Goed geholpen

Goede service en prettige behandeling.

Super klantvriendelijk en goede uitleg

De ervaring straalt er vanaf goede uitleg van wat er allemaal aan gebeuren moest worden en dat allemaal perfect gerepareerd Super mensen bedankt hier voor

SUPER

Was voor 1e servicebeurt voor de 1e keer bij Broekhuis in Harderwijk. Prima uitleg gehad van enige bijzonderheden en wat te doen. De auto stond spik en span voor de deur en glom mij tegemoet. Binnen nog een verrassing: een cheque van 90 euro als een van de winnaars in het jubileumjaar van Broekhuis en een prachtige bos bloemen voor de vrouw.

fijn en vriendelijk en deskundig geholpen

zeer goed

ik ben goed geholpen

oke

Mooie dacia gekocht. Bij het ophalen netjes afgeleverd met 12 maanden garantie.

Prima , alles ging vlgs afspraak

Goede ervaring, kreeg keurig netjes mijn auto na jaarlijkse beurt terug

Prima op 1 ding na

De afspraak was dat de auto een Broekhuis jaarbeurt zou krijgen á € 240 maar na een uurtje kreeg ik te horen dat het een grote beurt moest zijn á € 830. Dat viel even koud op mijn dak. Beurt is goed uitgevoerd. Duidelijk overleg verder. Prima garage.

Klantvriendelijk goede service en duidelijk nota

Goede dealer klantvriendelijk, personeel goede verzorging tijdens het wachten, belangstellend voor de klanten en uitleg over de reparatie

heel droevig

Vorige week 08- 08 mijn opel opgehaalt P-300-BS . Toen we bij jullie aankwamen om 9.00 uur kwam de auto net uit de garage rijden ?? Ons bij Eric gemeld en de auto stond inmiddels in de showroom, thuis op de oprit zagen we op de kunststof behalve voorkant allemaal flekken , direct emmer met warm water met zeep gepakt en ging er redelijk goed af. Toen mijn zoon de motor wilde bekijken schrokken we ons rot, hoe smerig de motor was ,schandalig. Eric gebeld en een afspraak gemaakt de volgende morgen. Als een monteur die de auto een beurt moet geven dit ziet dan moet zoon man toch ingrijpen? Toen nog onder de motorkap gekeken met Eric en het was nog lang niet schoon. Hier betaal je E 695 voor, scandalig. Eric geef ik geen schuld

Altijd direct behulpzaam

Opel Harderwijk is altijd stipt met het nakomen van afspraken. Geeft duidelijke aan wat er allemaal uitgevoerd wordt alsmede het kostenplaatje wordt vooraf duidelijk gemaakt. Kortom een prettig garagebedrijf.

ben al jaren klant

Alles opnieuw naar tevredenheid verlopen!

Zeer netjes en correctie behandeld na een gedane onderhoud beurt. Goede voorlichting (prijs)afspraken en keurig netjes en schoon gewassen auto op de geplande tijd weer opgehaald.

perfect

Goede service en zeer vriendelijk personeel.

Geweldig!

We zijn normaal bij een andere Opel Broekhuis dealer. Vanwege een demo nu in Harderwijk terecht gekomen. Zeer prettige behandeling en afhandeling ervaren!!

duidelijk en open

Ze bellen als er meer aan de hand is en vertellen meteen wat de kosten zijn. Ook het advies voor de toekomstige kosten zijn duidelijk. Gewoon een garage waar men goed geholpen wordt. Een aanrader

Prima geholpen

Goed kontakt met de receptie, keurig op tijd klaar.

Uitstekende service

Na de service beurt kwamen wij erachter dat de stop en go optie niet meer werkte. Even bellen met klanten/balie medewerker. Hij vertelde dat waarschijnlijk bij de climat controle de voorruit verwarming is aangezet en vergeten weer uit te zetten. En inderdaad het klopte. 2 dagen later werden we gebeld of er nog problemen waren met de stop en go. Nee het probleem was weg en de stop en go doet het weer. Ook de mobiele service van een jaar stond helaas alleen op Nederland aangevinkt en dit moest Europa zijn. Ook dit werd snel opgelost met een vervangende Mobiele service blad. Dus vandaar uitstekende service

Helder en duidelijk in communicatie.

Net en vertrouwd

Wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij Broekhuis Opel Harderwijk. In 2014 werden wij keurig geholpen met de aanschaf van een nieuwe auto. Tot op heden de auto altijd voor onderhoud bij Broekhuis Opel Harderwijk. Altijd netjes en naar volle tevredenheid geholpen, eerlijk advies over onderhoud en ze denken altijd goed mee. De auto wordt goed onderhouden. Voor vertrouwd, eerlijk onderhoud en een goede service moet je hier zeker zijn!

De kleine onderhoudsbeurt in orde 05-07-2022 Werkorder No 21021050

Nadat de wagen net drie jaar oud is, werkt de rechterportier zender niet meer, door deze te laten reparenen kost volgens opgave driehonderd euro. Voormij is dit een fabricagefout en de fabriek deze moet reparenen. Met reden dat dit een cruciaal en actueel onderdeel is van de auto (beveiliging) . Dit is besproken met de dienst doende recepte afdeling Dhr Bert Oldewarris of Henk Mons en daar mijn ongenoegen en mijn diepe terleurstelling heb uit gesproken. Waarvan wij zijn afgesproken dat wij telefonisch of per mail hierover zouden worden ingelicht . Tot op heden na 5 juli nog niets gehoort . Weer een terleurstelling ( 15juli )

Prettig geholpen en het probleem is opgelost.

Goede communicatie, prettig geholpen en het probleem opgelost. Enige nadeel is dat je lang moet wachten voordat je een afspraak kan plannen.

correct

Correcte afhandeling balie en werkplaats, Afspraak is afspraak.

Over Broekhuis Opel Harderwijk