Vanaf het eerste contact een goed gevoel gehad. Na de proefrit in de auto, deze gekocht en alles goed en volgens afspraak afgehandeld. Ook na het vinden van een mankement, is dit goed en vakkundig opgepakt. Het probleem wordt verholpen.

Heel goed geholpen, echt blij mee.

Goed geholpen, na wat onduidelijkheid in het begin is alles heel goed en professioneel opgelost. De juiste adviezen gehad, echt heel blij mee.

Heel plezierig en praktisch.!

Met mijn 1.54 kan ik zo naar binnen 'lopen'... alles kan op mijn maat ingesteld worden en dan zoef ik met veel plezier naar familie, vrienden en de schilderclub, waar ik oa een grote map mee naartoe neem: schuifdeur open en hup, alles erin! Heel praktisch...

niet slecht

De aankoop en proefrit ging goed. Medewerker zeer vriendelijk en kundig. Prijs over inruil werd aangepast met 500 euro minder ivm kleine parkeerschades. Teleurstellend maar ok. Aankoop werd gesloten en over 3 weken (waarom zo lang?) konden wij de auto ophalen. Deze verkoper was erg gehaast, zei gelijk dat hij niet zoveel tijd had en ook zei hij geen verstand te hebben van een Adam!? (beetje vreemd als je bij Opel dealer werkt. Uiteindelijk ging hij wel eea uitleggen waarschijnlijk omdat mijn gezicht boekdelen sprak. Het ging haastig. Erg jammer als je toch een flink bedrag neertelt voor een nieuwe auto.

Keurige, persoonlijke service

De verkoper, Rafael, was erg vriendelijk. Proefrit was goed voorbereid. We hadden een auto om in te ruilen en onderhandeling verliep serieus. Uiteindelijk een prachtige auto gekocht bij Broekhuis Wageningen. We zijn er erg blij mee!

Prima geregeld

Prima geregeld weer thuisgebracht auto thuis afgeleverd

Klantvriendelijk, goede service en duidelijk over de kosten

Bij Broekhuis Opel/Ford Wageningen is (de onderhoud aan) je auto in goede handen en men is transparant over de (verwachte) kosten. Een extra pluspunt is dat het interieur van je auto na de servicebeurt ook netjes gestofzuigd wordt!

Zeer fijne ervaring..

Heel fijn geholpen en goede aflevering!

Correcte afhandeling

Bereid mee te denken met klant en houdt zich aan afspraken.

De aflevering van de aangekochte auto duurde wat langer dan voorzien. Probleem was dat tussentijds de APK van de inruilauto verliep en daarmee formeel niet meer mocht worden gereden. In overleg werd besloten dat ik de nieuwe auto na een inspectiebeurt alvast in gebruik kon nemen, zodat ik niet zonder vervoer zou zitten. Tegelijkertijd is een afspraak gemaakt voor een afleveringsbeurt. Deze vindt binnenkort plaats.

een betrouwbare garage

Onze ervaring met garage Broekhuis is al jaren zeer prettig. Deskundige medewerkers en zeer vriendelijk in de omgang.

De eerste Opel bij Kirpestein, vanaf begin klant bij Broekhuis, fijn bedrijf.

Denken altijd mee aan een goede oplossing. Vriendelijk, behulpzaam.

Fijne mensen díe je goed behandelen als klant.

Zie hierboven

In een woord geweldig.

Zoals het al jaren gaat. De service is altijd goed.

Tegenvallend

Als jarenlange loyale klant ben ik teleurgesteld in het feit een incomplete auto gekocht te hebben waar vooralsnog geen oplossing voor is gevonden. Verstand van auto's heb ik niet en ik verwacht goed te worden voorgelicht. Dat is helaas niet gelukt en het rechtzetten hiervan blijkt veel moeite te kosten.

Vriendelijk personeel

Goed geregeld auto thuis ophalen en weer terug brengen geen probleem.vriendelijk personeel.goed overleg. Fijn via de email wat er allemaal aan is gedaan.en wat het gaat kosten.

Veel kosten bespaard omdat de mensen meedachten over een alternatief bij mijn reparatie.

Bij APK keuring bleek de uitlaat lek. Uiteraard precies bij het katalysatordeel ( kosten vervanging +/- 2000 euro). De mensen van de garage stelden voor om een flexibel stuk er tussen te lassen waardoor de katalysator niet vervangen hoefde te worden. Besparing voor mij meer dan 1500 euro. Verder ben ik sowieso tevreden, ik ben al jaren vaste klant, en ben altijd netjes geholpen en de tarieven zijn redelijk.

Plan B werkte moeizaam

Bij de jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt werden 2 problemen geconstateerd waardoor mijn auto nog een keer terug moest naar de garage (plan B dus). Daarbij viel het me op dat het inplannen van de extra afspraak (voordat de APK-keuring verliep) moeizaam verliep en dat de inschatting van de reparatieduur vooraf niet adequaat was (ik moest mijn auto uiteindelijk 3 dagen missen). Dit viel me op omdat ik gewend ben dat alles normaliter soepel verloopt. Zowel de keuring als onderhoud/reparaties worden dan binnen 1 dag afgerond. Het plannen van extra noodzakelijke activiteiten blijkt dus in de praktijk wat moeizamer te verlopen. Dit alles neemt overigens niet weg dat voor de rest de service verder gewoon weer goed was.

Goede service en behandeling van de auto en lekkere koffie.

Vriendelijke medewerkers en de auto rijdt weer pico-bello.

PRIMA GEREGELD, ZOALS GEBRUIKELIJK

Eén telefoontje is genoeg om e.e.a. soepel en plezierig te regelen.

Adequaat

Volledig naar wens

Klasse

Stipte opvolging van de gemaakte afspraak en APK keuring.

Service is voor geweldig, monteurs hebben veel kennis in huis.

Ik rij al vanaf mijn 18 jaar Opel naar volle tevredenheid. Een dingetje jammer dat de werkplaats uit Veenendaal is over gegaan naar Wageningen.

Goede Service

Auto is netjes opgehaald en weet terug gebracht.

Nude 44

6702 DM Wageningen