Klantvriendelijk goede afspraken

Een goed adres om een auto te kopen.

Een goede en prettige ervaring. Geholpen door een deskundige verkoper. Bij het kopen van onze bij Broekhuis Veenendaal. Een goede uitleg bij het ophalen van onze wagen. Zeker aan te bevelen garage.

Ben goed geholpen en een goede uitleg gekregen ben zeer te vreden

Goede service en goede infornatie

Goede service en goede infornatie

Fijne , klantvriendelijke garage

Klantvriendelijkheid, behulpzaam en meedenken!

Wordt altijd prima geholpen doen wat ze moeten doen goede service verlenen

gewooon erg goed

prima gastvrij.

Superservice bij terugroepactie van mijn nieuwe Kuga.

Monteur kwam toch langs mijn huis en bood aan om mijn auto 's morgens op te halen en 's avonds weer af te leveren. Hij zette 's avonds een schoongewassen en geupdate Kuga weer op onze oprit.

Broekhuis brengt je veilig thuis.

Auto beurt laten geven terwijl ik zou wachten. Bij de beurt kwamen een paar zaken naar boven die moesten worden vervangen. Dit werd keurig met mij besproken. Men heeft de zaken na goedkeuring, direct vervangen. Alles naar volledige tevredenheid. Auto netjes gewassen en gestofzuigd. Vriendelijk personeel en duidelijke afspraken. Men bood zelfs nog aan om mij weg te brengen tijdens de werkzaamheden.

Adriaan van Boven is een aardige verkoper, houdt zich aan de afspraken

Adriaan van Boven is een aardige verkoper, houdt zich aan de afspraken.

Koppeling slipt en maakt een raar geluid van de eerste dag??

Ben nu op vakantie met de auto kom er zeker op terug na onze vakantie al contact gehad met Pieter na de oplevering van de auto.

Beste Ronald, Het is inderdaad vervelend dat de koppeling een geluid maakt, juist om dat het niet aanwezig was bij de proefrit die U gemaakt heeft en wij het bij het aflever klaar maken van de auto ook niet vernomen hebben. Ik heb van Pieter begrepen dat u na de vakantie contact met ons opneemt om een afspraak te plannen en het geluid te verhelpen. Wij wensen u nog een fijne vakantie en horen graag van U. Broekhuis Veenendaal

Zeer vriendelijke verkoper

Wij hebben onze nieuwe auto gekocht bij Adriaan. Dit is een uiterst vriendelijke man die zich goed aan zijn afspraken houdt.

Prima service,

Dure reparatie maar goed uitgevoerd en meegedacht met de klant

Mijn Focus moest helaas gerepareerd worden. De reparatie werd prima uitgevoerd en er werd meegedacht om de kosten te beperken. Compliment voor Anton de nieuwe receptionist.

Goede informatie vooraf.

Prettige sfeer en goede uitleg. Komt betrouwbaar over nog steeds al zo'n 20 jaar.

Kwaliteit en service zijn TOP

Goed advies over het uit te voeren onderhoud, afspraak eenvoudig en op korte termijn kunnen maken. Het onderhoud is perfect uitgevoerd, Ben over extra noodzakelijk onderhoud netjes gebeld inclusief de bijkomende extra kosten Gebeld dat de auto weer klaar stond om gehaald te worden.

Waardeloos

Zou onderhoud voor onze auto zijn voor een dag maar er moesten remblokken vervangen worden en dat ging 2 dagen duren. Normaal is dat een reparatie zijn van een paar uurtjes dus de auto 2 dagen kwijt.En dan ook nog op de factuur 2 dagen auto huur zetten dus nee nooit geen broekhuis garage Veenendaal mee ..

Wij zijn super goed geholpen met de juiste auto te vinden met dhr. Adriaan van Boven.

Alles gaat gemoedelijk en je krijgt alle tijd om de juiste auto te vinden.

Onderhoud is op correcte manier uitgevoerd

Onduidelijke factuur

Op de factuur is geen specificatie te zien. Domweg een standaardpakket totaal prijs met vermelding van filters is onwenselijk. Het aantal gewerkte uren en materiaal kosten lijkt me niet meer dan billijk. Dat de auto ook gewassen is geeft enerzijds een goed service gevoel maar anderzijds heeft men als klant geen notie wat deze wasbeurt gekost heeft.

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om uw review te bespreken en hebben wij tevens de specificatie toegestuurd. Met vriendelijke groet, Broekhuis Veenendaal

Goede service en betrouwbaar

Zoals altijd zijn de werknemers klantgericht en garage levert goed werk af volgens afspraak

Keurig netjes behandeld en goede uitleg

Goed en betrouwbaar als altijd!

Alles ging weer als ik gewend ben. Geen verrassingen alles van te voren afgestemd en alles op tijd klaar. Kom altijd vanuit Oosterhout Gelderland naar Veenendaal voor de service en klantvriendelijkheid. En mijn Ford S-max is en blijft een hele fijne auto.

een goede, deskundige en prettige garage

Ik ben al meer dan 25 jaar bij die garage. Als ik niet tevreden zou zijn, was ik allang naar een ander gegaan.

Zoals altijd goed uitgevoerd onderhoud tegen acceptabele prijs.

Newtonstraat 9

3902 HP Veenendaal