Goede service. Betrouwbaar.

Meedenkende medewerkers, passie voor Volvo en erg behulpzaam.

Met overtuiging gekozen voor Broekhuis Volvo

Plezierig contact, mooi aanbod, tijdig nakomen afspraken en verrassende presentatie bij aflevering. We rijden de Volvo met veel voldoening!

Bij aankoop van een nieuwe XC40 uitstekend geholpen, zowel bij aankoop als aflevering. Na aflevering een klein probleempje met de internetverbinding, maar dat was snel en adequaat verholpen.

Na een proefrit aan huis en overeenstemming later over inruil, nieuwe auto thuis afgeleverd en “oude” weer mee genomen. Top service!!

Goed gedaan maar net niet top

Het was makkelijk afspreken voor de beurt en plezierig dat jullie voor een aantrekkelijk prijs ook de achterbanden konden vervangen. Ik heb de kosten van de beurt vergeleken met vorig jaar en daarbij viel het mij p dat sommige componenten 40% duurder waren dan aan jaar eerder. Zo jagen we met zijn allen de inflatie wel op. Ik wilde mij nieuwe banden voor hebben en de voorbanden achter De monteur ontraadde dat echter en ik volgde zijn argumentering. Ik was echter verbaast dat toen ik de auto ophaalde voor en achter toch gewisseld waren. Vlak voordat ik thuis was met de auto ging het banden alarm af (op een van de nieuwe banden) Ik heb het opgepompt en sindsdien is het niet meer gebeurd dur kennelijk is er na de wisselen niet gekalibreerd.

Helemaal tevreden

Alles is conform afspraak netjes geregeld.

Prima geholpen, keurige service

Grote beurt van mijn Volvo is prima verlopen. Service was geweldig, als altijd. Ben netjes te woord gestaan. Net geen 5 sterren omdat de kosten van zo'n beurt wel pittig zijn. Verder tevree

Top geholpen! Blij met onze Volvo.

Wij zijn zeer tevreden over Volvo Broekhuis Zeist. Service staat bij deze dealer hoog in het vaandel. Wij zijn super blij met onze Volvo. Bedankt Edo!

Betrouwbaar onderneming

Je wordt altijd goed en correct geholpen.

Uitstekend geholpen

Alle werkzaamheden zijn volgens planning goed afgehandeld. Zowel receptie personeel als de monteurs hebben goed geïnformeerd.

Uitstekend service en vriendelijke Servicedesk medewerkers

Op korte termijn een afspraak oor service beurt kunnen inplannen nette en professionele Servicedesk medewerkers. De beurt is prima uitgevoerd alleen update van navigatie software niet. Regards Martin Peersmann

Correct, duixelijk en meedenkend

Goede service en waar mogelijk snel

Keurige aflevering occasion

Occasion is keurig volgens afspraak geleverd. Op de dag van levering bleken nog niet alle werkzaamheden gedaan te zijn, maar daar hebben we goede afspraken over gemaakt en is naar volle tevredenheid opgelost. Een goede eerste kennismaking met Broekhuis Volvo Zeist!

Erg professionele, klantgerichte organisatie.

Showroom ziet er prachtig uit. Ontvangst heel vriendelijk. Zeer uitgebreide uitleg over elektrisch rijden. Beschikbaarheid voor latere vragen is ook prima. Correcte informatie over levertijd. Aflevering van de auto keurig conform afspraak. Kreeg leuke attentie mee voor thuis in de vorm van een heerlijke taart. Een heel plezierig contact met Jos van der Meij.

Zeer behulpzaam en bereid tot toelichting en meedenken

Zeer vlotte en adequaat gereageerd bij een garantieklacht van mijn Polestar. Ondanks de krapte snel en goed hersteld. (nieuwe speaker voor het externe "geluidssysteem"

auto is prima afgeleverd

Slechts 9 maanden levertijd!

Goede betrouwbare service

Mijn Volvo S6o moest voor de APK naar Broekhuis Volvo Zeist ,tevens werd een onderhoudsbeurt gedaan . De onderdelen die gerepareerd moesten worden of vervangen (remschijven ,banden b.v.) werden adequaat behandeld. De 18 jaar oude Volvo rijdt weer prima !! Dank je wel Kevin,Steven en anderen!

Ik ben bijzonder tevreden over de onderhoudsbeurt bij deVolvo garage.

De twee technici Marouane & Jimmy, die de onderhoudsbeurt van mijn Volvo V40 T3 Polar + Sport hebben uitgevoerd, waren bijzonder vriendelijk en deskundig. Wij hebben de tijd van de onderhoudsbeurt doorgebracht in de showroom. Mijn vrouw en ik waren zeer tevreden. We hebben lekkere koffie gedronken en de kranten gelezen!

Top in 1 zin, geweldig geholpen

Zeer hoogstaande service, echt goed geholpen, vakmensen

Klantvriendelijk en klantgericht

Wat ons als eerste opviel was De persoonlijke ontvangst en aandacht die men voor ons had. Men nam alle tijd. Onze wensen werden geïnventariseerd en na een goed advies namen wij in volle vertrouwen een beslissing en werden we de trotse eigenaar van een XC40.

Positief, men denkt klantgericht

Goede service, attent behandeling.

Prima service en alles volgens afspraak

Prima service en alles volgens afspraak

Correct, vriendelijk en deskundig contact met verkoopleider

Een zeer positieve eerste ervaring met de Broekhuis/Volvo-organisatie.

Eerste klas

Receptie altijd zeer klantgericht en geven service die je buitengewoon kunt noemen!

Prettig, deskundig en meedenkend

Prettig, deskundig en meedenkend. Een aanrader.

Over X Broekhuis Volvo Zeist