Prima service!

De auto werd 's ochtends opgehaald en eind van de dag weer teruggezet. Helemaal top!!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Goede informatie en uitstekende service. Aan te bevelen om bij Broekhuis Volvo Zeist een nieuwe XC40 aan te schaffen.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar! Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Alles top geregeld

Geen problemen gehad.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Prima ervaring

Fijne uitleg en vriendelijke uitleg

Bedankt voor het delen van jou positieve ervaring. Wat fijn om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar! Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Auto technisch goed afgeleverd maar optisch erg slecht

Na de proefrit met de verkoper afgesproken dat de beschadigingen (motorkap en a. bumper) bijgespoten zou worden. Is niet gedaan en nu niet bespreekbaar. Wordt bij Broekhuis Almelo neergelegd. Ik heb ervaring met oa Broekhuis Enschede en ben deze behandeling niet gewend. Ik overweeg om stappen te ondernemen. De lakbeschadigingen zijn inmiddels perfect hersteld met dank aan Broekhuis Peugeot & Opel (dhr. van Urk) voor de regelarij!

Beste Jan, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact gehad om dit op te lossen. Groet, Broekhuis Zeist

Ondanks de lange levertijd prima aflevering en service!!

Wij zijn zeer tevreden over de afwikkeling van de levering van onze nieuwe Volvo. De contacten met Jos van der Meij waren heel plezierig, er werd altijd snel en correct op onze vragen gereageerd. Ook de afspraken over inruil en langer kunnen doorrijden met onze vorige auto vanwege de lange levertijd waren prima. Kortom: zeer tevreden!!!

Bedankt Frans, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Een goed georganiseerd bedrijf

Keurig ontvangen Net personeel Nette locatie Uitleg van de auto was prima

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

.Deskundig/vriendelijk/geduldig/ en een groot empathisch vermogen.

Bedankt Leo, voor je mooie beoordeling. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Uitstekende Volvo dealer

Niks dan goede ervaringen met Broekhuis Zeist. Super vriendelijke receptie medewerkers en erg behulpzaam. Bij Broekhuis komen ze de afspraken na, zal niet snel ergens anders een auto kopen!

Bedankt voor deze mooie review! Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Zoals gewend prima aflevering weer

Ruim de tijd genomen voor uitleg en het koppelen van telefoon en account(s).

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Super!!

Wij kregen een warm en enthousiast gevoel bij de verkoper. Wij zijn prima geïnformeerd door Mark over de Volvo.

Bedankt Jos, voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Een open transparante vriendelijke ervaring

Wij zijn super tevreden weggereden met onze geweldige Volvo V60. Onze zoon van 8 jaar voelde zich super trots dat hij de auto mocht onthullen. Het ontvangst was warm en hartelijk. We kregen een uitgebreide transparante uitleg over onze aankoop. Erik heeft goed met ons meegedacht en we kregen goed en uitgebreid advies. Erik super bedankt voor je hulp!

Bedankt Marisel, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot een volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Zeist

Prima! Onze verkoper edo heeft alles prima uitgelegd!

De vestiging broekhuis Zeist heb ik als prima ervaren, de verkoper edo heeft alles goed uitgelegd. Het poets werk van de nieuwe auto dat kan wel beter.

Zeer goede en prettige service inclusief ontvangst en begeleiding tijdens het wachten. Auto in perfecte staat en clean afgeleverd

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Volvo.

Vriendelijk en service gericht personeel, met deskundigheid over de geleverde producten. Ook als je aanspreekpunt er niet is, is er altijd iemand anders die het even overneemt. Heb een prettige ervaring gehad bij de aanschaf van mijn nieuwe Volvo. Afspraken voor de aflevering werden ook stipt nagekomen. Daarnaast prima uitleg gekregen van Edo ten aanzien van de werking van het multi media systeem en de wagen in het algemeen. Werd ook rustig de tijd voor genomen. Was mijn eerste aankoop bij deze dealer, zeker een aanbeveling waard!

Alles netjes geregeld kan weer veilig op reis

Goed advies en aandacht voor klant.

Openhartig gesprek met aandacht voor wensen van de klant. Goed geadviseerd en uitleg over onze nieuw aankoop Volvo xc40. Over de inruil zijn wij ook tevreden.

Zeer positief en gastvrij

Ik heb mijn auto ingeruild voor een andere occasion. Auto ziet er fantastisch uit en rijdt idem dito. Werd behandeld alsof ik een nieuwe auto had gekocht met een warme ontvangst en heerlijk kopje koffie. Kortom heel positieve ervaring bij Broekhuis!

Zeer positief en gastvrij

Prima klantvriendelijk en goede afspraken.

Betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk bedrijf.

Vanaf 2000, 2 maal V70, xc 90, xc 60 en nu een elektrische xc 40. Dit allemaal gekocht bij Broekhuis Zeist en allemaal geleverd door de aardigste en betrouwbaarste verkoper Jos. Ik denk dat dit genoeg zegt.

Professioneel

Van begin tot eind heel plezierig

Goede all round service

Groot onderhoud nodig. De garage nam de stappen door en vooraf de verwachting van het prijsplaatje. Besloten eea te combineren met een APK wat mogelijk was. De garage biedt de mogelijkheid om te werken in afgezonderde werkplekken wat fijn is. Tenslotte werd de auto gewassen opgeleverd. Alhoewel dat laatste wel een haastklus was (niet helemaal schoon). Kortom, zeer tevreden.

Over X Broekhuis Volvo Zeist