Wij zijn geholpen door Alex,super fijn!

Erg goed bedrijf, vriendelijk en doen echt moeite voor dingen voor je op te lossen.

Beste Monique, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Betrouwbaar en vriendelijk personeel. Er wordt goed werk geleverd. Maak wel op tijd een afspraak want de wachttijd is erg lang.

Bedankt Arie, voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Goede service!

Mooie auto, duidelijke afspraken en klantvriendelijk!

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat fijn om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden. Fijne kilometers gewenst

Perfecte service!

Je wordt netjes geholpen en op de hoogte gehouden ban eventuele onvoorziene onkosten.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Zeer goede service

Klantvriendelijk, servicegericht, transparant in de communicatie en snelle service.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling! We zijn blij te zien dat je tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Veenendaal

!

Ik ben keurig en meedenkend geholpen!! Ben er zeer tevreden over.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

goede service

alles wordt netjes gedaan zeer tevreden

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Goede service van Jordy door het ophalen van mijn auto thuis!

Goede service! Fijn dat er gebeld wordt over de kosten. Jordy heeft mijn auto bij mij thuis opgehaald. Auto is schoon afgeleverd.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Weer naar tevredenheid geholpen.

Geen verrassingen achteraf, voor eventueel ,,meerwerk,, wordt vooraf contakt opgenomen of de klant er al of niet mee accoord gaat. Aan de balie vriendelijk en vakkundig geholpen. En de auto was bij aflevering ook nog eens gewassen.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Lekkere automaat en extra kracht door Hybrid elektromotor

We waren nog heel tevreden met onze Ford Fiesta Active, maar waren toe aan een auto met automaat. Omdat de Fiesta met automaat uit de productie is, hebben we gezocht naar een jonge occasion, deze hebben wij gevonden bij Ford Broekhuis in Veenendaal. Een 4 maanden oude Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Automaat Active X. Nadat de inruilprijs van de huidige Active was bepaald en na de proefrit was de deal snel gemaakt. Bij de aflevering stond de auto als nieuw te glimmen in de showroom, bij het wegrijden zag ik dat de benzinetank volledig vol was, buiten de attentie voor mijn vrouw was dit ook een leuke verrassing. Nu ik de auto een paar dagen gebruik kan ik het verschil tussen een de Active 1.0 EcoBoost en de Active 1.0 EcoBoost Hybrid automaat goed beoordelen. De 7 traps-automaat met dubbele koppeling loopt lekker soepel en de mild hybrid elektromotor geeft extra kracht wanneer het nodig is, dit zijn gelijk de grote verschillen met de Fiesta Active van 2018. Adriaan het was prettig om zaken met je te doen.

Bedankt Cees, voor je bezoek en je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Onze aankoop was een positieve ervaring

Uw adviseur Pieter Holstein heeft op een enthousiaste manier geholpen bij onze beslissing tot aankoop. Ook de aflevering was klantvriendelijk en correct. D.P.

Bedankt voor deze mooie review en het mooie compliment voor onze collega Pieter. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Vriendelijke ontvangst, goede service en kundige reparaties

Zeer tevreden over het team van de werkplaats Broekhuis Veenendaal qua service en vakkundig onderhoud van de auto.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat je zo tevreden bent over onze service. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Naar tevredenheid

Auto middag van te voren gebracht, ´s morgens netjes op tijd gebeld voor overleg, met wat er moet gebeuren en wat niet noodzakelijk is. Duidelijke informatie en goed onderbouwd. Ruim op tijd gebeld dat de auto klaar staat en opgehaald kan worden. Bij afhalen zie je gelijk dat de auto gewassen is, altijd netjes. Er hing ook een kaartje aan de spiegel, wij streven naar uitmuntend. De auto voorin netjes schoongemaakt (voor het oog). achterin echter niet. Dat is dan net niet perfect. de achterruit was ook niet schoon. niet dat het moet, maar hang dan het kaartje niet op. Verder heel tevreden over de duidelijke communicatie vanuit de garage.

Goede service.

Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij te zien dat je onze service als goed ervaart. Bij een volgend bezoek staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Blij dat ik rij in mijn Fort

Deze mensen staan voor je klaar en denken met je mee

Keurig en vlot geholpen door Adriaan.

Prettig contact

Klantvriendelijk en duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden .

Online een afspraak gemaakt. Op de dag van afspraak kunnen wachten in de showroom. Er bleek echter dat het onderhoud iets langer ging duren en ik werd naar huis gebracht en later weer opgehaald. Leuk was de video uitleg over het onderhoud van mijn Fiësta! Bij ophalen van de auto bleek het motormanagement lampje te branden, maar dat bleek iets kleins te zijn en werd meteen verholpen. Ondanks de iets hoger dan verwachte rekening (airco onderhoud) zeker tevreden!

Bedankt Alex, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Snel en zonder poespas

Voorheen zat ik ook altijd zal bij Broekhuis Vind het een heel fijn, transparant bedrijf, waarin ik altijd duidelijkheid krijg, als ik bv. mijn auto ernaartoe breng. Zat voorheen ook bij Broekhuis En daar heb ik ook dezelfde ervaring. Top!

Redelijk

Verkoop door alex was prima,afhandeling was minder,bijna geen uitleg,hoop dingen zelf achter moeten komen. Helaas ondervind ik toch gebreken aan mijn auto waardoor ik daar alsnog achteraan moet om het in orde te krijgen,zoals niet werken van de verwarmde spiegels,passagierdeur die steeds moeilijk of niet opengaat.

Bedankt voor je feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat dit jouw ervaring is geweest. Wij hebben contact met op je opgenomen en een fijn gesprek met je gehad. We staan altijd voor je klaar als je ons nodig hebt. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Goede en snelle service, auto had een onderhoudsbeurt nodig.

Prima service.

Onze nieuwe auto op een uitstekende manier aan ons afgeleverd.

Vakkundig en klantvriendelijk

Snel geholpen volgens de afspraak; telefonische prijsindicatie en uitleg over de gemaakte kosten.

Geweldig !!

Zeer gedetailleerde uitleg , heel vriendelijke verkoper. Een prachtige auto ! Heel erg tevreden

Klantvriendelijk goede afspraken

Newtonstraat 9 3902 HP Veenendaal