top

top

Goed geholpen.

Nvt

Zeer goede ervaring.

2e auto bij Broekhuis (dhr. v. Scheijndel)gekocht. Zeer tevreden over de onderhandelingen en de omgangsvormen. Hopelijk blijven we nog lang klant.

Topbedrijf

Broekhuis Enschede kan ik zonder twijfel aan iedereen aanbevelen. Als je een mooie en vooral een goede BMW occasion wil rijden, netjes en klantvriendelijk en oprecht behandeld wil worden is dit bedrijf zeker een aanrader. Vanaf het moment van het maken van een afspraak voor het bezichtigen van een BMW, tot de aflevering van onze auto zijn we heel netjes en vriendelijk geholpen, heel warm onthaald en zijn zelfs al onze extra wensen heel professioneel en super goed afgehandeld door Christaan van Schijndel. Bedankt Christiaan…

BMW Broekhuis Enschede heeft oog voor kwaliteit, service en perfectie!

Wij vinden dat de aankoop van onze nieuwe BMW X3 met oog voor service en perfectie bij Broekhuis Enschede zeer prettig is verlopen. Auto is geheel volgens afspraak op tijd geleverd en dat terwijl de auto nog in Amerika gemaakt moest worden. Ondanks alle landelijke berichten van grote vertragingen en het niet meer compleet kunnen leveren, heeft BMW de zaakjes toch goed voor elkaar. Na 25 jaar auto's te hebben gekocht bij BMW Doetinchem, zijn wij na onze verhuizing naar Enschede zeer tevreden over het nieuwe klantcontact bij BMW Broekhuis Enschede. Het voelt fijn om ook in Enschede weer een goede BMW-dealer gevonden te hebben.

Goed advies van ervaren personeel

Onlangs heb ik een Mini gekocht in Enschede. Ik ben goed geholpen en kreeg eerlijk advies.

Netjes geholpen

Alles goed verlopen

Als je tegenwoordig een nieuwe BMW besteld moet je bijna een jaar wachten tot de aflevering. Onze bestelde X5 xdrive 45e stond ivm chip/ halfgeleider tekorten na verscheping uit USA in Duitsland nog 6 weken te wachten op 4 camera's. Lease contract huidige auto liep inmiddels af en werd ingeleverd bij Leaseplan. Dealer Broekhuis Enschede gaf ons als service ter overbrugging een nieuwe BMW X2 mee waarmee we onze geplande vakantie met caravan konden houden. Half mei 2022 werd de X5 afgeleverd. Niets dan lof over de aflevering bij Broekhuis.

Super Goed

Top , goed geholpen top personeel dus blijft ik als vaste klant bij Broekhuis Enschede

Alles top geregeld!!

Alles netjes volgens afspraak, vriendelijk en vakkandig personeel.

Altijd prima en snel geholpen

We worden altijd adequaat en snel geholpen.

Super service bij aankoop occasion.

Ongeveer vier weken geleden hebben wij onze eerste i3 ingeruild voor een hele jonge occasion i3. Paul Nijkrake heeft ons hierbij uitstekend geholpen. Nu enkele weken later zijn we nog heel tevreden over deze aanschaf.

alles goed!

Paul Nijkrake and his colleagues at Broekhuis Enschede were very helpful all the way and made this transaction very easy for me. Recommended!

Geweldige garage

Wij komen uit Zeeland en hebben een bmw 1 serie gekocht bij broekhuis. Wat een geweldige service ook op afstand. Dank je wel Paul voor de service die jij hebt geleverd, chapeau.

Nieuwe auto

Altijd zeer tevreden geweest met deze dealer. Deze recentie is aangepast na contact met Broekhuis, het bleek dat alles beruste op een misverstand, de auto een weekend mee krijgen is geen probleem.

zo hoort het , als autobedrijf zeer goed accuraat begeleid in de aankoop van auto !

deskundig ,en vlotte afhandeling top !

Super tevreden!

Voor de 2e keer een auto aangeschaft bij Broekhuis Enschede en wederom tevreden! Complimenten aan verkoper Christiaan die meedenkt met je als klant. Erg blij met mijn mooie Mini cooper clubman.

Blij met de goede service en expertise!

Vanaf het eerste moment zijn wij goed een zeer gastvrij ontvangen. Tijdens het klaar maken van de auto zijn wij goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. We zijn zeer tevreden over onze ervaring met Broekhuis en Lennart.

Zoals altijd weer geweldig !!

Al ruim 20 jaar reizen wij naar Broekhuis Enschede, vroeger nog Freriks Groenlo en later Smudde, voor de aanschaf van een nieuwe, lees gebruikte BMW. Vanuit Limburg 2 uur heen en 2 uur terug, ruim 400 kilometer en we passeren dan menig BMW dealer onderweg. Maar die laten we graag zijdelings liggen. Wat Broekhuis Enschede zo geweldig maakt is allereerst de vriendelijke, zakelijke, service gerichte benadering. En dat alles met een achterhoekse nuchterheid. Heerlijk !! Dat vinden we helaas niet bij de zuidelijke BMW dealers. Een speciaal woord van waardering voor onze topper Christiaan van Schijndel, occasionspecialist. Geen moeite is voor hem te veel en altijd weet hij ons weer te verrassen met een goede deal. Hulde !!!. Ook de andere personeelsleden zijn top. Weer helemaal tevreden met onze nieuwe laatste aanwinst deze week. Ook na de aanschaf vragen stellen is geen enkel probleem konden we deze week weer ervaren. Wij hopen nog vele jaren deze reis richting Broekhuis Enschede te mogen herhalen.

Goede ervaring en een prettige verkoper.

Via internet een bmw op de site zien staan. Hierna telefonisch contact met Paul Nijkrake. Tijdens dit overleg een prijs overeen gekomen. De volgende dag met een afspraak naar Enschede. Ontvangen met koffie en thee. Daarna een proefrit gemaakt. Auto beviel top. Daarna nog gesproken over plaatsen van een trekhaak. Ook dit is allemaal naar volle tevredenheid geregeld. Een week later konden we de auto op komen halen. Wederom top ontvangen en daarna nog verrast met een grote bos bloemen en een lekkere fles wijn.De auto zag er top gepoetst uit. Alle complimenten voor Paul over de hele aankoop van de auto.

Alles verliep zoals je hoopt!

Andere auto gekocht bij Broekhuis, alles verliep perfect en zeer deskundig. Al mijn vragen werden deskundig door de verkoper behandeld. Ik kreeg een goede reële prijs voor mijn eigen auto. de verkoper was goed te bereiken en ook telefonisch was hij snel met zijn antwoorden. Kortom ondanks corona verliep alles prima en vakkundig.

Fantastische service.

E en gebruikte IX3 bij Broehuis Enschede gekocht. Zeer aangenaam telefonisch contact gehad. Alles werd naar wens geregeld en het belangrijkste de auto is perfect.

Ik werd uitstekend geholpen door een hele aardige verkoper.

Superfijn geholpen door een hele fijne verkoper.

Snelle en correcte behandelingen

Over Broekhuis BMW/MINI Enschede