Mijn eerste ervaring met Broekhuis Enschede is zeer positief, ik was op zoek naar een gebruikte BMW R1200RT, de motor die ik zocht stond dus bij Broekhuis, na telefonische contact met verkoper Bart is alles heel soepel verlopen, alles ging heel erg vertrouwd, alsof ze je al jaren kennen, er is niks geen druk gelegd, en afspraken werden keurig nagekomen , ook bij aflevering was alles keurig verzorgd, en de motor stond erbij als nieuw, de ontvangst was hartelijk, en gemeend. kortom een pluim voor dit bedrijf en Bart, hier kom ik wel weer terug. Vriendelijke groet Jaap Achterkamp

goede nette zaak

de service is heel goed en als er al problemen zijn worden ze snel en adequaat opgelost

Super.

Leuk personeel en weten waar ze over praten. Behulpzaam en meedenkend. Ben bang dat ik nooit meer kan switchen van merk motor ;) Alleen kleding assortiment is minimaal voor dames.

Uitstekend geholpen met veel kennis en uitstekende service

Ik heb precies de motor die ik wil en een goede deal kunnen maken met de inruil van mijn vorige motor. Alles wat daarvoor geregeld moet worden is perfect uitgevoerd.

Goede afhandeling bij aankoop van mijn motor.

Heb met een goed gevoel mijn aankoop gedaan. Vriendelijk verkoper die er ook voor zorgt dat er bij twijfel (in mijn gev accu) vervangen werd. Mond op mond reclame is dan ook de beste reclame. Dus super tevreden.

In 1 woord TOP

Nemen alle tijd. Zelfs tot 2x toe mogen proefrijden om het zeker te weten voor de juiste motor te kiezen. Niks opdringerigs maar juist heel relaxt. 100% een aanrader Groet een zeer tevreden klant.

Mijn ervaring met Broekhuis Motoren in Enschede is goed.

Dat wil zeggen de ervaringen met de vestigingsdirecteur en ook de werkplaats zijn goed. De afspraken die we onderling maken worden correct en tijdig nagekomen. Waar ik echter minder over te spreken ben, zijn de reclamecampagnes en de verkoopvoorwaarden met het oog op acties voor accessoires e.d. Hiervan heb ik twee (vervelende) voorbeelden: 1. Ik wilde op mijn nieuwe F750GS graag voor €46 extra een comfortzadel aanschaffen. Dat kon alleen als ik de volledige nieuwprijs van € 358 zou betalen, want de motor die ik uit de showroom kocht, was niet besteld en geleverd met zo'n zadel. 2. De actie voor nieuwe de Navigator VI ad €99 geldt niet voor mijn nieuwe motor, omdat ik een 2022 model heb gekocht. Dit staat niet in de mail die ik hierover heb ontvangen. Beide zaken heb ik met de vestigingsdirecteur besproken, maar hij zegt dat ik inderdaad 2 keer pech heb gehad en hier niet echt iets voor mij in kan betekenen, anders dan eventuele levering van de beide accessoires tegen inkoopprijs. Maar dat is voor mij natuurlijk niet echt interessant. Kortom geen goede ervaring op dit terrein. Dat is wel een domper op de overigens fijne feestvreugde van de nieuwe motor, die goed bevalt.

Goede verkoop, jammer van levertijd banden.

Bij aankoop motor aangegeven welke puntjes opgelost zouden moeten worden. Afgesproken dat er Bridgestone banden opgezet zouden worden. Bij aflevering bleek echter dat deze niet leverbaar bleken. Dat was het enige minpuntje, overige punten zijn/worden naar behoren opgelost. Wij zijn een tevreden klant die altijd met plezier terug zullen komen.

Dik voor elkaar

Aandacht, eerlijk, snel en meer denken.

Over X Broekhuis Motoren