Het was een groot plezier

Vanaf het begin een goed contact gehad met Broekhuis over de lease auto. Levertijd, tijdstip etc ging allemaal van een leien dakje. Met vragen kreeg ik altijd super snel antwoord. Er werd met me mee gedacht over het aantal kilometers die ik per jaar wilde gaan rijden. Ik wil het team van Broekhuis, en met name Esther, bedanken voor de fijne jaren die ik heb gehad met mijn Opel Karl.

Uitstekende service. Prettige communicatie.

uitstekende ervaring.

Prima service. Met het bedrag dat ik voor de inruil van mijn vorige auto kreeg, was ik tevreden. De occasion-Ford Fiësta die ik bij Broekhuis kocht, bevalt me uitstekend. Kortom, een professioneel bedrijf.

Staan meer dingen op rekening dan verwacht

Ga voor beurt en apk ben zelf monteur had ruitenvloeistof bij gevuld Moest terug voor na reparatie filters moesten worden besteld en vloermatjes Moest daar om 10.15 uur zijn de jongens drinken even koffie gaan er zo aan beginnen prima auto was om 11.15 uur gereed maar wel 1,4 uur in rekening wisserbladen vervangen en remvloeistof ververst Heren alles goed maar het is al duur genoeg Met vriendrlijke groet Sjaak Vellekoop

Niet zo leuk

Vorig jaar verschillende malen een e-mail gestuurd over de jaarlijkse onderhoudsbeurt en vervolgens niet 1x een reactie terug gehad. Dat heeft ons doen besluiten om nu naar een ander Broekhuis filiaal te gaan. Dat is Broekhuis Doornspijk geworden en daar zijn we perfect geholpen.

Zeer fijn en vriendelijk geholpen! Blij met de goede uitleg en service!

benadering en overleg heel prettig

uitvoering volgens afspraak. en van te voren aangegeven wat de kosten zouden worden.

Prima en zeer klantvriendelijk

Snel geholpen en ze bellen van te voren over de rekening

Prima geholpen bij jaarbeurt Opel Meriva

Ik ging voor de jaarbeurt. Aantal mankementen waaronder ook 4 nieuwe banden. Voor een mooie prijs werd dit geregeld. Ook de beurt en de duur van het wachten vielen mee, doordat uiteindelijk twee monteurs met mijn auto aan de gang gingen. Geweldige service, ik ben (weer) tevreden!

uitstekend

Zoals wij al heel lang van Broekhuis Harderwijk gewend zijn, was deze keer het groot onderhoud van onze Corsa weer goed. We werden zelfs opgebeld, dat de kosten hoger zouden uitvallen dan vooraf gedacht werd, na overleg zijn wij op prettige wijze er uit gekomen. De service is ronduit een 10 waard. Met vriendelijke groet, jj.hut 3851BX 34

Prettige mensen en goede service

Prettig, geen klachten.

geweldig

niet te verbeteren

hele goede service en behandeling van onze auto

ik ben vanaf de afspraak tot het thuisbrengen van onze heel netjes behandeld en ben heel tevreden.

Super geregeld.

Betrouwbaar e goed garage

Altijd prima

mijn ervaring is prettige eerlijke afgesproken uitvoering

onderhoud auto uitgevoerd voor de Opel in onderling overleg .

netjes, snel en goed afgehandeld

Afspraak maken ging snel en gemakkelijk, auto bij huis gehaald en gebracht. super Service. netjes gebeld wat ze gaan doen en wat de kosten ongeveer zijn. met andere worden : ben zeer tevreden

Uitstekende service

Klantvriendelijk personeel

Zeer goede service en vriendelijke medewerkers zowel verkoop alsmede werkplaats

Zeer klantvriendelijke medewerkers zowel verkoop alsmede werkplaats

jaarlijkse beurt correct uitgevoerd

prima voorlichting omtrent wat noodzakelijk is bij de onderhoudsbeurt

prima mobiliteitsservice

Na een boswandeling op zondagmiddag wilde de Opel Meriva niet meer starten. Het pechnummer gebeld. Na ca. een half uur verscheen een ANWB wegenwacht die de auto niet aan de praat kreeg en een bergingsbedrijf heeft gebeld. Op de werf van het bergingsbedrijf een prima leenauto gekregen, die we drie dagen gratis konden gebruiken. Het kapotte onderdeel was niet voorradig. We konden de gerepareerde Meriva dinsdagmiddag weer ophalen. (Geen 10 omdat we nog € 11 per dag moesten betalen om een eigen risico van € 650 af te kopen).

Fijn geholpen door Jessie, eerlijk en open.

Fijne medewerkers

Goede garage ik word er tot nu toe keurig geholpen

Toppers zijn't

Je word behandeld als een koning. Niks is ze teveel.

Prima service, goede info over de werkzaamheden, uitgevoerde werkzaamheden rapport heel handig.

Een heel goede service welke ik al vele jaren ervaar.

Over Broekhuis Opel Harderwijk