Service gericht

Prima dealer/garage

Op een correcte en prettige manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

Er wordt meegedacht wat de klant graag wil en wat dan de mogelijkheden zijn ook prijstechnisch. Zoals in ons geval elk seizoen banden en een trekhaak monteren. Inmiddels gebruiken we onze Volvo met veel plezier.

Klantgericht meedenkenvooraf

Vooraf goed geinformeerd en bij meer inzicht word Ik tijdig gebeld

goede en snelle service

goede uitleg en service prettige omgeving

Het werk is keurig en zeer klantvriendelijk uitgevoerd!

De onderhoudsbeurt en enkele aanvullende zaken zijn keurig uitgevoerd en de rekening viel mee. Bij Broekhuis Zeist voel je je een gewaardeerde klant.

Prima service, afspraak is afspraak.

Zowel een Volvo als Ford naar tevredenheid in onderhoud.

Wat een topservice!

Schrikken! Als je aan het rijden bent en je rempedaal functioneert niet goed. Maar vanaf het moment dat ik belde, was alles top! Duidelijke instructie wat ik nu moest doen. Een écht dure reparatie die, hoewel dat strikt genomen niet hoefde, voor rekening van Volvo komt. En dan ook nog een week sneller dan eerst beloofd. Dennis snapt duidelijk het principe van 'underpromise, overdeliver'. En dat dan met veel lol bij elk contact. Dit heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder meegemaakt bij een garage. Topservice!

Prima garage, ook voor een gebruikte Volvo.

Na 3,5 jaar weer op zoek naar gebruikte XC60. Gezien de uitstekende aankoopervaring van de huidige XC60 bij Broekhuis Zeist, kwam ik ook deze keer weer uit bij Broekhuis Zeist. Onderhandelingen over inruilprijs met Edo Grijsen verliepen, net als 3,5 jaar geleden, erg prettig. De auto werd keurig netjes snel afgeleverd.

Service en kwaliteit

Een zeer professioneel bedrijf waar klantvriendelijkheid, service, aandacht, luisterend oor en gedegen vakmanschap hoog in het vaandel staat.

Prettig en goede uitleg

Goede ontvangst en uitstekende uitleg over de opties en de verschillende volvomodellen. Ook de uitleg bij aflevering was prima. Kortom zeer tevreden over de service.

Weer goed geholpen bij Volvo Zeist

Er wordt door de service medewerkers altijd goed meegedacht en geadviseerd. Plezierige samenwerking, aan te bevelen.

Gewoon fantastisch

Goed op de hoogte gehouden en volgens afspraak afgewerkt

Eindelijk goede service en waar voor je geld

Na heel veel ellende met een ander automerk en dealer (De Franse auto makers moeten het houden bij brandstof en niet bij hybride). En daarna wat opstart problemen met een andere dealer van volvo uiteindelijk bij Edo van Broekhuis Zeist terecht gekomen. In een woord een verademing. Fijne service goed bereikbaar en vooral een goede begeleiding naar mijn/onze droomauto. De eerste kilometers zitten er al weer op en ik krijg de glimlach niet van mijn gezicht. Veel dank voor de service en de begeleiding.

Service is goed van receptie en monteurs

Conform afspraak is jaarlijkse onderhoud afgehandeld. Ik heb gewacht tot mijn auto gereed was. Ik heb gebruik gemaakt van een prettige afgesloten werkplek. Uiteraard met WiFi en koffie!

Vriendelijk, adviserend en duidelijk

Vanaf nu blijf ik klant.

super grote beurt Volvo

Rijd weer heel goed!

Super service

Super service van deze garage. Een grote reparatie uit laten voeren, waarna een olielekkage aanwezig bleef. Vandaag gebracht en netjes opgelost, ondanks een flinke onderbezetting qua personeel.Einde van de dag stond mijn auto weer klaar om kilometers te maken.

De medewerkers zijn heel hulpvaardig, klantvriendelijk, duidelijk en denken in oplossingen.

Zowel aan de telefoon als als je in de vestiging bent word je op een heel prettige en persoonlijke manier te woord gestaan. Bij problemen wordt er gezocht naar een praktische en snelle oplossing. Ook wordt duidelijk aangegeven wat wel en niet kan, hoe lang het duurt, wat het kost en voor wiens rekening het komt. De instelling van iedereen bij Broekhuis is klantvriendelijk, persoonlijk maar ook duidelijk zijn. Ik vind het telefonisch contact met Broekhuis Volvo Zeist altijd heel prettig. Ook kom ik er heel graag om mijn auto voor onderhoud of zo te brengen. Want we praten niet alleen over het wel en wee van mijn auto, maar ook over nieuwe ontwikkelingen, nieuwe modellen etc. Heel leuk en gezellig. En als je moet wachten is er goede, lekkere koffie.

Prima ontvangen en goed en netjes geholpen

Vriendelijk ontvangen en prima geholpen door Mark Klop.

Vertrouwd en helder

Duidelijke uitleg over uit te voeren onderhoud

Kort zakelijk en vriendelijk

Goede site met duidelijke informatie, servicegericht handelen zonder opsmuk en aandrang.

Verrassend, niet allen een prettige ontvangst maar ook nog een gesprek met de monteur

Prettige ontvangst, documentatie ligt klaar, gesprek met monteur en in de middag op tijd weer klaar.

Het duurt lang voor de gemaakte afspraken bevestigd worden

De afhandeling was uiteindelijk naar tevredenheid.

Klantvriendelijke service

Altijd met respect ene zakelijk behandeld./

Super goed geholpen

42 jaar het merk Opel gereden en overgestapt naar het merk Volvo .Mooie demo Volvo gekocht een xc 40 T5 bij garage Broekhuis in Zeist Super netjes afgeleverd en goede uitleg hoe alles werkt.ook super mooie accessoires erop gemonteerd zijn er erg blij mee

Over Broekhuis Volvo Zeist