Ik ben bijzonder tevreden over de onderhoudsbeurt bij deVolvo garage.

De twee technici Marouane & Jimmy, die de onderhoudsbeurt van mijn Volvo V40 T3 Polar + Sport hebben uitgevoerd, waren bijzonder vriendelijk en deskundig. Wij hebben de tijd van de onderhoudsbeurt doorgebracht in de showroom. Mijn vrouw en ik waren zeer tevreden. We hebben lekkere koffie gedronken en de kranten gelezen!

Top in 1 zin, geweldig geholpen

Zeer hoogstaande service, echt goed geholpen, vakmensen

Klantvriendelijk en klantgericht

Wat ons als eerste opviel was De persoonlijke ontvangst en aandacht die men voor ons had. Men nam alle tijd. Onze wensen werden geïnventariseerd en na een goed advies namen wij in volle vertrouwen een beslissing en werden we de trotse eigenaar van een XC40.

Positief, men denkt klantgericht

Goede service, attent behandeling.

Prima service en alles volgens afspraak

Prima service en alles volgens afspraak

Correct, vriendelijk en deskundig contact met verkoopleider

Een zeer positieve eerste ervaring met de Broekhuis/Volvo-organisatie.

Eerste klas

Receptie altijd zeer klantgericht en geven service die je buitengewoon kunt noemen!

Prettig, deskundig en meedenkend

Prettig, deskundig en meedenkend. Een aanrader.

Top auto, top levering en top aflevering. Nu veel plezier!

Geweldig mooie en complete auto met veel rijplezier. Fijn dat de auto ook zo snel geleverd kon worden. Bij aflevering goede begeleiding gehad in de vele mogelijkheden van de auto. Nu ontzettend veel plezier van de auto welke volgens mij nooit gaat vervelen.

Eerlijk en vakkundig

Ieder jaar, en dat doe ik nu al bijna 10 jaar, breng ik mijn auto voor een beurt vanuit Nieuwerkerk aan den IJssel naar Zeist. Sinds de aanschaf in 2013 heb ik me daar altijd welkom gevoeld. Ook de manier waarop de reparaties gecommuniceerd worden, komen eerlijk en betrouwbaar over. Daar ik altijd blijf wachten, krijg ik ook een indruk van het personeel dat daar werkzaam is. En dat komt prettig en positief over. Kortom, zolang ik mijn V50 blijf rijden, blijft Broekhuis Zeist daar onlosmakelijk mee verbonden.

Jammer van die navigatie

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over Broekhuis. Maar over de navigatie van mijn XC40 en de service daarvan ban ik niet te spreken. Ik beland vaker op een verkeerde plek, moet kilometers omrijden als ik een afslag mis en mag nog steeds 130 rijden op de Nederlandse autowegen. Over dat laatste heb ik vorig jaar bij de beurt een opmerking gemaakt. De reactie was: we hebben geen licentie om die wijzigingen door te voeren. Dit jaar bij de beurt heb ik nadrukkelijk gevraagd om het up to date maken van het navigatiesysteem. Het blijkt dat de aanpassing van de snelheid nog steeds niet is gebeurd. Zonder daar melding van te maken overigens. Als ik dat aankaart wordt daarop nogal laconiek gereageerd. Dit terwijl er een onbuigzame reactie volgt op mijn verzoek om de verlenging van het on call abonnement niet te laten doorgaan. Ik ervaar dit als meten met twee maten. Jammer

Geachte heer Wynands, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om uw review te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Zeist

Buitengewoon tevreden over de aanschaf van de Volvo XC40 B4 R-design

In eerste instantie had ik een Volvo T3 GT R-design aangekocht, echter door fouten in de specificatie van de auto bleek dat diverse opties wel gespecificeerd maar niet in de auto aanwezig waren, met name het dode hoek detectie systeem wat voor mij mede bepalend was voor de aanschaf van deze auto, hier was ik uiteraard zeer teleurgesteld over en in overleg met de verkoper is besloten om te zoeken naar een gelijkwaardig alternatief zoveel mogelijk conform de door mij gestelde wensen. Ondanks het feit dat de firma Broekhuis wel 80 stuks gebruikte jonge XC40 in voorraad had was het toch verdomd lastig om een XC40 te vinden die voldeed aan mijn wensen, maar uiteindelijk kon men mij toch een mooi alternatief aanbieden in de vorm van een XC40 B4 R-design, weliswaar was deze aanmerkelijk duurder dan eerder door mij aangekochte T3 maar de firma Broekhuis heeft mij om het goed te maken een aantrekkelijke korting aangeboden en mede dank zij de inspanningen van adviseur/verkoper Mark Klop met wie ik alle onderhandelingen heb gevoerd heeft het toch tot de aankoop van bovengenoemde B4 geleid waar ik heel erg content over ben, dus om een lang verhaal kort af te sluiten, helemaal TOP

Service van topniveau

Ik kwam met een probleem waarvan niet duidelijk was of ik de veroorzaker was of de garage. Er werd totaal niet moeilijk over gedaan. Sterker nog het probleem werd in no-time opgelost.

Betrouwbaar en duurzaam, voldoet aan de eisen van deze tijd.

De afspraken worden duidelijk met de klant gemaakt en ook uitstekend nagekomen en uitgevoerd. Het personeel is vriendelijk, kortom: wij zijn erg tevreden over Broekhuis Volvo Zeist

vriendelijke en correcte receptieontvangst. Veel kennis en ervaring

Goede correcte afspraken te maken Halen en brengen na afleveren van de auto voor onderhoud. Vooraf aangeven van kosten vervangende onderdelen . Auto wordt weer netjes en schoon afgeleverd. Kosten zijn navenant vervangingen en/of verbeteringen.

kwaliteit en klantvriendelijkheid in één bedrijf

Het gemak van een afspraak maken en de klantvriendelijkheid van het personeel, fantastisch

Fantastische service.

Bijzonder vriendelijke, vakkundige medewerkers. Auto helemaal schoon gemaakt na grote beurt. Telefonisch overleg over hoe en wat van grote beurt gedurende uitvoering ervan. Geen verrassingen dus. Echt top!

Prima geholpen!!!

Goede ervaring zowel aan de telefoon als via de garage, blij met de haal en breng service!!! Onze hartelijke dank!

Door ziekte niet in staat de garage te bezoeken. Volvo heeft mij uitmuntend bijgestaan.

Uitstekende service, duidelijke uitleg en persoonlijke benadering

V60 T5 Standaard servicebeurt + start/stop systeem dat niet werkt.

zoals te verwachten ben ik goed en voorkomend geholpen

aan de balie werd ik goed geholpen en ook de telefonische reactie na de eerste inspectie was positief adviserend zodat onnodige kosten werden vermeden

Service gericht

Prima dealer/garage

Op een correcte en prettige manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

Er wordt meegedacht wat de klant graag wil en wat dan de mogelijkheden zijn ook prijstechnisch. Zoals in ons geval elk seizoen banden en een trekhaak monteren. Inmiddels gebruiken we onze Volvo met veel plezier.

Klantgericht meedenkenvooraf

Vooraf goed geinformeerd en bij meer inzicht word Ik tijdig gebeld

goede en snelle service

goede uitleg en service prettige omgeving

Over Broekhuis Volvo Zeist