Wij kwamen vroeger al bij Broekhuis Harderwijk en we waren zeer te spreken over de klantvriendelijkheid. Even overgestapt naar een ander merk voor 2 jaar,maar toch weer terug naar de Ford,onze oude werknemer van de dealer gebeld,afspraak gemaakt,hij was onze naam niet vergeten,weer een leuk gesprek gehad,en we kwamen zoals gewoonlijk weer tot een goede deal,we zijn zeer tevreden over de afhandeling. Kort om,een top zaak.

Bedankt Jos, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Prettig en duidelijk.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Vlotte, vriendelijke, service, ik wilde wachten, er werden 2 monteurs ingezet. Top!

Waarom geen 5 sterren? Er zijn een paar verbeterpuntjes. Deze zijn bij de vestiging bekend.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze beoordeling! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Auto is netjes afgeleverd overeenkomstig de afspraak

Auto stond netjes klaar. Alles ging bijna goed behalve de installatie van de dashcam. Dat is nog steeds niet gelukt. Verder prima service.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Inmiddels is er contact geweest en staat er een afspraak gepland. We zien je graag op de afgesproken datum, tot dan! Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Good geholpen

Good en professioneel geholpen

Pieter is een zeer goede verkoper, veel plezier aanbeleeft

Bij Pieter 2 Ford Mustangs Mach E gekocht en dit ging heel fijn, alleen een kleine tip als een auto welke maar een jaar oud kleine steenslag heeft is het wel fijn als deze dan weggewerkt worden voor het ophalen, naar mijn weten was daar tijd zat voor geweest, zijn net de kleine puntjes op de i, verder heeft Pieter het top gedaan, de 2 Mustangs stonden gebroederlijk naast elkaar onder een doek op ons te wachten, dat was erg leuk.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling voor onze collega Pieter. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Alles goed geregeld

De grote beurt is correct afgehandeld, goede adviezen. Kortom positief

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Goede service en prijsvoorstel.

Na telefonische contact is er een bod gedaan op mijn oude auto en een voorstel gedaan voor de nieuwe auto. Zeer correct en goed voorstel gekregen.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring Piet. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Goede uitleg,vriendelijk personeel! Altijd tijd ook al heb je geen afspraak gemaakt wordt je geholpen.

Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Zoals ik gewend ben.

Duidelijke offerte en overleg over te verrichten werkzaamheden. Goed advies.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Weer naar alle tevredenheid geholpen

Auto moest voor een 80.000 km beurt, Van te voren een geschatte kostenopgave ontvangen. Tijdens het onderhoud liet men weten dat ik wel aan nieuwe voorbanden toe was, wat ik eigenlijk wel wist. Voor de prijs hoef je het niet te laten want even gegoogeld wat ik bij een "banden specialist zou betalen, dat scheelde € 10,00 totaal, daar ga ik niet voor heen en weer rijden, en de wasstraat kost meer! Ik kreeg mijn auto ook weer kraakhelder terug zowel binnen- als buitenkant waren schoongemaakt. Kortom net als voorgaande keren, keurig geholpen, ga vooral zo door!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Net als bij de aankoop van onze vorige auto ook nu weer op een zeer prettige wijze geholpen door Pieter van Dongen bij Broekhuis Ford in Harderwijk. Neemt alle tijd en denkt mee. Niet alleen tijdens de koop, maar ook daarna staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Ook de bejegening door de andere medewerkers hebben wij overigens als zeer prettig ervaren.

Betrouwbaar!

