Zeer klantvriendelijk, positief, tot in de puntjes geregeld wat afgesproken was, kortom zeer tevreden!

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u het bezoek zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Voorheen kreeg ik altijd een uitnodiging voor de bandenwissel ...

Afgelopen dinsdag belde ik Peugeot Wageningen maar eens om te horen wanneer de 2-jaarlijkse uitnodiging per email zou komen voor een bandenwissel. Zo was ik het jaren gewend van de Peugeot-garage Versteeg Buurman in Wageningen die inmiddels is overgegaan naar Broekhuis. Op zich vind ik het jammer dat Broekhuis deze service nu niet verleent. In eerste instantie had ik pas vanaf 30 mei een afspraak kunnen inplannen voor het verwisselen van de winterbanden. Dat had betekend dat ik de hele maand mei - met een grote kans op warm(er) weer - op winterbanden had moeten rijden, met het risico op een langere remweg en grotere slijtage. Peter Postma van Broekhuis Almere heeft de kwestie opgepakt en heeft voor mij een afspraak voor komende week kunnen inplannen. Dat waardeer ik.

Beste Joost, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. We zijn blij om te zien dat onze collega de kwestie goed heeft opgepakt en een afspraak voor u heeft gemaakt. Graag staan wij voor u klaar op de afgesproken dag, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

De auto was de zelfde dag nog klaar Tevreden ben ik er mee

Bedank voor deze mooie review. Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

vriendelijke mensen keurig geholpen

auto gekocht en op heel korte termijn afgeleverd super bedrijf beveel het zeker aan

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor uw aanbeveling. Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

nazorg slecht

we zijn gaan kijken naar opel crossland deal snel gesloten goed geholpen na twee weken konden we de auto ophalen compleet gekocht met afleverpakket van699 euro inclusief poetsen toen we de auto ophaalden bleek naar mijn mening de auto niet gepoetst ook aan gegeven werd gelijk een diner bon aangeboden maar heb hem toch zo meegenomen maar een paar dagen toch contact gehad met verkoper ik was het er toch niet mee eens want ik had wel betaald voor het poetsen dus zijn zijn voorstel was opnieuw laten poetsen op zijn kosten of dinerbon ik heb voor dinnerbon gekozen maar helaas nu ongeveer 4 weken later niks gekregen tussendoor steeds met mij appen ik moet hem alleen nog opsturen zelfs een foto van bon geappt naar mij maar helaas niks gekregen gaat mij niet om de bon maar om het idee dus wel snel verkopen maar achteraf iets waarmaken ho maar

Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

De motorstoring leek verholpen, maar niet heus...

De motorstoring werd blijkbaar verholpen door het resetten van de storing. Maar na twee dagen kreeg ik dezelfde melding en moet ik weer naar Wageningen rijden...

Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Bedankt Ans, voor uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Schandalig

Op 11 dec 2023 zou mijn Peugeot onderhoud krijgen. Auto en sleutel gebracht zoals gebruikelijk. In de loop van de dag werd ik gebeld dat de auto nieuwe remblokken en schijven nodig had aan de voorzijde. Helaas was de auto pas de volgende dag klaar. Gezien het feit dat ik de volgende dag niet werd gebeld of het was gelukt heb ik Broekhuis proberen te bellen. Sinds de overgang naar broekhuis duurt het een eeuwigheid voordat je iemand aan de lijn krijgt. Aan een centrale telefoniste heb je niets die weet niet waar t over gaat. Al met al eindelijk iemand aan de lijn en kon ik de auto ophalen. Ik naar Wageningen en daar gaven ze aan dat mijn auto in Ede was gemaakt en daar stond. Ik kom uit Ede dus kon weer terug in de spits. In Ede aangekomen gaven ze aan dat de auto daar niet stond en dat ik maar moest gaan kijken in het andere filiaal in Wageningen. Na 1,5 uur rond te hebben gereden had ik mijn auto gevonden. Niemand had mij verteld dat deze in een andere werkplaats werd onderhouden. Ik heb ook sterk mijn twijfels waarom de 108 nadat deze is gekocht in filiaal Ede dec 2021 nu al blokken en schijven nodig had. De rekening was 1100,- Nadat ik mijn beklag had gedaan kon ik bij de volgende beurt 15% korting krijgen. Wat wordt dat dan 15% van bijna niets ? Is ook bijna niets ! Op basis van het bovenstaande heb ik spijt dat ik in aug 2022 een nieuwe 308 GT heb besteld die na meerdere uitstel van levering ook nog steeds niet is afgeleverd. Hij was in productie en zou eind nov worden afgeleverd 2023. Inmiddels is het bijna jan 2024 en wacht ik 16 maanden op een auto. Kortom de grootschaligheid van Broekhuis maakt alles kapot wat bij Versteeg Buurman Wageningen was opgebouwd. Slechte bereikbaarheid en communicatie en hoge onkosten aan een zeer jonge auto.

