Prima en professioneel geholpen

Prima en professioneel geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Bij inruil van mijn BMW (voor een jongere editie) prima, vriendelijk en deskundig geholpen door verkoopadviseur Thijs. Ook bij aflevering netjes geholpen met de installatie van de telefoon en de nodige uitleg gehad over de nieuwigheidjes in de bediening. Top!

Zakelijk

Ik heb via internet kontakt gezocht omdat ik een bmw te koop zag staan, en een inruilvoorstel gevraagd, er werd een nette inruilprijs geboden, de betreffende auto was ondervoorbehoud verkocht aan iemand anders, maar na 2 dagen werd ik gebeld dat de auto vrij was om aan te kopen wat ik ook gelijk heb gedaan, de overeenkomst op de mail ontvangen en de deal gesloten, de levertijd werd 14 dagen, maar Bij het ophalen bleek dat er schade aan de auto zat wat de verkoper niet wist, dit wordt opgelost maar het duurt 4 ! Weken voor de schade hersteld kan worden, dus heb ik de auto in ontvangst genomen, maar de teleurstelling is groot, mede omdat ook 4 velgen beschadigd zijn , voor een auto met 8000 km ga je daar niet vanuit( en is ook niet verteld), de auto was verder technisch korrekt klaargemaakt ( bmw premium selectie). Dit is in het kort mijn ervaring met Broekhuis zover

Top BMW dealer ‼️

Erg vriendelijk en professioneel geholpen door Thijs. We hebben een prachtige bijna nieuwe BMW 330i gekocht en een Mini Countryman ingeruild. We kregen een eerlijke inruilprijs voor onze Mini. Hoefden niet lang over na te denken. Wij zij erg blij met onze aankoop en verwachten vaste klant te worden bij Broekhuis.

Fantastisch

Fantastisch en professioneel bedrijf!! Correct en altijd zoekend naar passende oplossing! Vriendelijk personeel

Geweldig ‼️

Mijn allereerste BMW gekocht, wat al een ervaring op zich is. Vwb fa Broekhuis, tot hier aan toe een prima bedrijf.

Super service !!

Auto via website gekocht en auto ingeruild. Allemaal keurig geregeld. Vanuit Enschede gebracht en inruil meegenomen.

Prettig en vriendelijk geholpen

Heel vriendelijk geholpen door Thijs, goede service en heel erg blij met onze aankoop!

Ze geven mij als klant een fijn gevoel!

Als je een auto koopt bij BMW Broekhuis, dan koop je niet zomaar een auto, maar ga je naar huis met een fijn gevoel omdat de service in combinatie met het voertuig een geweldige ervaring is.

top

top

Goed geholpen.

Nvt

Zeer goede ervaring.

2e auto bij Broekhuis (dhr. v. Scheijndel)gekocht. Zeer tevreden over de onderhandelingen en de omgangsvormen. Hopelijk blijven we nog lang klant.

Topbedrijf

Broekhuis Enschede kan ik zonder twijfel aan iedereen aanbevelen. Als je een mooie en vooral een goede BMW occasion wil rijden, netjes en klantvriendelijk en oprecht behandeld wil worden is dit bedrijf zeker een aanrader. Vanaf het moment van het maken van een afspraak voor het bezichtigen van een BMW, tot de aflevering van onze auto zijn we heel netjes en vriendelijk geholpen, heel warm onthaald en zijn zelfs al onze extra wensen heel professioneel en super goed afgehandeld door Christaan van Schijndel. Bedankt Christiaan…

BMW Broekhuis Enschede heeft oog voor kwaliteit, service en perfectie!

Wij vinden dat de aankoop van onze nieuwe BMW X3 met oog voor service en perfectie bij Broekhuis Enschede zeer prettig is verlopen. Auto is geheel volgens afspraak op tijd geleverd en dat terwijl de auto nog in Amerika gemaakt moest worden. Ondanks alle landelijke berichten van grote vertragingen en het niet meer compleet kunnen leveren, heeft BMW de zaakjes toch goed voor elkaar. Na 25 jaar auto's te hebben gekocht bij BMW Doetinchem, zijn wij na onze verhuizing naar Enschede zeer tevreden over het nieuwe klantcontact bij BMW Broekhuis Enschede. Het voelt fijn om ook in Enschede weer een goede BMW-dealer gevonden te hebben.

Goed advies van ervaren personeel

Onlangs heb ik een Mini gekocht in Enschede. Ik ben goed geholpen en kreeg eerlijk advies.

Netjes geholpen

Alles goed verlopen

Als je tegenwoordig een nieuwe BMW besteld moet je bijna een jaar wachten tot de aflevering. Onze bestelde X5 xdrive 45e stond ivm chip/ halfgeleider tekorten na verscheping uit USA in Duitsland nog 6 weken te wachten op 4 camera's. Lease contract huidige auto liep inmiddels af en werd ingeleverd bij Leaseplan. Dealer Broekhuis Enschede gaf ons als service ter overbrugging een nieuwe BMW X2 mee waarmee we onze geplande vakantie met caravan konden houden. Half mei 2022 werd de X5 afgeleverd. Niets dan lof over de aflevering bij Broekhuis.

Super Goed

Top , goed geholpen top personeel dus blijft ik als vaste klant bij Broekhuis Enschede

Alles top geregeld!!

Alles netjes volgens afspraak, vriendelijk en vakkandig personeel.

Altijd prima en snel geholpen

We worden altijd adequaat en snel geholpen.

Super service bij aankoop occasion.

Ongeveer vier weken geleden hebben wij onze eerste i3 ingeruild voor een hele jonge occasion i3. Paul Nijkrake heeft ons hierbij uitstekend geholpen. Nu enkele weken later zijn we nog heel tevreden over deze aanschaf.

alles goed!

Paul Nijkrake and his colleagues at Broekhuis Enschede were very helpful all the way and made this transaction very easy for me. Recommended!

Geweldige garage

Wij komen uit Zeeland en hebben een bmw 1 serie gekocht bij broekhuis. Wat een geweldige service ook op afstand. Dank je wel Paul voor de service die jij hebt geleverd, chapeau.

Nieuwe auto

Altijd zeer tevreden geweest met deze dealer. Deze recentie is aangepast na contact met Broekhuis, het bleek dat alles beruste op een misverstand, de auto een weekend mee krijgen is geen probleem.

Over Broekhuis BMW/MINI Enschede