Fijne verkoper!

Auto ingeruild bij Broekhuis Harderwijk. Fijne onderhandelingen gehad en prettig contact met de verkoper.

vriendelijk, behulpzaam

vriendelijk ontvangen rustige uitleg menen de tijd en goede nazorg .

Wereld auto

Fantastisch geholpen door Richard minkman, een hele goede verkoper. Nu met de top auto nog ff rijden,we zijn nu nog op vakantie

KLANT IS KONING

De medewerkers van Broekhuis Ford begrijpen als geen ander hoe belangrijk klanten zijn. Klanten zijn geen nummer, maar iedere klant krijgt haar of zijn eigen persoonlijke benadering. Het is dan ook niet voor niets dat mijn vader (woont in Amsterdam) en ik al jaar en dag naar Harderwijk rijden om die persoonlijke beleving mee te maken. Er is altijd interesse in ons en onze auto. Ik hoop dat wij nog heel lang van deze goede service gebruik mogen maken.

Goede service, meedenkend

Helaas ging door een motorisch mankement onze auto 1,5 jaar na aanschaf kapot. Dankzij Broekhuis Ford Harderwijk vervangend vervoer gekregen en werd er meegedacht in de (financiële) oplossingen en mogelijkheden. Zijn dan niet te beroerd om te compenseren (buiten garantie), geven goede uitleg over oude en nieuwe auto. Inmiddels rijden wij heerlijk rond in onze nieuwe auto!

Werkzaamheden conform afspraak. Duidelijk inzicht in de gemaakte kosten.

Goed bedrijf. Volledige informatie en duidelijkheid over de uit te voeren werkzaamheden. Vriendelijk personeel.

Prima servicebeurt uitgevoerd

Servicebeurt conform afspraak en offerte uitgevoerd. Auto weer schoon meegekregen.

Fijn geholpen, goed geinformeerd mbt uit te voeren werkzaamheden, vertrouwd!!

Goede ervaring, fijn geholpen, auto in vertrouwde handen

Prettige communicatie en duidelijke afspraken

Dit voldoet aan mijn verwachtingen van een Ford-garage

Goed en correct behandeld had ook niets anders verwacht als oud werk nemer

Ik hoef hier niets bij aanbevolen

Goede uitleg over de auto, en vriendelijk personeel.

Mijn ervaring met Broekhuis is zeer positief ben op een vriendelijke manier geholpen, en ben erg blij met de nieuwe Fiesta ST

Geweldige service

Heb goede ervaringen bij Broekhuis Harderwijk, we zijn daar geweldig geholpen door verkoper Richard. Een dikke pluim.

Goede service en duidelijke afspraken

De afspraken worden nagekomen en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Duidelijke informatie vooraf, kortom: ik ben heel tevreden.

De klant is koning

Ongeacht de prijs van de auto wordt er alles aangedaan om het kopen van een auto tot een feestje te maken.

Fantastisch

Op tijd geholpen. Goede informatie na inspectie. Kloppende prijsopgave en binnen de opgegeven tijd de werkzaamheden afgerond. Om 12.30 uur weer op weg naar huis in en schone auto.

Goede vlotte service.

De inspectie video maakt het allemaal veel duidelijker wat er aan onderhoud moet gebeuren.

Goed contact, duidelijke afspraken, goede service

Prettig contact. Goede service.

onderhoud zeer goed uitgevoerd

Tijdens reguliere onderhoudsbeurt probleem met remsysteem geconstateerd. Bleek na intensief speurwerk te liggen in het ABS systeem. Onderdeel bleek niet in magazijn voorradig en ook niet direct leverbaar bij andere magazijnen. Na veel bellen onderdeel kunnen krijgen en geïnstalleerd. Voortdurend op de hoogte gehouden. Zeer klantvriendelijke benadering.

Correcte communcatie

Een auto hoort niet op straat afgeleverd te worden

Ik heb de auto laten afleveren op mijn werkadres. Dit is niet de ideale manier om een auto bekijken geparkeerd tussen andere auto,s in Ik heb getekend voor aflevering maar achteraf is gebleken dat er niet geleverd is volgens mijn offerte. Heb Arval hierover geïnformeerd echter nog steeds niets van teruggehoord. De volgende auto gaat niet meer op staat afgeleverd worden.

perfect customer relation and quality service

During my recent purchase from Ford Harderwijk, I received good customer support and perfect delivery and attention to details. Definitely recommend

Ben vriendelijke geholpen

Ik miss alleen beetje diepte voor mijn bennen stoel kan niet verder naar achteren en andere problemen gaspedaal zit dieper dan rempedaal als ik moet remmen blijft mijn voet hangen zijkant van rempedaal ik moet mijn voet meer beugen door me enkel om te kunnen remmen

Uitstekende service en onderhoud

Meedenken met de klant en goede adviezen. Ik rijd ruim 40 jaar Ford.

Super goede service

Wij zijn super goed geholpen, indicatie van wat het ging kosten, filmpje gemaakt door de monteur over wat er gerepareerd moest worden . Kortom super service

Tevreden

Hetgeen nodig was, is gebeurd

Over Broekhuis Ford Harderwijk