Ik werd uitstekend geholpen door een hele aardige verkoper.

Superfijn geholpen door een hele fijne verkoper.

Snelle en correcte behandelingen

Prettige ervaring

Het is de derde keer dat ik een auto in Enschede aanschaf Ruime keuze vanwege de vele vestigingen Goede prijs voor mijn in te ruilen auto per saldo gaat het, wat moet ik bijbetalen! Tevreden zaken gedaan!

Uitstekend en vriendelijke geholpen.

Uitstekend en vriendelijk geholpen.

Correct en netjes ontvangen en behandeld door verkoper Paul Nijkrake

Samen met mijn vrouw werden we door de verkoper keurig ontvangen direct werd ons een kopje koffie aangeboden. Daarna hebben we de BMW X1 bekeken en tevens een proefrit gemaakt op de autoweg. Vrij snel waren we het eens over het toe te betalen bedrag en konden we de auto ca. 14 dagen volgens afspraak ophalen. De auto was netjes gepoetst en kleine plekjes bijgewerkt. Bij mijn bank had ik alles geregeld om afgelopen zaterdag toen we de auto kwamen halen per i-phone te betalen hetgeen helaas na diverse pogingen niet lukte. Des al niettemin kregen we het vertrouwen om de auto zonder direct te betalen mee naar Emmen, na het weekend hebben we het bedrag uiteraard alsnog per bank aan Broekhuis BMW/MINI overgemaakt. Het ontbrekende sleuteltje voor de afneembare trekhaak wordt ons nadat ik het nummer van het slot heb gefotografeerd en aan u doorgestuurd z.s.m toegezonden. Blij verrast waren we ook met de volle tank brandstof, een prachtig boeket bloemen voor mijn vrouw en een fijne fles witte wijn!! Wij zijn blij met onze BMW X1 en kijken met tevredenheid terug hoe we door Paul Nijkrake zijn behandeld.

Super vriendelijke ontvangst en service!

Super vriendelijke ontvangst en service! Alle ruimte en tijd voor vragen en in mijn geval ook om mijn Mini die moest worden opgehaald met gerust hart achterlaten zodat de chaiffeur van de vervoerder de sleutels en papieren en mijn “oide Mini’ zonder problemen kon ophalen.

Trust and quality

Every step of the buyıng process went smoothly, without any problem and delay, thanks to Mr.Christiaan van Schijndel.

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk en uitstekend geholpen

Sinds ruim een maand in het bezit van onze eerste BMW X2. Verkoopadviseur Christiaan van Schijndel heeft ons heel prettig geholpen. Bij vragen reageert hij heel snel en regelt het. Robert

Top geholpen! Goede service!

Super geholpen en blij met mijn nieuwe BMW! Thanks!!

Netjes ontvangen en behandeld, alleen bij de aflevering heeft men enkele steekjes laten vallen

Twee van de drie sleutels werkten niet. Na 2 dagen bleken de ventielen niet goed aangedraaid, waardoor 2 banden druk verloren. Vloermat rechtsachter ontbreekt. Tot nu toe werden enkele mankementen wel adequaat opgelost.

Heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Vanaf het moment van afspraak maken tot aflevering heel prettig geholpen. Marco is niet bezig met de verkoop maar stelt de koper centraal. Dit heb ik al zeer prettig ervaren. Daarnaast een onwijs mooi boeket bloemen gekregen. Heel erg bedank BMW Enschede! Nu op naar vele veilige kilometers!

Prima service, afspraken worden netjes nagekomen. TOP

Heb het geluk gehad om hier een prachtige BMW x3 te kunnen kopen. En we genieten er goed van

zeer goed geholpen goede prijs voor mijn inruilauto gekregen

zeer goed geholpen goede prijs voor mijn inruilauto gekregen