Alles prima afgehandeld

Volgens afspraak is de grote beurt uitgevoerd en de APK in orde gemaakt. Ik ben al vele jaren klant bij Broekhuis en tevreden over de service met name door Dennis van Dijk.

Top. Aanrader!

Super vriendelijk personeel. Goede service. Komen afspraken na. Tip. Vraag naar Daan. Jonge vriendelijke verkoper waar je goed zaken mee kan doen.

Helaas worden de door mij ervaren problemen niet opgelost

Helaas loop ik tegen wat problemen aan met mijn twee auto's. In De Meern werd ik helaas niet goed geholpen en balen ik overgestapt naar Zeist omdat daar beter werd beloofd. Na een onderhoudsbeurt loop ik precies tegen hetzelfde aan. De problemen die ik ervaar worden weggewuifd omdat de monteurs die niet zien op het moment van de beurt. Ik voel mij niet gehoord en heb daardoor een slecht gevoel overgehouden aan Ford Zeist. Ik hoop op een oplossing en een garage die de problemen serieus neemt.

Prettig afspraak maken, netjes halen en brengen van de auto, net rapport, auto schoon terug. Top.

Zeer goed georganiseerd

Een deskundige organisatie. Goede communicatie met de klant. Lekker dat je auto opgehaald wordt Jammer dat je niet ffff binnen kunt lopen om je banden op te laten pompen!

Hartelijk ontvangst lekker informeel geen stijf gedoe hoi ik van. Duidelijke uitleg en voelt als een betrouwbaar bedrijf. Kom niet uit de buurt (60km) maar ben voornemens om mijn gekochte auto ook de beurten daar te laten doen en dan volgt de volgende auto vanzelf.

Ik kwam voor de aankoop van een Mazda CX 5 en ook de inruil voor een Mazda CX 5 Ik werd prima ontvangen door Daan Zanting en er werd verder geen druk op mij gezet Geen verkoop praatjes maar gewoon waar het op staat Mazda CX 5 gekocht en hoop hem in juni op te halen Tot nu toe heel tevreden en reken erop dat de auto perfect wordt afgeleverd volgens de gemaakte afspraken

Vriendelijke en zeer klant gericht

Deze mensen verdienen een pluim. En mensen die op zoek zijn naar een nieuwe of gebruikte auto moeten zeker daar een keer aan rijden. Dat kan makkelijk bij u in de buurt er zijn wel geteld 28 vestingen. Laat deze kans niet voorbij gaan.

Fijne zaak en goede dealer

Ik heb er een Puma gekocht en heel goed geholpen er is goed geluisterd wat al de wensen waren prima geholpen

Met veel plezier onze auto bij Broekhuis Ford Zeist gekocht. Gewoon een plezierig gesprek met Arjan. Van te voren gebeld of de auto er nog wel was en toen we een uurtje later aankwamen, stond de auto net gewassen buiten te pronken. Proefrit gemaakt en een uitstekende prijs voor een wat gehavende inruill gekregen. Kortom, wij zijn heel tevreden met de auto en met Broekhuis Ford Zeist.

goede service

kan altijd direct terecht als er een probleem is, ook voor vervanging lampjes. Voor reparaties altijd vooraf een uitgebreide offerte.

Subliem

Snelle afhandeling van zaken en een prachtige nieuwe auto!

Zeer klantgericht en vriendelijk en duidelijk in de uitgevoerde werkzaamheden!

Werk is conform afspraken uitgevoerd.

Gewoon goed.

Top service

Perfecte service

Correcte klantbehandeling en heldere uitleg

Correcte klantbehandeling en heldere uitleg (Technische & Financiële mogelijkheden) tijdens mijn orientatie proces . (elektrisch rijden) Tevens uitgebreide mogelijkheid tot het maken van een testrit.

Prima onderhoud

Jammer dat een dag van te voren gewassen auto, met speciale waslaag wederom werd gewassen. Nu was deze na deze wasbeurt vuil!

De relatie klant Broekhuis is uitgangspunt

Adequaat, persoonlijk en volledig op de klant afgestemd

Eerlijke verkoop zonder poespas

Een mooie wagen kunnen kopen bij Broekhuis Zeist voor een goede prijs. Auto afgeleverd met groot onderhoud en slijtagedelen vervangen, waardoor ik voorlopig zorgeloos kan rijden. Wouter, bedankt voor de mooie deal!

De medewerker was erg services gericht. De controlelijst werd rustig doorgenomen en vragen werden - ook toen ik het een eerste keer niet direct begreep - geduldig en duidelijk beantwoord. De auto reed weer heerlijk. Al met al een hele goede ervaring.

Goede en nette service

Ik wordt al jaren zeer netjes en goed geholpen bij broekhuis. Wordt netjes op de hoogte gehouden, als de auto voor onderhoud bij de werkplaats is. De balie medewerkers kennen vaak ook de vaste klanten bij naam. Ik ben heel tevreden over de hulp en de nette service die broekhuis zijn klanten bied.

uiterst zorgvuldig en correct.

Altijd zeer goed en plezierig geholpen fijn bedrijf.

Super fijn en goed geholpen.

Top gedaan en goed overleg over de kosten en of het nodig is

Prima service, netjes geholpen. Duidelijke uitleg van alle verrichtingen en keurig steeds op de hoogte gehouden.

zeer goed uitstekend bedrijf

Bij dit bedrijf een gebruikte Nissan Qashqai uit 2008 gekocht niet de jongste maar wel zeer goed Mijn pluim aan Wouter ( Verkoop ) aardige vent en komt al zijn belofte na ben zeer tevreden met mijn auto

Over Broekhuis Ford Zeist