Duidelijke afspraken en goede service.

Duidelijke afspraken vooraf, goede service en geen verrassingen achteraf.

Goede service en duidelijke afspraken.

Goede service en duidelijke afspraken. Zoals het hoort.

Goede service en duidelijke afspraken.

Auto opgehaald en weer thuis gebracht. Beurt netjes, en een erg schone auto weer terug ontvangen.

Goede en duidelijk service

Ik kon makkelijk een afspraak maken. Kosten werden goed van te voren besproken en het onderhoud was optijd klaar. Service van de medewerkers was goed.

Prima service, erg duur

Je wordt goed geholpen en ze zijn allemaal erg vriendelijk bij Broekhuis Zeewolde. Wel zijn ze erg duur als het gaat om onderhoud.

prima service

goede afspraak en alles vlotjes verlopen

Geweldige service

Op het verzoek om de auto in het weekend alvast te brengen in verband met drukke werkzaamheden werd positief gereageerd. We hadden een afspraak voor een onderhoudsbeurt welke na het weekend zou plaatsvinden, dus auto gebracht, worden we een paar uur later gebeld dat de beurt al is uitgevoerd en dat we eventueel de auto weer op konden halen wanneer dat beter uitkwam. Heerlijk dat er zo meegedacht wordt, dat noem ik nou service.

uitstekend

Bij de receptie is de ontvangst vriendelijk. Bij het ophalen van de auto werd alles keurig uitgelegd. Er werd een mail verstuurd als er iets aparts moest gebeuren. Dus geen verrassingen en zeer tevreden.

Gewoon een prima stel vakmensen

Twee keer vlak achter elkaar een service beurt voor onze auto's, helemaal goed. Fijne werkplek om te werken en behulpzaam zonder dringerig te zijn om te snuffelen aan wellicht wel de volgende auto.

Goed zoals je mag verwachten

Verstand van zaken en zeer klantvriendelijk!

Bij de aankoop van onze Opel Mokka E zijn wij bij Broekhuis Zeewolde heel fijn begeleid. Goede deskundige adviezen, een prettige manier van zaken doen, de communicatie tijdens de levertijd. Alles was dik in orde. Reden des te meer om de auto daar ook in onderhoud te geven!

Goede ervaring

Goede ervaring.

Super tevreden Broekhuis Zeewolde

Woon al jaren in Zeewolde en rij natuurlijk ook Opel . Garage op loopafstand en wordt erg goed behandeld

Prettig bedrijf, prima service

Ik heb nu circa 10 jaar ervaring met Broekhuis de service en klantgerichtheid ware voor mij reden om voor mijn nieuwe auto weer voor Broekhuis te kiezen.

Ontzettend fijn geholpen!

Afgelopen oktober onze nieuwe auto gekocht bij Opel Broekhuis Zeewolde. Wij zijn geholpen door Jefta Bakker, een enthousiaste, vrolijke en oprecht geïnteresseerde medewerker van Opel Broekhuis. Alles werd goed en vlot geregeld, waardoor wij een week later onze nieuwe auto al mochten ophalen. Kortom, een top service en vriendelijke medewerkers!

Prima service, denken echt mee met problemen.

Goeie service

Degelijk, serieus, met zorg en volgens afspraak

Al jaren een tevreden klant!

Fijne medewerkers en prima service!

Het is altijd prima samenwerken met Broekhuis Zeewolde

Een afspraak maken is altijd zo geregeld. Ik kan de auto altijd een dag eerder brengen. Er is altijd een fiets beschikbaar om weer thuis te komen. Als er iets speciaals aan de auto moet gebeuren, dan word ik altijd even gebeld om hier toestemming voor te geven. Dus er gebeuren nooit onverwachte dingen.

Goed geluisterd en opgelost

Mijn vraag is opgelost nu alleen nog uitzoeken hoe alles werkt. Een meegenomen ombouwer dab + is voor mij ingebouwd.

goede serves en correcte communicatie.

goede serves en correcte communicatie. en alles zoals afgesproken.

Mast 19

3891 KE Zeewolde