Fijne wat oudere auto gekocht, maar werd zo fijn behandeld alsof ik een hele dure nieuwe auto had gekocht. Goeie service, je bent geen nummer.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Prima tevreden

Goed en duidelijk tewoord gestaan bij receptie om af te spreken voor de onderhouds beurt. De afhaal en breng service ook prima en mooi op tijd. De tussen tijdse rapporten via de mail ook netjes De receptie belde nog i.v.m eventule meer kosten indien nodig

De emotie achtbaan van onze 'nieuwe' Ford Focus

Oudejaarsdag togen we naar Harderwijk om onze 'nieuwe' Ford Focus op te halen. We zijn overgestapt van een Station diesel naar een 'gewone' benzine. De auto hadden we gevonden via één van de vele autosites. Het was de eerste auto die we zagen en bleek liefde op het eerste gezicht te zijn. Een paar weken daarvoor hebben we een proefrit gemaakt. We werden zeer hartelijk ontvangen en begeleid. De hele familie was mee en er was ook aandacht voor iedereen. Dat doet de vader van het gezin natuurlijk altijd goed. We waren snel om, er was gelukkig ook nog ruimte voor onderhandeling. Het voelt altijd goed om iets van de prijs af te praten. Geen druk tijdens het gesprek, we kregen alle tijd om er rustig over na te denken. Erg fijn. Op de laatste dag van het jaar dus weer richting Harderwijk. De auto stond in de showroom onder een blauw doek. Leuk toch om samen met je dochter zoiets te onthullen. De chocola deed de rest. 4 blije gezichten ging in de 'nieuwe' auto weer op weg naar thuis. Totdat.. Het koppelingspedaal bleef hangen, precies hetzelfde probleem van onze vorige auto die notabene 5 jaar ouder was. Soms wel, soms niet, maar het werd snel erger. Maandag 2 januari direct gebeld. Auto 3 januari gebracht. Het probleem werd onderkend... 8 dagen later rijden we weer in onze nieuwe auto. Broekhuis heeft het aan alle kanten perfect voor ons opgelost en overal in meegedacht. We merkten aan iedereen die we spraken dat ze het ook heel vervelend vonden. Dat is wat ik als klant graag wil ervaren. Het gevoel echt klant te zijn en dat daar blijken ze bij Broekhuis erg goed in te zijn.

Bijzonder prettig geholpen1

Fijne ontvangst. Alles was heel duidelijk!

Prima elke keer weer!

Mag ook wel, als vrouw van de vroegere Ford Nederland medewerker, ben ik niet anders gewend!

Sinds week eigenaar van nieuwe Ford Transit Custom. Bijzonder blij met bedrijfsauto, en al helemaal met het hele traject. Super geregeld door Broekhuis (Frank) die mij heel veel ontzorgd heeft en werkelijk alles top heeft geregeld.

Ben op en gop tevreden

Auto is schoon afgeleverd

Fijne medewerkers die iedere vraag met plezier beantwoorden

Bij het binnenstappen van de showroom werden we hartelijk verwelkomd. Omdat we niet exact wisten naar wat we precies op zoek waren, heeft de medewerker ons door middel van het stellen van de juiste vragen de goede kant op geholpen. We twijfelden tussen twee totaal verschillende merken en modellen. Geen vraag was teveel, evenals het maken van een proefrit met beide auto's. Dit werd met plezier geregeld. Er werd niks opgedrongen waardoor er een prettige sfeer hing en het vertrouwen al snel werd gewonnen. Er was transparantie over de inruilmogelijkheden en uiteindelijk is de deal snel gesloten. Ook na aankoop werden we bij vragen geholpen door een andere medewerker bij ziekte van ons vaste contactpersoon. Deze was al net zo gastvrij. Al met al, een fijne dealer/garage. We kunnen niet wachten tot we onze auto op mogen halen!

Eénmaal iets goeds, nooit meer wat anders.

Als wij bellen, neemt de receptie de telefoon heel vlot op. Er wordt met simpel, en dus duidelijk taalgebruik, overleg gepleegd over de werkzaamheden aan onze auto. In de buurt kunnen wij ook service aan de auto laten plegen , maar wij gaan naar Broekhuis Harderwijk, want wij zijn tevreden.

men heeft gedaan wat afgesproken is

Wij zijn zeer tevreden over Boekhuis ford Harderwijk, zeker op uw verkoper Pieter van Dongen .

Over X Broekhuis Ford Harderwijk