Motoren waren precies zoals afgesproken,netjes en keurig op tijd,super tevreden,topzaak

Super snelle en goede service.

Ik heb onlangs hier mijn motor gekocht. Alles werd net geregeld en ze waren super vriendelijk. Bij het ophalen van mijn motor zag alles er goed uit en stond hij netjes met een bordje voor mij klaar. Vriendelijk personeel!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid voor je is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot een volgende keer. Groet, Broekhuis Motoren

Geweldig geholpen.

De ervaring die ik heb opgedaan bij deze fantastische winkel is niets negatiefs over te melden. De aankoop van de motorfiets heb ik als zeer pretig ervaren. Ook het afleveren van de motorfiets is perfeckt verlopen. Ik raad iedereen aan om hier te winkelen.

Was mijn eerste aankoop bij Broekhuis Motoren, zeer tevreden. Prettig geholpen, zeker aanrader.

Zeer goed geholpen bij de aankoop van f 900 r. Een goed advies, hebben mij geholpen om de goede keuze te maken bij al de opties die er zijn.

Kopen met vertrouwen en nog gezellig ook

Broekhuis besteedt aandacht aan zijn presentatie op de website. De motor die ik op het oog had kon ik rondom bekijken. Daarna gebeld voor informatie en afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij binnenkomst stond mijn motor vooraan met een persoonlijk welkom. Bij Bart is de klant nog koning. Alle vragen kunnen stellen, een fijne proefrit gemaakt. Ook bij het ophalen van de motor was er weer een persoonlijk welkom, tijd en aandacht voor de klant. Kortom het was prettig motor kopen.

Een goede ervaring doordat er goed personeel werkt. Je wordt netjes verwelkomt. De koop van mijn eerste motor is begeleid door de heer (Bart) de Regt. Een prettig gesprek gehad, alles kunnen vragen, tevens per mail. Je ontvangt vlot een mail terug. Ze houden je op de hoogte, en dat is ook erg prettig als je een motor in bestelling hebt staan. Vervolgens met het afleveren van de motor wordt er ook alle tijd voor je genomen om alles goed uit te leggen. De service is verder top!

Geweldig ontvangen daar en doen wat word beloofd

Als je aankomt rijden en het imposante gebouw ziet van Bmw Broekhuis. Dan heb je een bepaalde beeldvorming daar werken alleen mannen strak in het pak. Maar zodra je binnen bent merk je direct hier word niet naar persoon gekeken maar naar wat de persoon wil en behoefte aan heeft. Je word er geweldig ontvangen en luisteren naar je wensen en waar ik bij verschillende andere bedrijven direct papieren moest tekenen voor koop word daar met geen woord over gesproken en alles word afgeleverd zoals afgesproken dikke 10 plus voor het hele team van broekhuis motoren.

Netjes afgeleverd en geïnformeerd

Ben goed ontvangen en geïnformeerd. Afspraken zijn nagekomen en levertermijnen klopten.

Oude liefde roest niet

Ik heb ooit eerder een BMW HP2 Sport gehad en deze na 2 jaar moeten verkopen om financiele ruimte te maken. Destijds met gemengde gevoelens afscheid genomen van de allermooiste motor en ultieme boxer maar met het idee om er ooit weer een terug te kopen. Hij was niet goedkoop maar wel de mooiste en meest aantrekkelijke in alle opzichten die er nog beschikbaar was. De HP 2 Sport bleek namelijk de eigenschappen van een zeer goede en zeldzame wijn te hebben aangenomen. De koop was gauw gesloten en Bart de Regt zorgde er voor, zelf ook een liefhebber van deze generatie boxers, dat ik de HP 2 Sport, met een grote onderhoudsbeurt en in goede conditie mocht ontvangen. De bijna drie uur durende rit naar huis was er een met een grote glimlach, zoals het met oude liefdes vergaat. Mede dankzij de gepaste en aangename manier van zaken doen bij Broekhuis BMW. Hartelijk dank daarvoor Bart.

Erg goed. Als familie

Rob was super. Snel aardig en proffesioneler kan haast niet. Aflevering was prima. Leuk detail met naambordje. Voel toch speciaal!

