Zeer goede ervaring met de firma Broekhuis

Alles perfect gegaan volgens afspraak. Zo hoort het eigenlijk altijd.

Zeer nette en vakbekwame autodealer

Wij werden uiterst bekwaam geholpen in onze zoektocht naar een nieuwe auto. Ook de levering gebeurde op een bijzonder professionele wijze. De auto stond klaar onder een kleed, die wij mochten onthullen. Ook de uitleg van het dashboard en scherm was duidelijk. Kortom een dealer die echt aan te bevelen is.

Alles klopt

Tijdens het wachten op de onderhoudsbeurtvan def ocus van mijn vrouw, viel mijn oog op een mooie Kuga phev in de showroom. Een goed gesprek met Richard Minkman en een overtuigende proefrit werd de keuze niet meer zo heel moeilijk. De inruilwaarde klopte. De privacy de kuga klopte. De aflevering klopte. Het rij plezier klopt. Kortom alles klopt. Dik tevreden klant.

Correct,duidelijk en betrouwbaar bedrijf met een goede service.

Zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst !

Gematigd tevreden

Montage trekhaak duurde langer dan verwacht. Beschadigingen provosorisch weggewerkt, niet voldoende. Moet opnieuw gebeuren. Laadkabel niet in auto. Moest nog opgehaald worden. Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing. Geholpen door andere verkoper, niet zo vriendelijk. Al met al een mager zesje...

Uitstekende service !

Ik heb een mooie auto gekocht en ben er blij mee. Goede service van team Broekhuis Ford Harderwijk Bedankt!

Fijne service, alle aandacht voor de klant en de auto

Heb de afgelopen 5 jaar het onderhoud van mijn auto bij Broekhuis Ford in Harderwijk word altijd fijn geholpen.

Top dealer

Op een advertententie gereageerd, via telefoon een pricipe akkoord overeengekomen en op lacatie was de deal snel gesloten. Vriendelijke en vakkundige verkoper Richard is top.

Goede service in drukke tijden

Goed en snel geholpen en zelfs tijd voor extra werkzaamheden, super!

Alles volgens afspraak

Service en APK volgens afspraak gedaan. Op tijd klaar. In overleg reparatie uitgevoerd. Goede adviezen en volgens kosten opgave.

Erg goed

Erg vriendelijke verkoper: Pieter van Dongen.

Zeer tevreden over bijna alles.

1 nadeeltje.Vroeg gebracht 8uur en pas om 4uur klaar.Jammer maar de service van de elektrische scooter om zolang mee heen en weer te rijden was geweldig.Ben daar zeer tevreden over.Al met Al prima.En de auto weer prima en nog netjes gewassen ook.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken

In mijn geval heb ik een occasion gekocht. Voor een proefrit kwam Sander de auto persoonlijk naar Veenendaal brengen. De auto is netjes opgeleverd, geen verborgen gebreken.

als klant behandeld

goede benadering en uitleg

Goed geholpen, vriendelijke, kundige verkoper. (Bij aflevering had de benzinetank wat voller gemogen).

Super vriendelijk en uitstekende service. Denken met je mee.Dikke 10

Super vriendelijk en betrokken en enthousiaste medewerkers. Denken met je mee. Blij verrast met de afhandeling . Geweldige service. Dikke 10 hoor

Goed gevoel

Vriendelijk en goed gevoelvol het brengen en afhalen van de auto , Als tip zou ik bij een onderhoudsbeurt de navigatie updaten

Heel tevreden

Altijd prima service en prettige ontvangst.

Al jaren klant, nog nooit teleurgesteld.

Altijd goed

Netjes en vriendelijk behulpzaam

Een opmerking, de auto zou gewassen zijn toen ik hem ophaalde. Dit is niet of half gedaan.

Mijn auto werd opgehaald vanaf mijn woonplaats voor een grote beurt. Ik kreeg mijn auto al dezelfde dag terug na goede communicatie over wat er allemaal moest gebeuren met de auto.

Wisselend

Auto gekocht 4 weken wachten . Na vier weken bleek dat de turbo van de auto kapot was Na verder nakijken bleek er ijzervijlsel in de olie te zitten Andere auto uitgezocht . Na 2 weken geleverd, Na aflevering bleek dat de auto niet goed in en uitwendig gereinigd was De hondeharen zaten nog volop op de bekleding Roosters voor , onder de motorkap , zaten helemaal dicht Met Pieter afgesproken auto opnieuw te reinigen Ook bleken de ruitenwissers kapot Afgesproken deze 5 april te vervangen

Service staat hoog in t vaandel.

Je wordt uitstekend geïnformeerd via verschillende kanalen waaronder persoonlijk. Service en vriendelijkheid is wat ik ervaar. Het gevoel van vertrouwen overheerst.

Over Broekhuis Ford Harderwijk