Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen

De zaak is voor mij op zoek gegaan naar een auto en heeft me daarbij deskundig geadviseerd. Heel plezierige hulp, en snel resultaat. Gisteren is de auto voor de deur afgeleverd, heel blij mee.

PPP Prettig Prima en Professioneel Bedrijf

Hier geen behandeling als "we verkopen een broodje". Een prettige persoonsgerichte mensvriendelijke verkoper van een hele fijne Ford Fiësta die tot in de late uurtjes nog eens bereikbaar was ook (de verkoper dus). Menige garage kan jaloers zijn op een dergelijke inzet.....

Prettige ervaring

Mooie Mach-e gekocht. Geholpen door Wouter. Vriendelijk en behulpzaam. Kreeg een heel redelijk inruil voorstel voor mijn auto. Oplevering prima naar wens. Ook bij het later bellen met wat vraagjes werd ik goed, snel en kundig geholpen. Heb nog geen problemen met de auto ondervonden dus geen ervaringen met after-sales of service maar het aanschaf traject en process was absoluut top.

Goede en vriendelijke service

Blij met nieuwe auto!

Na een wachttijd van circa 4 maanden is de Ford Kuga met een heel tevreden gevoel door de Heer Kerkhof aan huis afgeleverd.

halen brengen van auto prima auto kan er weer tegen tot over een jaar nog hartelijk dank voor kerstbrood

Goede service. Vakmensen.

Goede service . Prettig en vriendelijk geholpen

Kan niet beter!

Klantvriendelijkheid is geweldig en een mooi overzicht per mail welke telefonisch wordt toegelicht, haal & breng service is ideaal tijdens het thuiswerken.

Uitstekend service

Uitstekend service van broekhuis zeist. Auto opgehaald en afgeleverd.

Zeer professionele organisatie.

Naar grote tevredenheid geholpen door Daan, nam alle tijd en inzet om voor ons een wagen te laten komen uit Hoogeveen. En hij nam alle tijd, óók om alle snufjes van de aankoop uit te leggen. Heel fijn! Dank je wel Daan, zo verkoop je er vast nog vele.

Top service

Online een afspraak gemaakt en er wordt 2 dagen voor aanvang afspraak een reminder verstuurd. Iedereen bij de receptie is erg behulpzaam en vriendelijk. Er wordt met je meegedacht en je wordt altijd op de hoogte gehouden. Je krijgt digitaal een helder overzicht wat er moet gebeuren en gaan pas verder na goedkeuring.

zeer goed

Ontspannen en zeer vakbekwame verkoper

Eerlijke en professionele verkoper. Klein puntje van verbetering: de aflevering van de auto duurde te lang maar voor de rest zeer tevreden over de koop en inruil van de auto

zoals verwacht geweldige service

volstrekt vertrouwen in Broekhuis

Prima!

Goede service en duidelijke communicatie. Met name het overzicht van hetgeen is uitgevoerd is helder en is een absolute meerwaarde. Geen verrassingen achteraf.

Gewoon goed

Gewoon goed

Super service !

Zou nooit meer naar een andere garage gaan ! Bedrijf is vertrouwd , mensen zijn hulpvaardig , kundig !

slecht, auto pas om 17.00 uur geleverd door iemand die geen verstand van de auto had

Zie bovenstaand, zou vandaag terug gebeld worden , tot op heden niets gehoord

Met Broekhuis voel je je thuis

Goed nagekeken en keurig schoongemaakt, kan er weer een jaartje tegen!

Jammer dat de werkelijkheid anders was als de voorlichting

Bij deze kan ik vertellen dat ik vlot en leuk geholpen ben ! Echter kwam ik naar Zeist om een Mustang te kopen die 600km kon rijden op een volle accu ,ook dit is in het gesprek behandeld met uw verkoper ! Echter dat de Mustang afgeleverd was bleek ik maar 450km te kunnen rijden ,had de verkoper dit eerder mede gedeeld had ik getwijfeld of ik hem had gekocht . Dit was de luxe uitvoering ,daar ik uit een Porsche Cayenne kwam was dat mijn wens ,echter kreeg ik later pas te horen dat ik dan een 2 wiel aangedreven auto had moeten kopen ! Een beetje jammer dat de voorlichting op de site anders is als de werkelijkheid . Met vriendelijke groet Ad de Wit

goed snel contact, en heel vriendelijk en goed geholpen.

Contact per mail en telefoon verliep heel goed. En ter plaatsen snel vriendelijk en goed geholpen

Goed behandeld

Onderhoudsbeurt netjes en snel uitgevoerd

Uitstekend geholpen en goed geadviseerd

Weet waar die over praat

Goede verkoper Wouter Kerkhof

Over Broekhuis Ford Zeist