Een goede ervaring doordat er goed personeel werkt. Je wordt netjes verwelkomt. De koop van mijn eerste motor is begeleid door de heer (Bart) de Regt. Een prettig gesprek gehad, alles kunnen vragen, tevens per mail. Je ontvangt vlot een mail terug. Ze houden je op de hoogte, en dat is ook erg prettig als je een motor in bestelling hebt staan. Vervolgens met het afleveren van de motor wordt er ook alle tijd voor je genomen om alles goed uit te leggen. De service is verder top!

Geweldig ontvangen daar en doen wat word beloofd

Als je aankomt rijden en het imposante gebouw ziet van Bmw Broekhuis. Dan heb je een bepaalde beeldvorming daar werken alleen mannen strak in het pak. Maar zodra je binnen bent merk je direct hier word niet naar persoon gekeken maar naar wat de persoon wil en behoefte aan heeft. Je word er geweldig ontvangen en luisteren naar je wensen en waar ik bij verschillende andere bedrijven direct papieren moest tekenen voor koop word daar met geen woord over gesproken en alles word afgeleverd zoals afgesproken dikke 10 plus voor het hele team van broekhuis motoren.

Netjes afgeleverd en geïnformeerd

Ben goed ontvangen en geïnformeerd. Afspraken zijn nagekomen en levertermijnen klopten.

Oude liefde roest niet

Ik heb ooit eerder een BMW HP2 Sport gehad en deze na 2 jaar moeten verkopen om financiele ruimte te maken. Destijds met gemengde gevoelens afscheid genomen van de allermooiste motor en ultieme boxer maar met het idee om er ooit weer een terug te kopen. Hij was niet goedkoop maar wel de mooiste en meest aantrekkelijke in alle opzichten die er nog beschikbaar was. De HP 2 Sport bleek namelijk de eigenschappen van een zeer goede en zeldzame wijn te hebben aangenomen. De koop was gauw gesloten en Bart de Regt zorgde er voor, zelf ook een liefhebber van deze generatie boxers, dat ik de HP 2 Sport, met een grote onderhoudsbeurt en in goede conditie mocht ontvangen. De bijna drie uur durende rit naar huis was er een met een grote glimlach, zoals het met oude liefdes vergaat. Mede dankzij de gepaste en aangename manier van zaken doen bij Broekhuis BMW. Hartelijk dank daarvoor Bart.

Erg goed. Als familie

Rob was super. Snel aardig en proffesioneler kan haast niet. Aflevering was prima. Leuk detail met naambordje. Voel toch speciaal!

Erg professioneel geholpen door verkoper

Peugeot 3008 gekocht bij Broekhuis Koog aan de zaan. Geweldig goed geholpen door Thomas Biersteker. Hij heeft ons super geholpen nam alle tijd en was prettig in de omgang. We hebben goede zaken gedaan. Auto was netjes afgeleverd. Erg klant gericht bedrijf. Zeker een aanrader.

Wat een fijne ontvangst.

Een bordje met je naam erop "Van harte gefeliciteerd met je nieuwe motor". Geweldig. Prettige sfeer, vriendelijk en deskundig advies. Een aanrader!!!!

Uitstekende ervaring

Ik heb hier een R1250GSA gekocht die vlgs afspraak keurig is afgeleverd conform premium selectie voorwaarden. Prijsstelling voor mijn inruil en verkoopprijs was marktconform. Verder een vriendelijke en nuchtere benadering.

Fijne mensen met passie voor hun werk

in contact gekomen met Rob inzake een gebruikte R1250GSA. Gezien de grote afstand zijn de onderhandelingen digitaal gegaan. Op een prettige manier zaken kunnen doen en uiteindelijk de deal rondgemaakt. Rob kon niet bij de oplevering zijn, maar collega Bart heeft de rol perfect overgenomen. Fijne dealer die aandacht heeft voor de mens. Lijkt vanzelfsprekend, maar dit is het ( helaas) niet altijd meer, wel bij Broekhuis Enschede!

Geweldige service!

Gewoon top geholpen door Rob Sluijters

optimale service en begeleiding in het kooptraject

Een eerlijk en servicegericht contact ervaren bij dit kooptraject. Optimale serviceverlening bij enkele kleine aanpassingen en aanvullingen van de motor, het ophalen van het station op de dag van de levering, instructie bij de motor. Ja, ik ben erg tevreden met de motor en met de geleverde service!

Vriendelijk en klantgericht

Op zoek naar een goede gebruikte toermotor viel de keuze op een R 100 RT. De motor wordt nog een keer goed nagekeken en tiptop gratis thuis adfgeleverd.

