Fijne service bij Broekhuis Zwaag

Naar volle tevredenheid ben ik geholpen door Martin. Ook de aflevering van de Volkswagen Up! is naar volle tevredenheid afgewikkeld. Martin, bedankt en wie weet tot ziens! :)

Beste Tom, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen, ook tijdens de aflevering van uw Volkswagen Up!, doet ons erg goed om te zien. Namens onze collega, heel graag gedaan! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Zeer tevreden, dag van tevoren gebracht voor klein onderhoudt, volgende dag om 11.00 alweer klaar. Zeer netjes behandeld.

Bedankt Bianca, dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Snel, duidelijk en helder aanbod

De aankoop was snel geregeld en afgehandeld. Werd goed geluisterd naar onze wensen en er werd meegedacht om de transactie vlot af te handelen.

Beste Chris, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

prima behandeling en service

hartelijke ontvangst, deskundige informatie. alles afgehandeld zoals besproken. kortom uitstekend

Beste Frans, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

prima geholpen en goede service

auto gekocht via Matthias. Alles keurig volgens afspraak gegaan en vriendelijk geholpen.

Beste Frans, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Matig, Meer managers dan monteurs schat ik in.

De monteurs doen hun werk denk ik prima, alleen véél te lange wachttijd. En wat er met het merk Volkswagen aan de hand is weet ik niet.... Maar mijn Multivan vind ik van inferieure kwaliteit en wil hem zodra de garantie eraf is direct verkopen. Ook de centrale bediening van de functies binnen de auto op het scherm zijn ronduit waardeloos. Dat was 20 jaar geleden wel anders met VW!

Beste Ramon, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Zwaag. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Bedankt Michelle, voor uw review. Het is voor ons fijn om te zien dat u onze service als goed heeft mogen ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Klant en service gericht

Vriendelijk en behulpzaam bij vragen.

Bedankt Sjoerd, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Beste service

Martin is zeer betrokken geweest bij de aankoop. Geen vraag was te veel en hij zorgde ervoor dat alles goed geregeld was met het inruilen van onze oude auto. Ik kreeg zelf een presentje bij het ophalen van de auto. Ik zou zeker een volgende auto weer hier kopen.

Gefeliciteerd met uw nieuwe auto Sophia! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Goede en snelle levering

Fijne behandeling, We waren gauw klaar. Toen de 1e verkoper met vakantie ging stond de 2e al klaar. Alles was duidelijk en overzichtelijk. Nu heel blij met onze "nieuwe" auto

Beste Laura, Wij bedanken u voor deze mooie review. Dat alles naar volle tevredenheid is verlopen doet ons goed om te zien! Gefeliciteerd met jullie aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Aan het lijntje gehouden

Van onze onlangs aangeschafte VW ID3 occasion met Bovag garantie ging spontaan ‘s nachts diverse malen het alarm af. Nu, bijna drie weken later, is wel het probleem vastgesteld en het te vervangen onderdeel na geruime tijd aangekomen. Intussen worden we steeds aan het lijntje gehouden. Al een paar dagen geleden zou met de reparatie begonnen worden. Als we zelf bellen krijgen we nu weer te horen dat de reparatie nog niet ingepland kan worden. Er is een wachttijd van twee maanden! We zijn zeer ontevreden over deze slechte service en hebben er geen vertrouwen meer in. Update: na ruim 4 weken uiteindelijk probleem opgelost na nogmaals contact met helpdesk. Alles nu in orde....

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zien blij dat alles naar tevredenheid is verholpen. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Geweldige positieve ervaring met de afd. verkoop Occ.

Door een telefoongesprek met Edo Visser binnen no-time in bezit gekomen van een geweldige occassion met een goeie prijs voor de inruil. Een top auto voor een scherpe prijs, Edo bedankt!!

Beste Dirk, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Edo. Wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

wij zijn door Jeroen heel goed geholpen tijdens de aanschaf van onze nieuwe skoda Karoq

ik omschrijf mijn ervaring als heel prettig en goed , maar dat ervaar ik bij deze garage al langer dan vandaag

Beste Gerard, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie Skoda Karoq. Wij zijn blij te zien dat u uw ervaring als heel prettig en goed beoordeeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Geweldige service!komen hun afspraken na en zeer vriendelijk en behulpzaam

Bedankt Jeffrey, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Zeer klantvriendelijk

Mijn auto moest een kleine beurt, en ik had een deur rubber wat stuk was het viel onder de garantie een medewerker van Broekhuis heeft alles afgehandeld incl nieuw deur rubber met de garantie geregeld met bij de aankoop dealer. Alles werd uit handen genomen. Auto einde van de dag weer spiek en span opgehaald.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen is voor ons heel fijn om te zien. Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Goed, maar service beurt niet volledig afgehandeld.

Ik had een klacht ingebracht over de kleur in het navigatiesysteem-display. Na afhandeling service beurt zou ik 1 dag later daarover worden terug gebeld over oplossing. Nu een week later nog niets vernomen.

Beste Annie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben met u een afspraak gemaakt en zien u graag op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

mijn score zegt genoeg

goede service , prettig personeel , doen wat ze zeggen.

Bedankt voor uw mooie beoordeling Pieter. Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons in Zwaag. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

prima, prettig van koop tot aflevering

zie boven

Hartelijk bedankt Loes, voor uw beoordeling! Dat u prettig geholpen bent bij de aanschaf van uw auto is voor ons erg fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Duidelijk en accuraat en keurig volgens afspraak

Heel professioneel en zeer goede service.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Wederom een prettige ervaring.

Tijdens onze zoektocht naar een vervangende auto toch even bij Broekhuis Zwaag gekeken. Wederom stond daar een voertuig welke aan onze verwachtingen voldeed. Prijs goed, inruilprijs naar tevredenheid, kortom was de deal snel gesloten. Mede omdat eerdere ervaringen met en bij Broekhuis Zwaag altijd naar tevredenheid zijn afgehandeld kunnen wij niet anders stellen dat Broekhuis Zwaag wederom een pluim verdiend.

Beste Mary en Karel, Hartelijk dank voor jullie bezoek en het delen van de positieve ervaring. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld en jullie verwachtingen waar hebben kunnen maken. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Prettige ervaring, goed geholpen.

Goed geholpen en zelfs contact na het proefrijden hebben wij als prettig ervaren, na de aankoop ook nog belangstelling getoont hoe de auto ervaren word en of er nog vragen ontstaan zijn. Voor ons heel prettig!

Beste Michael, Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Zwaag. Dat u goed geholpen bent is voor ons heel fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Zwaag

Alles zeer snel en netjes geregeld.

Uitstekend geholpen.

Beste Michael, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Prima occasion als nieuw

We zijn tevreden met onze elektrische VW. Ziet er als nieuw uit. Prettige verkoper. De auto kreeg meteen een software update en uitgebreide controle. Aan huis afgeleverd, fijne service.

Beste Jan, Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring. Dat u zo tevreden bent met uw Volkswagen doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Zwaag

Prima!

Het kon niet beter.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Dat het niet beter kon u uw ervaring prima is bij ons in Zwaag is voor ons heel fijn om te zien! Wij staan bij een volgende bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Zwaag

Super geregeld

Auto werd zelfs opgehaald voor de deur! Gaf aan dat ik niet aanwezig was en mijn vriendin geen schakel kon rijden dus niet in de leenauto kon. Los van dat! Rijdt de auto ook weer geweldig ! Super tevreden

Bedankt Mel, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

Over Broekhuis Audi/Volkswagen/SEAT/ŠKODA Zwaag