Matig

De dealer bleek verplaatst te zijn van de ene kant van Wageningen naar helemaal de andere kant. Dat was mij niet bekend gemaakt. De oude plek was bij een bushalte, de nieuwe er ver vandaan. De receptie wist mij niet te vertellen, waar de dichtstbijzijnde bushalte is. Als het klaar was, zou ik worden gebeld. Dat is niet gebeurt. Toen ik net op tijd zelf belde, werd mij te verstaan gegeven, dat ik blij mocht zijn dat er iemand zou blijven. De werkplaats heeft haar werk naar behoren gedaan.

Beste Hans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest en bieden u ons excuus aan. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 4-1-2024: Helaas is het ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Zeer vriendelijk ontvangst de koffie staat altijd klaar en de service en kwaliteit staat bij Broekhuis altijd voor op.

Beste Leida, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Wageningen. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer en dan staat de koffie weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

De transactie is nog niet afgerond

De auto die ik heb gekocht moet de "afleverbeurt" nog hebben. Kan helaas pas 3 januari 2024. Wordt vervolgd.

Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u bent geslaagd voor een nieuwe auto bij ons in Wageningen. Alvast fijne aflevering gewenst en veel mooie kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Goede service.. klant vriendelijk. Mooie auto gekocht. We zijn dik tevreden!

Goede service.. klant vriendelijk. Mooie auto gekocht. We zijn dik tevreden!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Mark! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, dit waarderen wij enorm. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Prima!

Prima service!

Beste Mariska, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

geweldig

onze ervaring wat heel goed, de Jongen ( Rafael & Maikel ) hadden ons blij verrast.

Beste Joop, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat Rafael en Maikel u op een positieve manier hebben kunnen verassen. Graag tot de volgende keer en staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Hele fijne zaak waar je echt welkom bent

Een fijne zaak waar ze nakomen wat er is afgesproken en prettig personeel die goed weten waar ze het over hebben. Je krijgt duidelijke uitleg op je vragen en ze geven je het gevoel dat ze het fijn vinden dat je daar als klant welkom bent.

Bedankt Sijmen, voor deze mooie beoordeling. Erg fijn om te lezen dat u het bezoek zo goed heeft ervaren. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Het lijkt mij dat Broekhuis achterover leunt en het wel te geloven

Aflevering van mijn gloednieuwe Fort Fiesta kon beter: -Plastic afval van lag in de achterbak. -De matten voor de bestuurder en bijrijder lagen nog in de verpakking in de achterbak. -De garantiegegevens waren niet in het service boekje ingevuld. -De kentekenplaat achter was scheef op de auto gemonteerd. Bij het ophalen van de auto moesten de kentekenplaten nog gemonteerd worden. Het papierwerk lag niet klaar. De toegezegde prijs voor de ontbrekende reserveband moet ik nu nog krijgen. Het (toegezegde) onklaar maken van het afslaan van de motor bij stilstand is niet uitgevoerd.

Beste Dolf, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wanneer u gebruik wenst te maken van ons aanbod dan vernemen wij dit graag en zullen voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

uitstekend

Op een heel fijne manier geholpen met een goede sfeer om op terug te zien.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Wageningen! Dat u op een fijne manier geholpen bent doet ons goed om te zien. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

komen afspraken na

netjes behandeld

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Goede behandeling

Prima hulp bij vragen en een goed antwoord.

Bedankt Robbert, voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat de hulp die u heeft gekregen naar wens is verlopen, dat de behandeling goed was. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Kleine beurt laten uitvoeren, prima geholpen en nadien een duidelijk overzicht ontvangen van de uitgevoerde werkzaamheden

Beste Bart, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Eerlijke en professioneel advies bij aankoop tweede-hands auto

We waren op zoek naar een betrouwbare tweede-hands auto ter vervanging van een oude VW Golf met 250.000 km op de teller. Bij de proefrit bleek dat de Ford, die we op de website hadden zien staan, niet echt was wat we zochten. We rijden vaak naar het Verenigd Koninkrijk en we wilden iets robuuster en met meer power. Rafael heeft ons vervolgens goed geadviseerd en we rijden nu met veel plezier rond in Opel die voor ons als nieuw voelt.

Beste Edward, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen bij de aanschaf van jullie nieuwe auto. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers in de nieuwe Opel. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Prima geholpen door de verkoper met de aanschaf van een occasion

Duidelijke informatie over de garantie en dergelijke. Keurig afgeleverd met uitgebreide info over dashboard en snufjes.

Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Deskundig geholpen Fijne verkoper die alle tijd voor je neemt

Bedankt Wim, voor uw complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Super geholpen

Erg vriendelijk geholpen door Raphael bij de aankoop en inruil van de auto. Alles snel geregeld en uitgelegd, goede service.

Bedankt John, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega bij de aankoop en inruil van uw auto. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Uitstekend geholpen

Goede ervaring. Klantvriendelijk

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw mooie review! Wat fijn om te zien dat u uitsteken bent geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Over Broekhuis Opel/Citroën/Peugeot Wageningen