Mijn auto vertoonde in de garantie periode nog al wat problemen. Alles netjes opgelost, niets was te veel. Zoals eerder opgemerkt top service zowel van de monteurs als de servicebalie en de verkopers. Allen bedankt hier voor.

Bedankt Pieter, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Ik ben zeer tevreden over Broekhuis Zeewolde. Ik heb een proefrit gemaakt met een Corsa in Zeewolde. Ik had nog een Corsa gezien in Alkmaar. Dezelfde dag hebben wij al een proefrit kunnen maken. Ik heb die auto gekocht. Hij is netjes gepoetst afgeleverd. Perfect. Ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

fantastische service

Mijn auto gaf aan een onderhoudsbeurt te moeten krijgen en dit is op korte termijn op uitstekende wijze gedaan door de zaak bij ons in het dorp.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Ik ben prettig geholpen

En een goede ervaring met jullie bedrijf gehad

Beste Riet, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

gastvrij ontvangen

vriendelijk personeel

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat we deze mooie beoordeling van je mogen ontvangen! Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Wat ben ik blij dat ik hier mijn auto heb gekocht. Super klantvriendelijke mensen daar. Mocht meerdere keren een proefritje maken en ze stonden mij elke keer heel netjes te woord. Er werd gevraagd of ik nog vragen had of uitleg wilde en ze nemen echt de tijd voor je! Heel erg fijn dat je een auto kan inwisselen. Ze houden heel erg goed contact met je over de waarde van je auto. Zelfs als er in de tussentijd een hoger bod op je auto komt, bellen ze je even om dit te melden. Ook tijdens de koop van je auto en daarna nemen ze echt nog de tijd voor je. Ze plannen netjes afspraken in en nemen alle opties goed door. Ze denken zelfs met je mee door een autoverzekering aan te bieden. Bij het afhalen van mijn auto kreeg ik zelfs een presentje, hoe lief!! Na een week werd ik gebeld of de auto beviel en of ik nog vragen of opmerkingen had. Dat noem ik nou echt service. Ik raad Broekhuis echt bij iedereen aan!!

Bedankt Janine, voor je mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen je veel mooie en veilige kilometers. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Antwoord op mn vragen gekregen

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat alle vragen beantwoord zijn. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Zeer goed!

zeer hartelijk ontvangen door Mark.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling voor onze collega Mark. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Bedankt Bertus, voor deze mooie beoordeling! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Gedreven team, vakmanschap en niet is te veel.

Leenfiets van de zaak, op de dag van de beurt/APK keuring het telefoontje wat je niet wil krijgen, namelijk er moeten behoorlijke kosten gemaakt worden om door de APK te komen. Goede toelichting gekregen, waarmee ik een goede keuze kon maken, wel of niet laten repareren. Onderdelen werden gelijk besteld en dezelfde dag werden de reparaties in gang gezet, het lukte niet om de reparaties dezelfde dag af te handelen, dus leenfiets ingeruild voor een leenauto zodat ik de volgende dag naar het werk toe kon. Super service als je het mij vraagt, die extra service waardeer ik enorm.

Bedankt Marieke, voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Aflevering niet in orde.

Mijn vader 85 jaar koopt nog een klein autootje om nog een paar kilometers per jaar van hun uitjes met de auto te genieten .prima ontvangen bij garage, proefrit uitstekend maar toen om tafel verder alles uitgelegd en gedaan aflevering pakket voor 695.00 bij gedaan dan denk je alles is spik en span nou 10 dagen later zouden wij de auto ophalen wij 125 km rijden eindelijk aangekomen nou een binnen en buiten reiniging heeft ie echt niet gehad stoelen nog onder t hondenkar vieze maten was niks maar ook niks aan gedaan na de proefrit ja alleen onderhoudsbeurt apk en een broekhuis pechhulp brief verder helemaal niks nou thuis aangekomen met mijn vader verder kijken heb de auto van binnen schoon gemaakt voor hem kom je onder de stoelen ligt er nog een pakje mariakoekjes onder en een pakje thee verder in kofferbak allemaal zand en tot onze schrik ook nog een dode muis dat wil dus echt wel zeggen dat ze de afspraken voor een extra pakket niet nakomen. Dus wees allert met welk pakket je kiest.

TOP

Vriendelijk en deskundig

De benadering was vriendelijk, adviezen en uitleg waren prima

Uitstekend!

Auto gebracht voor onderhoud en netjes op de hoogte gehouden van de kosten. Ook was de auto weer schoon van binnen en zat er een tegoedbon in voor de wassstraat. Top gedaan weer!

Wederom weer een uitstekende service

Jaarbeurt uitgevoerd, vanaf afspraak maken, terugkoppeling van de diagnose en de kosten, schoonmaken van de auto, het afmelden en het bijgeleverde inspectierapport. Overzichtelijk, transparant en top Tweedehands auto aangeschaft. Vanaf inruil tot afspraken met betrekking tot extra wensen en de aflevering. Fantastisch geholpen.

Klantvriendelijk, goede service en vakkundig …..

Eerste keer bij Broekhuis Zeewolde met auto voor onderhoudsbeurt… Hele goede en prettige ervaring. Vriendelijke ontvangst, uitstekende service en goede uitleg na afloop met duidelijk rapport over bevindingen.

heel goed

vooral het meedenken in je keuze

Top bedrijf

Al jaren lang klant en altijd super geholpen.

Verrassend

Na mijn eerder gekochte auto waarbij een van mijn wensen niet voldoende gehonoreerd was , ben ik blij verrast dat de dealer me belde met een perfecte match. Een en ander was ook snel in kannen en kruiken. Blije consument

Mast 19 3891 KE Zeewolde

Over Broekhuis Opel Zeewolde