Alles klopt gewoon.

Christiaan is aardige verkoper. Met kennis van zaken. Dus uitstekend geholpen.

Bedankt Erik, voor uw beoordeling en dit mooie compliment voor onze collega. We zijn erg blij om te zien dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Prettige behandeling en goed advies

Zie boven

Bedankt Robert, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Perfecte service

Prettige ervaring bij het kopen van een auto.

Bedankt Marcel, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Goed geholpen vriendelijk goede service

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enschede

Alles top geregeld !

Een zeer klantvriendelijke organisatie. Heldere communicatie en men is zeer behulpzaam. Top ! Locatie is werkelijk schitterend. Mooi bedrijf !

Bedankt Ton, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Enschede

Prima geholpen en uitstekende service

Een week na aankoop werd de auto al afgeleverd incl. tinten ruiten, apk en beurt. Afspraken worden nagekomen, duidelijke uitleg en kreeg ook nog een mattenset kado. Paul bedankt !

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Almelo

Vriendelijke mensen en alles wordt gewoon goed en netjes geregeld.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn positief. Ik denk dat mijn auto hier in goede handen is.

Beste Ronald, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Je auto is bij ons in goede handen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enschede

Maximale flexibiliteit

Op een zaterdag een mooie BMW 5 Serie Touring uit 2018 gekocht in Enschede, alles was netjes geregeld. Op zondagavond zagen we dat Broekhuis Groenlo een 5 Serie Touring stond die nog beter aansloot bij onze wensen. Dit hebben we maandag kenbaar gemaakt bij de verkoper in Enschede en aan het einde van de dag kregen we te horen dat aankoop kon worden omgezet. Mooi dat op deze manier met ons is meegedacht ! Alleen de prijs was niet meer bespreekbaar #jammer

Bedankt Raymond, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Enschede

Alles gewoon goed

Prettige verkoop Alles goed geregeld Duidelijk en niet moeilijk

Bedankt Adriaan, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Enschede

Mijn droomauto gevonden!

Ooit koop ik een Mini, dat was mijn droom. Inmiddels ben ik 55 en heb mijn droom bij Broekhuis kunnen verwezenlijken! Mijn eerste echte Moonwalk Grey Mini! Wat een plaatje en wat rijdt hij lekker! De service en uitleg alsmede het contact met verkoper Lennart, ging vlekkeloos. Op naar heel veel mooie en fijne kilometers!

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. We zijn blij dat wij een bijdrage hebben kunnen leveren aan het realiseren van jouw droom. Wij wensen je veilige kilometers en veel rijplezier toe in de Mini. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Enschede

Top service!

Goed ontvangen, er wordt goed geluisterd naar de wensen en er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen.

Bedankt Peter, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Enschede

Super ontvangen

Via telefoon en whatsapp toch besloten om naar Enschede af te reizen. Heel goed ontvangen allemaal heel erg vriendelijk, lekkere koffie. En de Bmw waar ik voor kwam zag er inderdaad heel goed uit en na een testrit deze auto ook gekocht. Dankjewel Paul Nijkrake voor de goede service. Groet Igor

BMW Broekhuis Oost is een aanrader

Onlangs heb ik wederom een BMW bij Broekhuis Oost in Enschede gekocht. Ik ben inmiddels de nodige jaren klant bij deze BMW dealer. Ik kan BMW Broekhuis Oost bij iedereen aanraden. Zowel bij de afdeling verkoop als afdeling werkplaats / onderhoud doen ze zeer goed werk. Heldere afspraken, meedenken, betrokkenheid en een goed gevoel bij mij als klant. Mijn meest recente aankoop heb ik te danken aan goed en assertief werk van mijn contactpersoon op de afdeling verkoop. Om een lang verhaal kort te maken kan ik zeggen dat ik al jaren zeer tevreden ben over BMW Broekhuis Oost als organisatie en ook over de medewerkers en collega’s aldaar. Chapeau en ga zo door.

Bedankt Allard, voor je complimenteuze beoordeling! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Veilige kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis BMW Enschede

Super service

Niets is te veel en alle opties zijn mogelijk.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Enschede

Altijd een feestje, een bezoek aan Broekhuis BMW/Mini Enschede en Almelo. Goede service en verstand van zaken. Wederom uitstekend geadviseerd door Marco Wesselink.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling! Het is voor ons ook een feestje om jou als klant te mogen voorzien van onze service. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis BMW/Mini Enschede

Zeer informatief, deskundig en positief

Jarenlang hebben we de BMW X3 gereden. Dat beviel ons zeer goed. Toch wilden we wat kleiner en hybride rijden. Het aantal kilometers per jaar worden minder. We zijn door zeer deskundig advies uiteindelijk uitgekomen op de Mini Countryman uit de BMW MiNI stal. We zijn op een hele prettige wijze geholpen

Bij aankoop van mij auto Broekhuis zeer positief ervaren. Snelle reactie op mijn online aanvraag. Konden op korte termijn een afspraak maken. Auto stond bij aankomst klaar voor proefrit. Na proefrit zijn we snel tot akkoord gekomen. Wel een vrij lange wachttijd voor aflevering van de 2e hands auto. Verder als goed verlopen

keurig en correct

alles correct verlopen.

Prima en professioneel geholpen

Prima en professioneel geholpen.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Bij inruil van mijn BMW (voor een jongere editie) prima, vriendelijk en deskundig geholpen door verkoopadviseur Thijs. Ook bij aflevering netjes geholpen met de installatie van de telefoon en de nodige uitleg gehad over de nieuwigheidjes in de bediening. Top!

Zakelijk

Ik heb via internet kontakt gezocht omdat ik een bmw te koop zag staan, en een inruilvoorstel gevraagd, er werd een nette inruilprijs geboden, de betreffende auto was ondervoorbehoud verkocht aan iemand anders, maar na 2 dagen werd ik gebeld dat de auto vrij was om aan te kopen wat ik ook gelijk heb gedaan, de overeenkomst op de mail ontvangen en de deal gesloten, de levertijd werd 14 dagen, maar Bij het ophalen bleek dat er schade aan de auto zat wat de verkoper niet wist, dit wordt opgelost maar het duurt 4 ! Weken voor de schade hersteld kan worden, dus heb ik de auto in ontvangst genomen, maar de teleurstelling is groot, mede omdat ook 4 velgen beschadigd zijn , voor een auto met 8000 km ga je daar niet vanuit( en is ook niet verteld), de auto was verder technisch korrekt klaargemaakt ( bmw premium selectie). Dit is in het kort mijn ervaring met Broekhuis zover

Top BMW dealer ‼️

Erg vriendelijk en professioneel geholpen door Thijs. We hebben een prachtige bijna nieuwe BMW 330i gekocht en een Mini Countryman ingeruild. We kregen een eerlijke inruilprijs voor onze Mini. Hoefden niet lang over na te denken. Wij zij erg blij met onze aankoop en verwachten vaste klant te worden bij Broekhuis.

Fantastisch en professioneel bedrijf!! Correct en altijd zoekend naar passende oplossing! Vriendelijk personeel

Geweldig ‼️

Mijn allereerste BMW gekocht, wat al een ervaring op zich is. Vwb fa Broekhuis, tot hier aan toe een prima bedrijf.

Super service !!

Auto via website gekocht en auto ingeruild. Allemaal keurig geregeld. Vanuit Enschede gebracht en inruil meegenomen.

Over X Broekhuis BMW/MINI Enschede