Filters

10

Hele prettige ervaring

Prettige ontvangst en gesprekken. Kundige en op ons toegespitste hulp in de besluitvorming. Alle soorten van mogelijkheden om uit te testen / te ervaren. Goed in onze situatie verdiept. Veelvuldig en makkelijk contact. Al met al een hele prettige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen service

Geen service /arrogant Klant is hier zeker absoluut geen koning Als ze niks kunnen verdienen aan je ( kom hier nooit meer )

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Hemmo, Dank voor uw review. De reden dat we niet aan uw verzoek konden voldoen heeft niets met geld te maken maar wel alles met consumentenbescherming. De laatst geregistreerde onderhoudsbeurt van uw auto stamt uit 2017. Wij mogen volgens voorschrift van de fabrikant de melding “onderhoud benodigd” NIET resetten als de auto geen onderhoud heeft gehad. Dat is logisch want die melding staat er in ter bescherming van de consument, zowel voor u als eigenaar, maar ook voor een eventuele volgende koper van de auto. We vinden het dan ook vreemd dat een andere dealer dat, tegen de voorschriften van de fabrikant in, wel doet. Wilt u contact met ons opnemen via 030-8507500 of via [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Land Rover Utrecht

2

Erg slechte en arrogante service

Heb een aantal maanden geleden een proefrit aangevraagd in een Range rover. Eenmaal aangekomen bij broekhuis werden wij benaderd door een extreem arrogante verkoper die zei dat hij niks wist van een proefrit, na met zijn collega gesproken te hebben bleken wij gelijk te hebben, want we hadden gewoon gereserveerd. Na dit debacel bleek de proefrit niet te kunnen, omdat de Range rover defect was, dit was al 2 dagen bekend en dit is ons niet vertelt. Wij zijn dus voor niks heen en weer gereden naar utrecht. Omdat er binnen 1-2 maanden een nieuwe Range Rover uitkwam, hadden wij aan de verkoper gevraagd ons op de hoogte te houden van de nieuw Range Rovers die zij binnen zouden krijgen, en we hopelijk zsm een proefrit zouden kunnen maken in de nieuwe. Ook dit is niet gebeurd, we hebben nooit meer wat gehoord van de verkoper. Ga vooral naar Kroymans in Hilversum, hebben wij veel betere ervaring mee.

  • Aanbevelen? Nee
4

Slechte service

Water in portier van mijn Jaguar XF. Afwatering loetier wordt ontstopt. Later krijg ik factuur thuisgestuurd. Zou toch service moten zijn bij zo'n dure auto van Eur 129.000? Half jaar later weer water in portier.

  • Aanbevelen? Nee
9

Compliment

Leander een prettige en onderhouden persoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en professioneel

Mijn ervaring met Broekhuis zijn zeer positief, enthousiast en professioneel team

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken bij de aankoop van mijn nieuwe auto

Zeer tevreden over de aankoop en de afhandelng van mijn auto

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Heldinnenlaan 215 3543 MB Utrecht

[email protected]

Over Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.