Wij waren op zoek naar een andere auto en zijn uitgekomen op de Seat Arona. Een occasion van nog geen jaar jong. Fijne onderhandeling gehad met de verkoper. Uiteindelijk de Mii niet ingeruild maar particulier verkocht. Geduldige verkoper niet opdringerig, meedenkend, precies zoals wij het graag zien. Voor herhaling vat baar mochten we er weer aan toe zijn.

Beste Adri, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Wij zijn prima geholpen en op de hoogte gehouden door de verkoper.

De levertijd van de auto was extreem lang. Desondanks hebben wij regelmatig contact gehad met de verkoper en zijn we goed op de hoogte gehouden over de voortgang. We zijn op dit moment heel blij met de auto na een paar weken.

Beste Arjen, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn om te lezen dat u zo goed op de hoogte bent gehouden door onze collega. Leuk om te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe auto en wensen u nog veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Leuke aflevering van de auto en er is tijd voor genomen

Verkoper neemt de tijd legt alles goed uit en is behulpzaam

Beste Ton, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u een leuke aflevering heeft gehad. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Fijne ervaring bij Broekhuis Zwaag!

Al enige tijd op zoek naar een gebruikte Volkswagen Tiguan viel ons oog op een mooi exemplaar bij Broekhuis Zwaag. Contact opgenomen met Edo, direct reactie gehad inclusief een mooi bod op onze eigen auto en dus een afspraak voor een proefrit. Alles stond klaar bij aankomst, fijne ontvangst. Na de proefrit een en ander doorgesproken en de koop was gesloten. Ook over de afhandeling zeer tevreden, alles wat we hebben doorgesproken is precies zo gedaan inclusief aflevering aan huis door een zeer vriendelijke meneer. Dank voor de service!

Beste Erwin, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles gedurende het verkoopproces naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Prima en vakkundig geholpen

We zijn goed en vakkundig geholpen dor Jeroen. Veel vakkennis en nam de tijd om onze vragen te beantwoorden.

Beste Ilona, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Zeer tevreden met Enyaq van Broekhuis

Mijn ervaring tot nu toe met Broekhuis. Kennismaking met de verkoop afdeling heb ik als zeer goed ervaren. We hebben van een mooie actie gebruik kunnen maken. De verkoper, hebben we als zeer positief, open en eerlijk ervaren. Na een weekend en een rit naar het werk met de Enyaq tot nu toe zeer tevreden. Tot nu toe zeer positief dus.

Beste Jeroen, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de verkoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Gewoon een super leuk contact gehad met Edo.

Nieuwe VW Polo gekocht in februari, wel even op moeten wachten, maar in Oktober was het zover. Steeds goed op de hoogte gehouden door de verkopers van Broekhuis. Leuke aflevering gehad, die hadden we ook met de VW id3, dat was voor ons ook de reden om de Polo bij hun te kopen. Ondanks dat het een grote organisatie is werden we gewoon goed geholpen. Zou mijn volgende auto’s zo weer bij broekhuis in Zwaag kopen.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Heel erg blij met onze ID3!

Goed advies en duidelijke info

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat wij u hebben voorzien van goed advies en u heel erg blij bent met uw Volkswagen ID.3! Wij wensen u veel rijplezier en fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Zwaag

Heel tevreden

De auto werd gehaald en gebracht voor een servicebeurt. En de afspraken werden keurig uitgevoerd De aflevering was keurig verzorgd. De auto was gewassen en uitgezogen. Toppie allemaal

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn erg blij om te zien dat u heel tevreden bent. De volgende keer staan wij weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Zwaag

prettig geholpen

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo prettig bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Zeer goed en vriendelijk personeel

Bedankt Jeffrey, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zulke mooie woorden over heeft voor onze collega's. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Goed autobedrijf

Goede en duidelijke communicatie. Nette showroom en goed geholpen.

Beste Laurens, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positie ervaring. Wij zijn blij te zien dat u het bezoek zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

heel goed

De ontvangst en de begeleiding die ik heb ervaren met Jeroen van Hoesel bij de aankoop van een Skoda was kundig en hartelijk. Er was ruimte voor alle domme en slimme vragen en de antwoorden erop waren terzake. Kortom heel klantvriendelijk.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende het verkoopproces. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Tevreden

Ben zeer netjes geholpen

Bedankt Elly, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo netjes bent geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Ongedwongen sfeer. Goede info over mogelijkheden. Allerhartelijkste benadering. Mooie auto gekocht. Tot aan t wegrijden zeer attente uitleg. Dank dank

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende het verkoopproces. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Klantvriendelijke, efficiente, accurate afhandeling van zaken

Topservice van thuis tot garage en weer terug!!!

Beste Antoinet, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn dat u onze service als top heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Uitstekend geholpen

Zowel in Zwaag,Schagen en Haarlem uitstekend geholpen door zeer vriendelijk personeel.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaringen bij onze vestigingen. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Top garage uitstekend geholpen

Ik ben een trouwe Volkswagen klant. Eerst bij Beemsterboer, Heron en nu bij Broekhuis. Ik heb een nieuwe Polo T Cross gekocht. Ben er super blij mee! Ik wil een compliment geven aan verkoper Tim van Deursen . Hij krijgt van mijn een tien. Vanaf het eerste contact tot de aflevering zeer plezierig contact gehad. niets was te veel! Ook Martin was op de achtergrond betrokken op de dagen dat Tim afwezig was. Het voelde als een warm bad. Ik reed met mijn nieuwe auto als een koningin weg bij Broekhuis Zwaag.

Bedankt Anita, voor deze mooie review over hoe blij u bent met de service die u van ons heeft mogen ontvangen. De complimenten voor onze collega's wordt zeer gewaardeerd en wij zullen dit zeker met ze delen! Wij feliciteren u met de aanschaf van uw Volkswagen en wensen u veel rijplezier toe. Bij het volgende bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Zwaag

Erg tevreden met de service.

We hebben onlangs een occasion gekocht. De autoverkoper die ons vanaf het begin heeft geholpen is Matthias van Veldhuisen. Hij is heel vriendelijk, service gericht en helpt overal waar hij kan. Dus we zijn zeer tevreden.

Gefeliciteerd met jullie aankoop. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Matthias. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Prima en vriendelijk geholpen.

Bedankt Peter, voor uw beoordeling. Dat uw ervaring goed is en u vriendelijk geholpen bent bij ons op de vestiging doet ons goed om te zien, daar doen we het voor! De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Zwaag

Goede kwaliteit en persoonlijke benadering

APK en kleine reparatie zijn correct uitgevoerd

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Keurige begeleiding en afhandeling

Na telefonische informatie konden we gelijk een proefrit maken. En werden we behandeld als klant.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Keurig volgens afspraak

Prima geholpen.

Beste Tom, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Een mooi en fijn bedrijf om zaken mee te doen

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, gastvrij

Beste Pieter, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wij zijn ook blij om met u zaken te doen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Naar tevredenheid geholpen

Occasion gekocht, alles netjes geregeld zoals was afgesproken. Netjes te woord gestaan, goed geholpen door Edo en bij de aflevering door Tim. Goed de tijd genomen om alles uit te leggen. Top!

Beste Alex, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles van begin tot eind naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

De Marowijne 53 1689 AR Zwaag

Over Broekhuis Audi/Volkswagen/SEAT/ŠKODA Zwaag