Netjes en goed geregeld!

Wij zijn zeer goed begeleid door Stefan Bijleveld. Deze man verstaat zijn vak! Stefan bedankt dat je onze wensen en die van Marco zo mooi heb weten te laten uitkomen. Oke doei!

Helle goede ervaring zou hem zo weer bellen als er iets is .

Hij leeft met de mensen mee en denk ook mee. Hij doet alles zo als jij dat wil zeg het is jou dag. Het moet zo als jullie dat willen.

Super geregeld!

Het was geweldig om de uitvaart door Stefan te laten verzorgen. Alles was goed en duidelijk geregeld en dat heeft ons veel uit handen genomen.

Positieve ervaring

Stefan heeft de uitvaart van mijn beide ouders mogen begeleiden. Wij hebben dit als zeer positief ervaren en kijken er met voldoening op terug.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.