Vreemd

Ik kwam 3 april voor een beurt en apk km stand 52750 kreeg te horen dat de banden totaal versleten waren terwijl ik na aankoop bij jullie er nog maar6000 km mee gereden had toen mocht ik met 2 nieuwe er wel meerijden heb daarna 3 keer om de rekening gevraagd kreeg deze 5 juni met daarop 78000 km beurt kreeg 1 band voor niets al met al weinig vertrouwen wekkend

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Alles gedaan om me te helpen

Broekhuis heeft wonderen verricht door mijn auto snel met kunst en vliegwerk te repareren Chapeau

Hartelijk dank Ed, voor het invullen van deze mooie review. Fijn dat wij u weer snel op weg konden helpen! Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar - Land Rover Utrecht

Prettig bedrijf en oplossingsgericht

We hebben al jaren lang goede ervaring met dit bedrijf. Altijd oplossingsgericht, vriendelijk en nakomen van de afspraak. Verkoop en werkplaats receptie is ook flexibel en denkt mee met klant. Een klein min puntje is dat soms het eerste telefonisch contact niet altijd even vriendelijk is. Echter we werden laatst door een nieuwe receptioniste ontvangen en dat was een warm welkom.

Beste Peter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Top service en klantcontact!

Zeer Goed en correct geholpen.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Duidelijk verslechterde communicatie

Kan duidelijk merken dat er intern ( personeels probleem ? ) slechter gecommuniceerd wordt ! Afspraak maken voor een beurt loopt uit na ruim 4 uur wachten dat er alleen tijd was voor een draagarm . Onder garantie vastgestelde lekkende koppakking ( nog geen 40.000 km ) laat men gaan totdat garantie is verlopen ( 60.000 km ) waarna de reparatie opliep tot veel meer o.a. Nieuwe in en uitlaat spruitstukken . Bedrag zal ik u besparen Terzijde bij deze reparatie gewoon de beurt vergeten !! Moest de auto voor de derde keer terug. Op Coulance werd niet ingegaan .. Rekeng 1 maand later zonder verder omschrijving waarom ? Direct per mail op gereageerd ! Tot op heden geen reactie NB : van nature ben ik geen klager ! Eigenlijk doe ik dit voor het eerst ! Maar als men mij naar mijn mening vraagt geef ik een eerlijk antwoord.

Geachte heer, Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en we nemen deze uiterst serieus. We hebben vernomen dat u een goed gesprek heeft gehad met onze directeur waarin een oplossing is besproken voor het directe euvel, en dat het telefonische gesprek wordt opgevolgd door een persoonlijke afspraak. We nemen uw aanbevelingen zeer serieus en zullen onze interne bedrijfsprocessen verbeteren naar aanleiding van uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Zoals altijd weer proactief en zeer goed geholpen.

Zoals altijd weer proactief en zeer goed geholpen. De reparatie was prima uitgevoerd en er is op tijd overleg geweest over de reparaties. Hierdoor is alles conform verwachting uitgevoerd.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Utrecht

klant vriendelijk

zeer service gericht en klantvriendelijk bedrijf .

Beste Jacco, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Utrecht

Helaas niet de service die ik verwacht had

Mijn eerste indruk was, wat een luxe in het pand. Prachtige auto’s, om je ogen uit te kijken. In eerste instantie was het niet mijn intentie om een Land Rover te halen. Omdat ik van auto’s houd, kreeg ik een rondleiding van een hele aardige verkoper. Dat voelde goed, en uiteindelijk kwam hij met een advies wat voor auto wellicht ook wel bij mij pastte. We zaten aan tafel en ja hoor, ik liet een Discovery Sport bouwen naar mijn wensen. Het zou Q1 2023 binnenkomen en september 2022 ongeveer heb ik de auto gekocht. Ik keek er naar uit, zo’n luxe merk en luxe auto. Sinds die ene keer aan tafel, heb ik continue zelf erachteraan moeten gaan over de statusupdate van de auto. Toen kreeg ik van de verkoper te horen (nadat ik zelf dus heb moeten bellen) dat die midden maart op de stoep staat. Midden maart was het, en kreeg weer niets te horen. Weer zelf moeten bellen en kreeg iemand anders die naar mijn statusupdate moest zoeken. Ook aangegeven dat ik best wel een headsup had gewild, want Q1 verstrijkt inmiddels. Q1 voorbij en wéér zelf moeten bellen, de auto stond er ineens en kon een een afspraak maken om het te halen. Daarna een dag voor de ophaalafspraak ook zelf einde middag WEER moeten bellen voor het kenteken en de factuur…. Mijn hele gevoel van het luxe en de experience bij zo’n merk als Land Rover is helemaal weg. Ik had bijna spijt dat ik de auto hier heb gehaald. Het is mij uitgelegd hoor, wat de oorzaak is van de slechte communicatie. Maar helaas, het is ook een feit hoe ik me hierdoor en hierover voel. Communicatie naar de klant vind ik uitermate belangrijk, of het nou onderbezet is of niet. Heel erg jammer wat voor gevoel ze mij hebben gegeven dus nee, beveel het niet aan.

