Heel goed gevoel gekregen bij dit bedrijf en de medewerkers.

Bij deze nette dealer een fiat 500 voor mijn vrouw gekocht. Mij viel op dat het personeel allemaal erg vriendelijk en klantgericht is. Ik ben erg goed geholpen door Paul Lenting. Het bedrijf heeft mij veel vertrouwen gegeven, een echte aanrader!

Allereerst feliciteren wij u met de aanschaf van de Fiat 500 voor uw vrouw! Wij hopen dat zij veel fijne kilometers gaat maken in haar auto. Dat u onze service beoordeeld met een 10 waarderen wij enorm. Bedankt! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Goede service!

De afspraken zijn helder. Er wordt netjes gebeld als er extra reparaties nodig zijn of worden geadviseerd, met de bijbehorende prijsopgave. Ik kom hier graag terug!

Bedankt Patrick, voor uw mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. Wij zien u graag de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Zeer klantvriendelijk en deskundig in alle opzichten

ik ben vlot, vakkundig en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een complete en technisch in orde VW Polo in Schagen Een groot compliment voor Daan Schilder.

Beste Jantien, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw positieve ervaring van het verkoopproces. Wat leuk om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega Daan. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Prima geholpen door een vriendelijk team van medewerkers!

Uitstekende ervaring in de aftersales hebben mij nu ook doen besluiten een auto aan te schaffen bij de verkoopafdeling van Broekhuis Schagen. Alles is prima geregeld!

Beste Robert, Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk dat u via onze aftersales collega's bij ons in de sales terecht bent gekomen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Vanaf het eerste moment uitstekend geholpen en deskundig bijgestaan!

De eerste keer dat ik de showroom binnenstapte, lieten de verkoopadviseurs mij rustig m'n gang gaan. Even rond de voertuigen lopen, erin stappen, nog eens omheen lopen. Persoonlijke oriëntatie werkt wel zo prettig. Dat voelden ze prima aan en daar heb je als potentiële koper ook sterk behoefte aan want het is en blijft een ingrijpende beslissing als je een nieuwe auto gaat kopen. Wat ook meespeelt, is hun prominente aanwezigheid bij het EK wielrennen in Alkmaar. Dat komt het sportieve imago van een automerk ten goede. Zeker als je wielersupporter bent.

Beste Coen, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat leuk om te lezen dat u zo'n goed gevoel heeft overgehouden bij het bezoek aan onze vestiging. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Vriendelijke personeel met kennis van zaken.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

buitengewoon tevreden

Ik heb bij Broekhuis Schagen een tweedehands auto gekocht en werd behandeld alsof ik een dure bolide kocht. Dat doet goed! De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam en beantwoorde al mijn vragen (veel) met geduld. Ik ben zeer tevreden.

Beste Joletta, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat u het verkoopproces zo heeft ervaren. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Empathie en deskundigheid

De mensen zijn zeer deskundig en creëren een prettige sfeer om zaken te doen

Beste Bob, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u de sfeer als prettig heeft ervaren. We zien u graag de volgende keer in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Broekhuis zwolle prima Broekhuis Schagen minder vriendelijk.

Na een hele lange wachttijd was de levering van mijn auto zeer slordig! Na er veel achteraan te hebben gebeld ben ik uiteindelijk maar even naar Zwolle toe gereden omdat ik er met broekhuis Schagen niet echt uit kwam. Maar gelukkig waren de verkopers in zwolle een stuk vriendelijker en na een goed luisterend oor ben ik door hun dan ook na tevredenheid geholpen.

Beste Lisette, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij nemen uw feedback mee voor in de toekomst, dank hiervoor. Wij wensen u veel rijplezier en mocht u ons nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Vriendelijk en enthousiast geholpen.

Na een belletje met Paul Lenting over een proefrit met een Seat Arona had Marcel Zentveld deze een dag later al klaar staan om mee te nemen. Na een prettig gesprek met Marcel zijn we overgegaan tot aankoop van de auto. Ook na aflevering was er prettige nazorg.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen bij ons op de vestiging. Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

maakt beloften waar!!!!!!!

Onlangs op internet een Skoda Rapid gezien werd aangeboden door Broekhuis Schagen na een telefoontje kwam een Mijnheer Gerard voorrijden en na een rondje Zandvoort was ik verkocht! auto werd netjes afgeleverd nadat alles was gecontroleerd telefonisch is de overschrijving geregeld ook de afstand tussen Haarlem en Schagen geen probleem! iedereen kan ik Broekhuis Schagen aanbevelen!!!!!!!!!!

