Zeer correcte afwikkeling van een schade

Door een gevalletje van pech was er een stevige schade ontstaan aan de auto. Broekhuis schade Zeist heeft dit zeer correct afgewikkeld, in alle opzichten. Technisch, administratief richting de verzekeraar, auto gereed op toegezegde datum en tijdstip, keurige melding daarvan en auto ook schoongemaakt en oa op bandenspanning gecontroleerd. Uitstekende en zeer correcte afhandeling.

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat wij de schade aan uw auto naar volle tevredenheid hebben hersteld. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zeist

Mijn auto ,iet er weer bijna als nieuw uit.

Het gehele proces van inschatting van de kosten van reparatie/herstel tot afleveren van de gerepareerde auto is inzichtelijk afgehandeld.

Beste Herman, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we uw auto naar volle tevredenheid hebben hersteld. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zeist

Geweldige service

Autoruitschade werd uitgevoerd en ook nog even een gehele check van de auto en een wasbeurt van binnen en van buiten. Prettige ontvangst en zeer flexibel.

Beste Petra, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zeist

Mooi hersteld, auto als nieuw

De schade is prima en vakkundig hersteld. Dank voor het binnen en buiten reinigen van de auto.

Bedankt Johan, voor uw bezoek en uw beoordeling! We zijn blij om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen en weer met een mooie schone auto op weg kon. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zeist

Goed geregeld

Mijn achterbumper van mijn mercedes was goed stuk, hebben ze heel netjes gemaakt!! Achterlamp was toevallig ook net doorgebrand valt buiten de opdracht maar hebben ze toch even meegenomen. Harstikke blij mee!

Bedankt Job, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. veilige kilometers gewenst! Groet, Broekhuis Autoschade Zeist

Prima!

Net personeel, gedegen advies, alles goed geregeld en de schade keurig hersteld. Zelfs bandenspanning en ruitenvloeistof bijgevuld, als service. Net dat beetje meer! Dat is Broekhuis voor mij.

Bedankt Roelof, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Autoschade Zeist

Ik zie er niets van.... ;-)

Mijn Volvo C70 is door Dennis vakkundig gerepareerd: deuk weggewerkt en strak gespoten.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers gewenst! Groet, Broekhuis Autoschade Zeist

Helden!

Een ongelukje is helemaal niet zo erg als Broekhuis Autoschade je auto repareert, je bandenspanning en ruitenvloeisproeiervloeistof checkt EN de auto volledig schoonmaakt. TOP service!

Goed en vriendelijk.

Reparatie gewoon weer als nieuw!!!! Keurig op tijd gebeld omdat het een of twee dagen langer kon worden. Met keus voor een nieuwe afspraak. Goed gedaan, voor de derde keer dat ik er kom. Bij problemen, ga ik zeker weer naar Broekhuis Zeist.

Gewoon vakwerk!

Johan heeft de lak-en bumperschade fraai hersteld.

Perfect hersteld

Schade perfect hersteld, en zelfs parkeer deukjes eruit gehaald

Uitstekend geholpen

Voor het eerst bij Broekhuis in de Bilt en zeer klantvriendelijk geholpen. Kwam tot de sluiting van garage Woudenberg in Maartensdijk, meer dan 40 jaar. Een goede keus van. Dick van Essen om het bij jullie onder te brengen.

Onze FordKuga staat na reparatie weer te shinen

Veel dank !!

Goeie service en vriendelijk personeel

Vriendelijk en goeie service.

Gewoon fijn bedrijf!

Afspraak is afspraak. Krijgt de auto keurig terug. Handig om de auto ook verzekerd te hebben bij Broekhuis.

Keurige auto afgeleverd na schadeherstel. Superservice vwb halen en brengen vd auto!

Auto ziet er weer strak uit.

Schade hersteld en ik kreeg de auto schoon weer terug. Ruitenvloeistof bijgevuld en bandenspanning gecontroleerd.

Super mee denkend en vriendelijk.

Een zeer goed team niks is te veel of een probleem. Hou zo’n team bij elkaar.

Nette aflevering

Netjes en schoon afgeleverd Ook een snelle aflevering

Keurig verzorgd

Schade keurig hersteld, afwikkelen met verzekering prima. Mooi vervangend vervoer!

Ik heb een leenauto meegekregen, de schade is super mooi hersteld. Aardige mensen. Groet Gert-Jan Meijers

Goed meedenken, snelle reactie, mooi herstelwerk en ook de bandenspanning nog gecheckt. Helemaal top!

Fijne ervaring

Vriendelijk personeel en fijne ervaring

Professioneel en vakkundig

Heel plezierig geholpen. Goed geïnformeerd. Klantgericht en de schade uitstekend hersteld. Daarbij nog de service de auto thuis te bezorgen ivm omstandigheden. Top

zeer te vrede

zeer goed