Hele fijne garage, laagdrempelig en gemoedelijk!

Ik kom er al jaren en wordt altijd goed en vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Ga zo door!!

Prima zoals al jaren

Het was weer prima. Ik geef een negen want het is niet mijn vak dus moeten ze zelf bedenken wat nog beter kan.

Geweldig mooie auto en zeer fijn geholpen.

Via internet auto gevonden. Gebeld-gekeken-gereden-gekocht. Alles snel en netjes geregeld door Broekhuis. Nu de auto een week in gebruik en we genieten er elke dag van. Broekhuis Enschede en natuurlijk de verkoop afdeling met 1 woord GEWELDIG.

Zowel verkoop als service uitstekend.

Deze zomer vanaf ons vakantie adres contact opgenomen met afdeling verkoop. na de vakantie de auto bekeken en gekocht. afgelopen week voor een probleempje contact opgenomen met de service afdeling. het probleem werd keurig verholpen. Broekhuis Peugeot Enschede heeft het keurig voorelkaar. Met vriendelijke Groeten, Pieter Brouwer. Friesland.

Vorige week alsnog afleveringsbeurt voor mijn Peugeot gehad (was ivm drukte niet eerder mogelijk. In goed overleg. oog voor de mens is wat hoog in het vaandel staat bij Broekhuis Enschede. "Paraplu mee meneer het regent misschien straks" Daarnaast en daar gaat het om prima service vwb auto en aflevering

De auto is na de beurt netjes en schoon afgeleverd

Ze zijn vriendelijk en leveren goed werk.

Jaarlijkse beurt

Ik ga er van uit dat mijn auto een goede jaarlijkse servicebeurt heeft gehad. In het verleden was dit wel het geval. Dus ik ben tevreden. De auto kreeg zoals elk jaar een wasbeurt . Top.

Jammer

Ze hadden gelijk, maar toch jammer dat je een leenauto moet aftanken bij een gebruik van 8 kilometer. Toch naar het tankstation gereden ging voor nog geen 2 euro in. Broekhuis wilde ook aftanken maar die service zou 15 euro kosten plus het bedrag bij tankstation. Als je echt om je trouwe klant geeft (lees 3 auto's gekocht) had je in dit geval gezegd.....mevrouw als u hier 2 euro betaald is het goed zo.

Goede garage

Altijd welkom voor een kopje koffie. Speelhoekje voor kinderen. Nette wachtruimte. Vriendelijk personeel. Goede zorg voor de auto. Redelijke prijzen.

Erg behulpzaam

Alles naar tevredenheid

Alles weer up-to-date en perfect gedaan

Netjes geholpen

ik ben prettig en correct geholpen.

Ik ben prettig te woord gestaan en mij is duidelijk uitgelegd wat gedaan werd . Ook wat het ging kosten en als er bijkomend werk gedaan moest worden werd ik gebeld.

Al jarenlang klant bij Broekhuis Enschede.

Auto; Peugeot 307 bouwjaar 2001 (132.000 km) Altijd duidelijk wat de verwachten kosten zijn m.b.t. het onderhoud. Denken ook mee dat de kosten niet uit de hand lopen bij auto van 21 jaar.

Zoals Boven Uitstekend

Prima geholpen

uitstekende service

Vriendelijk en professioneel geholpen. De auto zag er zeer verzorgd uit en voelde gelijk vertrouwd bij de aankoop. De prijs die ik betaalde voor de auto is zeker waar voor je geld.

Ik werd goed geholpen,daarna werd ik gebeld wat er aan de auto mankeerde en wat ging kosten dat was prima geregeld. Een prima garage. Voor lederen aanbevolen.

Vertrouwd en deskundig advies en service

Al bijna 10 jaar "kind aan huis" bij Peugeot Broekhuis Enschede met mijn derde Peugeot. Vriendelijk en deskundig personeel die klant het gevoel geeft dat hij/zij welkom is. Die bereid zijn om net dat ene stapje extra te doen, als dat nodig is, zodat de klant met een zeer tevreden gevoel en met een tiptop onderhouden auto de zaak verlaat. Zoals het er nu naar laat uitzien zal ik ook de komende jaren nog wel "kind aan huis" zijn bij Broekhuis Peugeot/Opel Enschede.

Prettige en deskundige wijze van communicatie

Transparante rekening en telefonisch overleg voor extra werkzaamheden. Bij het ophalen staat een perfect gewassen auto gereed.

Bij Broekhuis zijn echte het autoliefhebbers.

Monteurs verstaan hun vak. En alle anderen zijn geweldig betrokken!

Geweldige behandeling

Uitstekend.

Klantenservice top voor elkaar.

Onderdelen op zaterdag laten monteren, maar na de service beurt op woensdag zaten de onderdelen er al op gemonteerd Super service.

Meer doen dan er wordt verwacht

Wij hebben onlangs een Renault Twingo gekocht bij deze dealer. Vriendelijke vakkundige no nonsense benadering waardoor onze keuze om een occasion te kopen snel een vertrouwd gevoel gaf. Auto is perfect afgeleverd (aan huis)!! Dus ooit voor herhaling vatbaar….!

heel goed geholpen

wij zijn heel tevreden met Broekhuis Enschede heel klantvriendelijk en altijd in overleg over de kosten

Haaksbergerstraat 159

7513EL Enschede