Beste Christine, Dank u wel voor uw feedback. Wij begrijpen uw teleurstelling en bieden onze excuses aan voor de tekortgeschoten communicatie. We hebben ervan geleerd en zullen korter op de bal zitten. We hopen dat u ondanks alles veel plezier zal beleven aan uw nieuwe Discovery Sport. Groet, Broekhuis Utrecht

Super service

Eerst keer een RR gekocht. Aflevering en service was top.

Beste Edwin, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Utrecht

Bereidwillig en uitleg bij vragen

Goede service en behandeling.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Utrecht

Geweldig advies & zeer goed service

Mijn Land Rover met een diesel motor moest echt vervangen worden en da's in deze tijd niet de makkelijkste optie. Jurgen was creatief en zorgde voor de perfecte oplossing. Resultaat was wederom een zeer tevreden klant!

Bedankt Remco, voor je mooie beoordeling! Wij zij blij te zien dat alles naar tevredenheid voor je is geregeld. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Land Rover Utrecht

Uitstekend!

Voor een goede en duidelijke klanten ervaring is dit het adres. Rij met plezier van Amsterdam naar Utrecht om mijn F type te laten onderhouden door dit goede autobedrijf. Goede bereikbaarheid en overleg, beter dan de bedrijven in de directe omgeving van Amsterdam. Aan te bevelen!

Bedankt Huub, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Utrecht

Efficient / nononsense

Eerste beurt - makkelijk en goed afspraak te maken, zeer efficiente eerste beurt, alles duidelijk en helder

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Utrecht

Kennis, passie en hartelijkheid

Als onervaren Land Rover gebruiker naar binnen gegaan, en als super te vreden klant in een Defender naar buiten gegaan. Hoe mooi kan een on eke d product ineens worden. Dat kunnen ze bij Broekhuis Utrecht.

Bedankt voor deze mooie review! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Utrecht

Het gehele proces super goed gehoord en geholpen!

We hebben onze auto binnen, WAUW! Het gehele proces van aankoop tot aan leveren zijn wij super goed geholpen door Guido! Af en toe hadden we problemen met het in contact komen maar dat werd goed opgepakt! Altijd vriendelijk & een glimlach! Verder ging alle communicatie erg soepel, duidelijk, informatief.. we voelden ons gehoord en dat was erg belangrijk! Alles is volgens ons wens gegaan! Bedankt Guido! Dankzij jou hebben we ons DREAM CAR !

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Gefeliciteerd met jullie aankoop en graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Utrecht

Als je verwachtingen en ervaringen al goed zijn dan ligt de lat hoog. Ondanks dat zorgt broekhuis elke keer dat alles tot in de puntjes is geregeld. Kortom super tevreden!!!

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Utrecht

Verkoper Guido is informatief en ik ervoer de gesprekken als aangenaam.

Altijd een prettige ontvangst, een geduldig gesprek inclusief een uitgebreide plezante 'museum-rondleiding' op de 1e etage.

Top service en leuk contact!

Aanrader om hier je auto te kopen!

Fantastische service

Persoonlijke aandacht en advies

Ik ben zeer goed geholpen zonder enig gevoel van opdringerigheid. Ruim de tijd gekregen en genomen om meerdere modellen te bekijken. Door goed met elkaar in contact te blijven heb ik mijn droomauto kunnen kopen.

een overweldigende service

super service gericht zelfs na de garantie werden onderdelen nog vervangen , dit omdat dit in de garantie ook al was vernieuwd ! Dat is pas service !!

Een nieuwe klant die voor Broekhuis heeft gekozen.

Gewoon doen wat je moet doen in de juiste ambiance .

Klant voor het leven!

Zowel mijn ouders als mijn oom en tantes waren vroeger klant bij de conculega, nadat de directeur (GJ) daar is vertrokken is de service verschrikkelijk geworden. Totaal niet professioneel. Hij is nu de vestigingsdirecteur van Broekhuis Utrecht, en wij zijn met de hele familie overgegaan naar Broekhuis Utrecht. GJ is echt een top gastheer! Die heeft kennis van zaken en is oprecht! Vriendelijk personeel, warm ontvangst, professioneel en denkt met mij mee (huidige auto inruilen voor nieuwe auto, of het laten repareren) Altijd een eerlijk en goed advies!

top service

De keren dat ik telefonisch contact heb opgenomen (verkoop en werkplaats) ervaar ik als zeer prettig. Ik word altijd hartelijk ontvangen door de dames en heren en de koffie is heerlijk! Klanttevredenheid en service staat bij hun hoog in het vaandel, dat merk je aan alles. Ik ben klant voor het leven.

geweldige service!

Broekhuis Utrecht is me aanbevolen door vrienden na een teleurstellende ervaring bij een andere Land Rover dealer. Inmiddels ben ik een half jaar klant met mijn Range Rover Evoque. De service is uitstekend; medewerkers kennen mijn naam en als er een probleem is wordt het altijd naar volle vermogen opgelost. Top bedrijf!

Over Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht