Alles top geregeld!!

Alles netjes volgens afspraak, vriendelijk en vakkandig personeel.

Altijd prima en snel geholpen

We worden altijd adequaat en snel geholpen.

Super service bij aankoop occasion.

Ongeveer vier weken geleden hebben wij onze eerste i3 ingeruild voor een hele jonge occasion i3. Paul Nijkrake heeft ons hierbij uitstekend geholpen. Nu enkele weken later zijn we nog heel tevreden over deze aanschaf.

alles goed!

Paul Nijkrake and his colleagues at Broekhuis Enschede were very helpful all the way and made this transaction very easy for me. Recommended!

Geweldige garage

Wij komen uit Zeeland en hebben een bmw 1 serie gekocht bij broekhuis. Wat een geweldige service ook op afstand. Dank je wel Paul voor de service die jij hebt geleverd, chapeau.

Nieuwe auto

Altijd zeer tevreden geweest met deze dealer. Deze recentie is aangepast na contact met Broekhuis, het bleek dat alles beruste op een misverstand, de auto een weekend mee krijgen is geen probleem.

zo hoort het , als autobedrijf zeer goed accuraat begeleid in de aankoop van auto !

deskundig ,en vlotte afhandeling top !

Super tevreden!

Voor de 2e keer een auto aangeschaft bij Broekhuis Enschede en wederom tevreden! Complimenten aan verkoper Christiaan die meedenkt met je als klant. Erg blij met mijn mooie Mini cooper clubman.

Blij met de goede service en expertise!

Vanaf het eerste moment zijn wij goed een zeer gastvrij ontvangen. Tijdens het klaar maken van de auto zijn wij goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. We zijn zeer tevreden over onze ervaring met Broekhuis en Lennart.

Zoals altijd weer geweldig !!

Al ruim 20 jaar reizen wij naar Broekhuis Enschede, vroeger nog Freriks Groenlo en later Smudde, voor de aanschaf van een nieuwe, lees gebruikte BMW. Vanuit Limburg 2 uur heen en 2 uur terug, ruim 400 kilometer en we passeren dan menig BMW dealer onderweg. Maar die laten we graag zijdelings liggen. Wat Broekhuis Enschede zo geweldig maakt is allereerst de vriendelijke, zakelijke, service gerichte benadering. En dat alles met een achterhoekse nuchterheid. Heerlijk !! Dat vinden we helaas niet bij de zuidelijke BMW dealers. Een speciaal woord van waardering voor onze topper Christiaan van Schijndel, occasionspecialist. Geen moeite is voor hem te veel en altijd weet hij ons weer te verrassen met een goede deal. Hulde !!!. Ook de andere personeelsleden zijn top. Weer helemaal tevreden met onze nieuwe laatste aanwinst deze week. Ook na de aanschaf vragen stellen is geen enkel probleem konden we deze week weer ervaren. Wij hopen nog vele jaren deze reis richting Broekhuis Enschede te mogen herhalen.

Goede ervaring en een prettige verkoper.

Via internet een bmw op de site zien staan. Hierna telefonisch contact met Paul Nijkrake. Tijdens dit overleg een prijs overeen gekomen. De volgende dag met een afspraak naar Enschede. Ontvangen met koffie en thee. Daarna een proefrit gemaakt. Auto beviel top. Daarna nog gesproken over plaatsen van een trekhaak. Ook dit is allemaal naar volle tevredenheid geregeld. Een week later konden we de auto op komen halen. Wederom top ontvangen en daarna nog verrast met een grote bos bloemen en een lekkere fles wijn.De auto zag er top gepoetst uit. Alle complimenten voor Paul over de hele aankoop van de auto.

Alles verliep zoals je hoopt!

Andere auto gekocht bij Broekhuis, alles verliep perfect en zeer deskundig. Al mijn vragen werden deskundig door de verkoper behandeld. Ik kreeg een goede reële prijs voor mijn eigen auto. de verkoper was goed te bereiken en ook telefonisch was hij snel met zijn antwoorden. Kortom ondanks corona verliep alles prima en vakkundig.

