Heel prettig geholpen door Mark

Heel prettig geholpen door Mark

Bedankt Tineke, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Mark. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Toppie

Netjes en betrouwbaar komt het uit

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

prima, zeer zeker vriendelijk en behulpzaam

mijn eerste ervaring als nieuwe klant was gewoon prima

Beste Maarten, Dank u wel voor het delen van uw eerste ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goed, zoals het hoort!

Het gehele aankoopproces in vlekkeloos verlopen met de heel vriendelijke en bekwame verkoper.

Bedankt Henk, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prettige ervaring met de verkoper.

Het was een prettige maar niet opdringerige verkoper. Echter kreeg ik wel de indruk dat de werkplaats niet de volledige aandacht besteede aan de te verwachte werkzaamheden. Benzinedop ontbrak en de achteruit ruitenwisser niet gecontroleerd, was echt versleten.

Beste Emiel, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met onze verkoper. Bedankt voor uw feedback voor de werkplaats. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met uw opgenomen om de punten te bespreken, bedankt voor dit prettige gesprek. Graag zien we u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

goede verkoper, juiste man op de juiste plek.

1 doet z'n werk met passie. 2 heeft liefde voor z'n vak. 3 weet waar hij over praat. 4 niet opdringend. 5 zorgt voor een goed verloop. 6 uitstekende verkoper.

Beste Gerrit, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze verkoper. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

De onderhoudsbeurt is prima uitgevoerd.

Bedankt Wim, voor het achterlaten van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer goed en prettig geholpen

Op een erg prettige en professionele wijze geholpen door een deskundige en vriendelijke verkoper.

Beste Robert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Gematigd positief

Ik vind het best kwalijk dat ik bij de aflevering van de auto mowt constateren dat er parkeerschade ontstaan is. Dit wordt wel weer hersteld, naar ik mag hopen, maar toch vind ik dit best slordig. Voor de rest ben ik best tevreden .

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat er bij de aflevering parkeerschade is ontstaan. Blij te zien dat wij dit voor u kunnen herstellen. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prima service!

Via gaspedaal.nl terechtgekomen bij Mark Franken van Broekhuis Harderwijk. Mark heeft me prima geholpen en alle vragen en punten netjes en professioneel beantwoord en opgelost. Zeer tevreden erover!

Beste Ad, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

zeer klantvriendelijke service!

Hoewel ik door de drukte wat langer moest wachten op mijn auto, werd ik tussendoor wel op de hoogte gehouden van de status. Verder zijn we door Fred Renes en het team goed en uiterst vriendelijk behandeld. En hoewel het een tweedehands autootje betrof, was het ophalen een klein feestje alsof het een nieuwe betrof. Chapeau!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zien blij te zien dat het bezoek naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Super geholpen, auto prachtig afgeleverd

Vorig jaar kocht ik een auto bij dezelfde garage, ik was toen ook erg tevreden over de service. Wilde toch een maat groter en wederom met goede service geslaagd. Hele prettige service van Mark Franken en collega Colin!

Bedankt Astrid, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij de aankoop van uw auto. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Behulpzaam en meedenken met de klan

Prima te spreken over de service. Ik was niet optimaal tevreden over de aanschaf van een auto (Opel Crossland) en ben toen fantastisch geholpen en rijd inmiddels een Opel Grandland tot grote tevredenheid.

Beste Ed, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zoals gebruikelijk alles prima geregeld!

N.v.t.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles weer naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Bijna tevreden

Het zouden 5 sterren geweest zijn als de auto in z'n geheel gepoetst zou zijn voordat hij de waxbehandeling had gekregen. De binnenzijde van de tankdop was zwart net zoals de randen waar de motorkap op rust en dakrand idem. De garantiesticker ontbrak en de shampoo van WAXOYL. Verder een prettig contact gehad met de heer Renes.

Beste Loes, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor uw feedback. Dit waarderen wij enorm. Wij nemen dit mee voor de toekomst en gaan de volgende keer voor 5 sterren. Graag staan wij dan weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goede service vlot en professioneel.

Beste Ton, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

perfect.

Ik ben pas klant,tot nu toe komen ze afspraken na.

Beste Ben, Wij zijn blij u te mogen verwelkomen bij Broekhuis. Fijn om te lezen dat het bezoek naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Vanaf het moment dat ik de auto bracht, totdat ik deze kon ophalen, was het "rommelig".

Alhoewel ik 2x een uitnodiging voor de apk ontving en op de website voor de optie " samen met monteur mee kon kijken" ; dit achteraf niet kon EN ik niet bericht kreeg dat het langer duurde, omdat een onderdeel er nog niet was, Was het uiteindelijk goed afgehandeld.

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw beoordeling. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen of mailen dan is dit mogelijk via: 0341-438400 of [email protected] Uiteraard zijn we blij om te lezen dat alles uiteindelijk goed is afgehandeld en staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goede ontvangst

Tijdens de servicebeurt heerlijk in een mooie ruimte kunnen werken. Verder een hartelijke ontvangst.

Beste Walter, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat u tijdens de servicebeurt door heeft kunnen werken. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

afspraak maken moet ver van tevoren

Goed geholpen. maar 2 maanden wachten voor je aan de beurt bent kan niet.

Enorm goed geholpen met uitleg etcetera bij het ophalen van onze kona electric premium. Heer Bakker bedankt.

Beste Peter, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Uitstekende service op alle gebieden.

Goede aflevering van 1 fiat panda en 2 Peugeots 208.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn erg blij om te zien dat u onze service als uitstekend ervaren heeft. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prima service en duidelijke prijsafspraken.

Bij het maken van de afspraak krijg je een prijs opgave. Extra werkzaamheden worden van te voren besproken en krijg je uitleg over de reden van deze werkzaamheden. En weer een jaar route service.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

was prima

Goede service auto gebracht en weer netjes terug gebracht

Bedankt Dick, voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat tevreden bent en uw auto weer netjes bij u is terug gebracht. De volgende keer voorzien wij u graag weer van onze service! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Met hulp van vestigingsmanager heet kleine beurt, i.v.m. vakantie nog in mei plaats kunnen vinden, waarvoor hartelijk dank!

Beste Arthur, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn om te zien dat dit voor u geregeld kon worden. Wij hopen dat u een fijne vakantie heeft (gehad)! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Lorentzstraat 17

3846 AV Harderwijk