Beste Anton, Gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Vriendelijk en to the point

Prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto en de afhandeling de door ons ingeleverde auto. Correcte afhandeling van alle afspraken.

Prettig geholpen, alleen de bestelde handleiding en onderhoudsboekje betreffende mijn Audi Q3 nog steeds niet ontvangen, en dat is erg lastig, hoop dat ik dat spoedig zal ontvangen.

Bedankt Andre, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wanneer wij uw bestelling binnen krijgen dan zullen zullen wij dit spoedig naar u versturen. Graag staan wij bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

We zijn uitstekend geholpen door Paul Lenting

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat uitstekend bent geholpen door onze collega. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Beurt, zo gebeurd

Op tijd de auto afgeleverd. Met de leenfiets naar huis. Ze gingen aan de slag. Belletje. Auto staat gereed. Weer op de leenfiets naar de garage. Geen bijzonderheden. Mooi. Bedankt. Zo is het gegaan. Dus: beurt, zo is het gebeurd.

Wij bedanken u voor het achterlaten van uw beoordeling. We zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid en zonder bijzonderheden is verlopen. De volgende keer staan wij weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Probleem met communicatie. Veel beloofd maar weinig gekregen.

Matig behandeling.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om een afspraak te maken en hebben het probleem inmiddels opgelost. Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij voor u klaar en bent u van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Zeer goede uitleg van de verkoper

Ik en mijn vriendin vinden de correctheid hoe wij zijn geholpen en advies kregen buiten gewoon. Dit kom je niet veel tegen. Bij het ophalen van de auto was de service buiten gewoon,zijn afgehaald door de verkoper van het station TOP. De verdere afhandeling was ook correct.

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! We zijn erg blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen voor jullie. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Betrouwbaar!

Ik ruilde mijn auto in voor een Skoda Kamiq. De verkoper kende ik vanuit de vestiging Purmerend en ik kan zeggen dat de sfeer in de vestiging Schagen zoveel fijner is. Het voelde dan ook zeer vertrouwd om zaken te doen en mijn auto in te ruilen. Bij de aankoop geen bloemen of wijn, maar een Rituals pakket en een pakket met streekproducten van de lokale bakker. Zo ontzettend leuk! Kleine vestiging, korte lijnen, goede inruilprijs en goede service. Iedereen zou ik Broekhuis Schagen aanraden!

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

ik ben erg positief over Broekhuis.

Ik werd gastvrij ontvangen bij de vestiging van Broekhuis in Schagen. De verkoper nam de tijd om mijn wensen te vernemen en een juiste keus te laten maken. Ook na de verkoop werd duidelijk gemaakt dat ik er welkom ben voor vragen of advies.

Bedankt Volkert, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Zeer correct geholpen.

Klantvriendelijk geholpen, afspraken prima geregeld. Auto netjes afgeleverd stond in de showroom toen wij deze kwamen ophalen. Bedrijf en Maarten de verkoper kwamen deskundig en zeer betrouwbaar over. Erg tevreden.

Beste Theo, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Keurige en volwassen service.

Eerste kennismaking was al direct goed. goede service en de juiste adviezen . maar het belangrijkste een zeer goed product en precies zoals wij het wilden hebben .

Beste Gijs, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Goed uitgevoerd wat afgesproken was

Duidelijkheid vooraf en tijdens de werkzaamheden. Kortom geen onaangename verassingen. Auto werd zeer netjes afgeleverd.

Bedankt Hugo, voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij om te zien dat u zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Service op afstand

Nog nooit kocht ik een auto ongezien... Uberhaupt niet vaak, mijn Golf GTI was 14 jaar mijn trouwe vriend. Maar aan vervanging toe. De auto die ik bij Broekhuis kocht, heb ik niet in proefgereden, niet in het echt gezien, volledig op vertrouwen en betrouwbaarheid van Broekhuis en verkoper Marcel. Maar helemaal tevreden, ruim 200 kilometer ver weg, toch werd mijn nieuwe Tiguan netjes op mijn oprit afgeleverd, door Siem en zijn vrouw, met iets lekkers erbij, top!

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Team Broekhuis Schagen

Niet op tijd reageren.

Problemen met communicatie. Mag niet uit of je buitenlander of Nederlander bent. Problemen met communicatie volledig opgelost. Geen klachten meer.

Beste Krzysztof, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben contact met u opgenomen en een fijn gesprek met u gehad. Wij zien u graag weer in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Zeer goy

Goedemorgen wij zijn goed geholpen en goede uitleg we hebben inmiddels 3auto gekocht bij 3verschillende auto broekhuis maar zijn zeer te vreden

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Schagen

Witte Paal 326

1742 LE Schagen