Fantastische service.

E en gebruikte IX3 bij Broehuis Enschede gekocht. Zeer aangenaam telefonisch contact gehad. Alles werd naar wens geregeld en het belangrijkste de auto is perfect.

Ik werd uitstekend geholpen door een hele aardige verkoper.

Superfijn geholpen door een hele fijne verkoper.

Snelle en correcte behandelingen

Prettige ervaring

Het is de derde keer dat ik een auto in Enschede aanschaf Ruime keuze vanwege de vele vestigingen Goede prijs voor mijn in te ruilen auto per saldo gaat het, wat moet ik bijbetalen! Tevreden zaken gedaan!

Uitstekend en vriendelijke geholpen.

Uitstekend en vriendelijk geholpen.

Correct en netjes ontvangen en behandeld door verkoper Paul Nijkrake

Samen met mijn vrouw werden we door de verkoper keurig ontvangen direct werd ons een kopje koffie aangeboden. Daarna hebben we de BMW X1 bekeken en tevens een proefrit gemaakt op de autoweg. Vrij snel waren we het eens over het toe te betalen bedrag en konden we de auto ca. 14 dagen volgens afspraak ophalen. De auto was netjes gepoetst en kleine plekjes bijgewerkt. Bij mijn bank had ik alles geregeld om afgelopen zaterdag toen we de auto kwamen halen per i-phone te betalen hetgeen helaas na diverse pogingen niet lukte. Des al niettemin kregen we het vertrouwen om de auto zonder direct te betalen mee naar Emmen, na het weekend hebben we het bedrag uiteraard alsnog per bank aan Broekhuis BMW/MINI overgemaakt. Het ontbrekende sleuteltje voor de afneembare trekhaak wordt ons nadat ik het nummer van het slot heb gefotografeerd en aan u doorgestuurd z.s.m toegezonden. Blij verrast waren we ook met de volle tank brandstof, een prachtig boeket bloemen voor mijn vrouw en een fijne fles witte wijn!! Wij zijn blij met onze BMW X1 en kijken met tevredenheid terug hoe we door Paul Nijkrake zijn behandeld.

Super vriendelijke ontvangst en service!

Super vriendelijke ontvangst en service! Alle ruimte en tijd voor vragen en in mijn geval ook om mijn Mini die moest worden opgehaald met gerust hart achterlaten zodat de chaiffeur van de vervoerder de sleutels en papieren en mijn “oide Mini’ zonder problemen kon ophalen.

Trust and quality

Every step of the buyıng process went smoothly, without any problem and delay, thanks to Mr.Christiaan van Schijndel.

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk en uitstekend geholpen

Sinds ruim een maand in het bezit van onze eerste BMW X2. Verkoopadviseur Christiaan van Schijndel heeft ons heel prettig geholpen. Bij vragen reageert hij heel snel en regelt het. Robert

Top geholpen! Goede service!

Super geholpen en blij met mijn nieuwe BMW! Thanks!!

Netjes ontvangen en behandeld, alleen bij de aflevering heeft men enkele steekjes laten vallen

Twee van de drie sleutels werkten niet. Na 2 dagen bleken de ventielen niet goed aangedraaid, waardoor 2 banden druk verloren. Vloermat rechtsachter ontbreekt. Tot nu toe werden enkele mankementen wel adequaat opgelost.

Heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Vanaf het moment van afspraak maken tot aflevering heel prettig geholpen. Marco is niet bezig met de verkoop maar stelt de koper centraal. Dit heb ik al zeer prettig ervaren. Daarnaast een onwijs mooi boeket bloemen gekregen. Heel erg bedank BMW Enschede! Nu op naar vele veilige kilometers!

Over Broekhuis BMW/MINI Enschede