Erg professioneel geholpen door verkoper

Peugeot 3008 gekocht bij Broekhuis Koog aan de zaan. Geweldig goed geholpen door Thomas Biersteker. Hij heeft ons super geholpen nam alle tijd en was prettig in de omgang. We hebben goede zaken gedaan. Auto was netjes afgeleverd. Erg klant gericht bedrijf. Zeker een aanrader.

Wat een fijne ontvangst.

Een bordje met je naam erop "Van harte gefeliciteerd met je nieuwe motor". Geweldig. Prettige sfeer, vriendelijk en deskundig advies. Een aanrader!!!!

Uitstekende ervaring

Ik heb hier een R1250GSA gekocht die vlgs afspraak keurig is afgeleverd conform premium selectie voorwaarden. Prijsstelling voor mijn inruil en verkoopprijs was marktconform. Verder een vriendelijke en nuchtere benadering.

Fijne mensen met passie voor hun werk

in contact gekomen met Rob inzake een gebruikte R1250GSA. Gezien de grote afstand zijn de onderhandelingen digitaal gegaan. Op een prettige manier zaken kunnen doen en uiteindelijk de deal rondgemaakt. Rob kon niet bij de oplevering zijn, maar collega Bart heeft de rol perfect overgenomen. Fijne dealer die aandacht heeft voor de mens. Lijkt vanzelfsprekend, maar dit is het ( helaas) niet altijd meer, wel bij Broekhuis Enschede!

Geweldige service!

Gewoon top geholpen door Rob Sluijters

optimale service en begeleiding in het kooptraject

Een eerlijk en servicegericht contact ervaren bij dit kooptraject. Optimale serviceverlening bij enkele kleine aanpassingen en aanvullingen van de motor, het ophalen van het station op de dag van de levering, instructie bij de motor. Ja, ik ben erg tevreden met de motor en met de geleverde service!

Vriendelijk en klantgericht

Op zoek naar een goede gebruikte toermotor viel de keuze op een R 100 RT. De motor wordt nog een keer goed nagekeken en tiptop gratis thuis adfgeleverd.

Erg vriendelijk en professioneel

Geholpen door Rob Sluijters. Zeer goed advies in alle rust (n.l mijn eerste motor aankoop). Snelle en professionele behandeling. De zaak straalt dit ook uit. Geen handje klap deals over internet prijzen, what you see is what you get. Dank voor het advies Ron en ik hoop veel plezierige kilometers te maken op mijn F900XR

Mooie zaak, fijne mensen, uitstekende service.

Afspraak is afspraak!

Niet alleen verkopen maar ook goede service

Aankoop goed geregeld, ook zijn na wat probleempjes met de motor (kan altijd gebeuren) de zaken door de werkplaats goed opgelost!! Zeer tevreden.

Mijn eerste ervaring met Broekhuis Enschede is zeer positief, ik was op zoek naar een gebruikte BMW R1200RT, de motor die ik zocht stond dus bij Broekhuis, na telefonische contact met verkoper Bart is alles heel soepel verlopen, alles ging heel erg vertrouwd, alsof ze je al jaren kennen, er is niks geen druk gelegd, en afspraken werden keurig nagekomen , ook bij aflevering was alles keurig verzorgd, en de motor stond erbij als nieuw, de ontvangst was hartelijk, en gemeend. kortom een pluim voor dit bedrijf en Bart, hier kom ik wel weer terug. Vriendelijke groet Jaap Achterkamp

goede nette zaak

de service is heel goed en als er al problemen zijn worden ze snel en adequaat opgelost

Super.

Leuk personeel en weten waar ze over praten. Behulpzaam en meedenkend. Ben bang dat ik nooit meer kan switchen van merk motor ;) Alleen kleding assortiment is minimaal voor dames.

Uitstekend geholpen met veel kennis en uitstekende service

Ik heb precies de motor die ik wil en een goede deal kunnen maken met de inruil van mijn vorige motor. Alles wat daarvoor geregeld moet worden is perfect uitgevoerd.

Over Broekhuis Motoren