Erg vriendelijk en professioneel

Geholpen door Rob Sluijters. Zeer goed advies in alle rust (n.l mijn eerste motor aankoop). Snelle en professionele behandeling. De zaak straalt dit ook uit. Geen handje klap deals over internet prijzen, what you see is what you get. Dank voor het advies Ron en ik hoop veel plezierige kilometers te maken op mijn F900XR

Mooie zaak, fijne mensen, uitstekende service.

Afspraak is afspraak!

Niet alleen verkopen maar ook goede service

Aankoop goed geregeld, ook zijn na wat probleempjes met de motor (kan altijd gebeuren) de zaken door de werkplaats goed opgelost!! Zeer tevreden.

Mijn eerste ervaring met Broekhuis Enschede is zeer positief, ik was op zoek naar een gebruikte BMW R1200RT, de motor die ik zocht stond dus bij Broekhuis, na telefonische contact met verkoper Bart is alles heel soepel verlopen, alles ging heel erg vertrouwd, alsof ze je al jaren kennen, er is niks geen druk gelegd, en afspraken werden keurig nagekomen , ook bij aflevering was alles keurig verzorgd, en de motor stond erbij als nieuw, de ontvangst was hartelijk, en gemeend. kortom een pluim voor dit bedrijf en Bart, hier kom ik wel weer terug. Vriendelijke groet Jaap Achterkamp

goede nette zaak

de service is heel goed en als er al problemen zijn worden ze snel en adequaat opgelost

Super.

Leuk personeel en weten waar ze over praten. Behulpzaam en meedenkend. Ben bang dat ik nooit meer kan switchen van merk motor ;) Alleen kleding assortiment is minimaal voor dames.

Uitstekend geholpen met veel kennis en uitstekende service

Ik heb precies de motor die ik wil en een goede deal kunnen maken met de inruil van mijn vorige motor. Alles wat daarvoor geregeld moet worden is perfect uitgevoerd.

Goede afhandeling bij aankoop van mijn motor.

Heb met een goed gevoel mijn aankoop gedaan. Vriendelijk verkoper die er ook voor zorgt dat er bij twijfel (in mijn gev accu) vervangen werd. Mond op mond reclame is dan ook de beste reclame. Dus super tevreden.

In 1 woord TOP

Nemen alle tijd. Zelfs tot 2x toe mogen proefrijden om het zeker te weten voor de juiste motor te kiezen. Niks opdringerigs maar juist heel relaxt. 100% een aanrader Groet een zeer tevreden klant.

Mijn ervaring met Broekhuis Motoren in Enschede is goed.

Dat wil zeggen de ervaringen met de vestigingsdirecteur en ook de werkplaats zijn goed. De afspraken die we onderling maken worden correct en tijdig nagekomen. Waar ik echter minder over te spreken ben, zijn de reclamecampagnes en de verkoopvoorwaarden met het oog op acties voor accessoires e.d. Hiervan heb ik twee (vervelende) voorbeelden: 1. Ik wilde op mijn nieuwe F750GS graag voor €46 extra een comfortzadel aanschaffen. Dat kon alleen als ik de volledige nieuwprijs van € 358 zou betalen, want de motor die ik uit de showroom kocht, was niet besteld en geleverd met zo'n zadel. 2. De actie voor nieuwe de Navigator VI ad €99 geldt niet voor mijn nieuwe motor, omdat ik een 2022 model heb gekocht. Dit staat niet in de mail die ik hierover heb ontvangen. Beide zaken heb ik met de vestigingsdirecteur besproken, maar hij zegt dat ik inderdaad 2 keer pech heb gehad en hier niet echt iets voor mij in kan betekenen, anders dan eventuele levering van de beide accessoires tegen inkoopprijs. Maar dat is voor mij natuurlijk niet echt interessant. Kortom geen goede ervaring op dit terrein. Dat is wel een domper op de overigens fijne feestvreugde van de nieuwe motor, die goed bevalt.

Goede verkoop, jammer van levertijd banden.

Bij aankoop motor aangegeven welke puntjes opgelost zouden moeten worden. Afgesproken dat er Bridgestone banden opgezet zouden worden. Bij aflevering bleek echter dat deze niet leverbaar bleken. Dat was het enige minpuntje, overige punten zijn/worden naar behoren opgelost. Wij zijn een tevreden klant die altijd met plezier terug zullen komen.

Dik voor elkaar

Aandacht, eerlijk, snel en meer denken.

Over Broekhuis Motoren