service en communicatie

Top service en uitstekende communicatie prima binnen budget gebleven

Beste Richard, Wij bedanken u voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen bij ons in Harderwijk. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Goed en vriendelijk geholpen door Richard

We werden in de gelegenheid gesteld om proefrit te maken bij ons in de omgeving en dat heeft wel de doorslag gegeven en uiteindelijk toch weer een auto gekocht bij broekhuis na 14 jaar te hebben gedaan met de ford focus

Bedankt Ronald, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het fijn om te zien dat u goed en vriendelijk geholpen bent door onze collega. Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

topservice

proffesionele medewerkers daar, al jaren lang kind aan huis

Beste Gert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij u al jaren te mogen verwelkomen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Very helpful and transparent

Very happy with the service, price and process from start to end.

Bedankt Shaina, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Prima service.

Jammer dat het erg lang duurde voor dat ik aan de beurt was! Verder prima!

Beste Peter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Uitstekend bedrijf.

Prettige ontvangst, met dank aan Pieter van Dongen, Er wordt alle tijd genomen om de klant goed te adviseren zowel tijdens het aankoop en aflevering traject van onze auto.

Beste Cees, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Fijne & goede service

Prettig dat Broekhuis op locatie wou komen voor een proefrit. Na aankoop was alles snel geregeld.

Beste Isabelle, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u het aankoopproces zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Goede service en mooie vertoning van je aankoop

Kwam toevallig uit dat ik die dag auto kon bekijken. Maar dacht, zal eerst wel even langs gaan om een afspraak te maken, maar ze hadden ruimte voor proefrit. Auto gekocht en afgesproken wanneer ik de auto kon ophalen. Bij ontvangst niet eerder gezien dat de auto onder een doek zat en bordje bij stond, echt klasse!

Bedankt Nico, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld bij de aankoop en aflevering. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Ik kocht een nieuwe Puma bij Sander in Harderwijk en dat ging fantastisch. Verrassend was de snelle levering, maandag gekocht zaterdags al rijden.

Beste Hans, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld en u snel kunt genieten van uw mooie Puma. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Na ruime orientatie-mogelijkheid een transparante en prettige prijsonderhandeling over mooie auto.

Na ruime orientatie via internet een royale proefrit mogen hebben, gevolgd door een duidelijke offerte waarover we een fijn gesprek hebben gehad. Uiteindelijk erg tevreden over zowel de prijs als de mooie auto. Zeer zorgvuldige oplevering waarin er ruim de tijd werd genomen voor ons als klant. Aandachtspunt: als duidelijk is dat een echtpaar samen de auto kopen, vermeld dit dan ook op het felicitatie-bord bij oplevering. Stond nu alleen ‘de heer’…….

Gefeliciteerd met jullie aankoop! Jullie feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen jullie heel veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

super geholpen

erg vriendelijk bedrijf vriendelijke mensen

Beste Gerrit, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Niets dan lof.

Vriendelijke ontvangst bij de balie. Duidelijke uitleg wat gaat gebeuren. Naderhand via e-mail een gedetailleerde uitleg wat er aan de auto is gedaan. Ben zeer tevreden.

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. Dat u niets meer dan lof heeft voor onze service dat doet ons erg goed om te zien! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Van afspraak , offerte , inspectie en werkzaamheden alles volgens afspraak en in de tijd uitgevoerd

Mijn ervaring met de werkplaatsreceptie zijn uitmuntend Auto was gewassen en van binnen schoongemaakt

Bedankt Rob, voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

prima bedrijf waar je trots op moet zijn

super geholpen, vriendelijke behandeling hulpvaardig op alle gebieden afspraken na komen Al met al goed bevalen

Bedankt voor deze complimenteuze beoordeling! Daar doen we het voor. We zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service en staat de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Altijd vriendelijke medewerkers en goede service

Beste Tineke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Zorg uit handen nemen

We hebben hiervoor een aantal verkeerde keuzes gemaakt op het gebied van autokeuzes. Richard heeft ons een vertrouwd gevoel gegeven en erg goed geholpen in alle stappen, we zijn heel tevreden met de hulp en met de auto!

Beste Wander, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Vakwerk!

Na een week lang een Ford Focus wagon ST line te hebben gezocht kwam ik een occasion in Harderwijk bekijken. Wat een verschil kan een bedrijf maken. Niet vaak in deze zoektocht kreeg ik zoveel open en eerlijke informatie, inzicht in de complete onderhoudshistorie en behoefte om echt goed zaken te doen. Het blijft mensenwerk maar door goed te kijken en luisteren kan een bedrijf echt het verschil maken en Broekhuis Harderwijk doet dat met verve. We waren er dan ook snel uit. Een voorbeeld van de service: toen de wens om een trekhaak ter sprake kwam werd eerlijk verteld dat dit mogelijk is, maar wel door middel van zagen in de achterbumper. De bedrijven die ik eerder bezocht deden er een stuk makkelijker over maar inderdaad blijkt dit bij een ST line nogal een uitdaging. Toch heeft deze dealer het zo gemonteerd dat het praktisch lijkt alsof het altijd zo bedoeld is geweest. Afgelopen zaterdag een Focus opgehaald in praktisch nieuwstaat (en dat voor een 6 jaar oude auto). Duidelijke informatievoorziening, nakomen van afspraken maar bovenal een persoonlijke aanpak is, naar mijn ervaring, niet vanzelfsprekend maar hier hebben we het gevonden. Heel hartelijk dank!

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

fijne service

goed geholpen

Bedankt voor uw positieve beoordeling voor onze service. Daar doen we het voor. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Gastvrijheid

Gemoedelijke mensen die de tijd nemen

Bedankt Theo, voor uw positieve beoordeling. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij ons in Harderwijk. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Perfekt service

Ik hem mijn fort camper apk Laten keuren en gelijk een service beurt laten geven Goed meedenkend personeel en prettige afwikkeling Voor herhaling vatbaar Vr gr henk

Hartelijk dank Henk, voor het delen van uw ervaring! Wat fijn om te zien dat er goed met u is meegedacht en u onze service als perfect heeft ervaren. Uiteraard staan wij bij een volgend (werkplaats) bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

De bejegening en de service - ook na aankoop - zijn uitmuntend.

Zowel bij onze aankoop als bij de verdere afhandeling (koppeling navigatie) was er grote aandacht en toewijding bij de medewerkers om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken, ook al kostte dat er veel tijd van de medewerker in kwestie.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Levering nieuwe auto fantastisch

zaterdag j.l. mijn nieuwe Ford Puma opgehaald en Pieter heeft er een mooi feestje van gemaakt, Ik was blij verrast

Beste Frank, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk

prettige ontvangst en bij het ophalen een goede uitleg

nooit problemen gehad met de auto, dus goede grage . en dus vak bekwaam personeel. zeker een aanrader .

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. We zien je graag de volgende keer, tot dan! Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Broekhuis is zeer zuinig op haar vaste klanten.

Eersteklas garage. Stelt veiligheid en tevens service hoog in het vaandel. Altijd klantvriendelijk en heeft begrip voor klant.

Beste Gerard, Bedankt voor deze mooie review! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Goed en vriendelijk geholpen.

Beste Bas, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Harderwijk

Over X Broekhuis Ford Harderwijk