangrijk is voor de nazorg

• Omgang dier Met zorg, deskundigheid en liefdevol
  • Geholpen door: Merel Frielink

Deskundige arts die ontzettend lief met dieren omgast

• Omgang dier Enorm rustige en fijne omgang

Super dierenarts

Na ervaringen bij andere dierenartsen, kan ik alleen maar 1 ding zeggen: ik ben super tevreden met deze dierenartspraktijk. Vriendelijke mensen en lief voor je huisdier.

• Omgang dier Top

Betrokken dierenartsen