Beurt naar volle tevredenheid uitgevoerd. Goed vooroverleg en duidelijke afspraken. Gewezen op aanvullende en wenselijke “handelingen” Slotconclusie: ZEER TEVREDEN !

Ontzettend goede service

Wordt zeer goed ontvangen en uitstekend geholpen

prima geholpen

Ik heb bij Broekhuis Enschede een auto gekocht en 2 auto's ingeruild. De inruilprijzen werd ik niet heel blij van. Verder werd ik echter wel netjes te woord gestaan.

Prima vriendelijke behandeling en service.

Prima vriendelijke behandeling en service.

Uit stekend.

Ik vind dat de prijzen van dé materialen vrij prijzig zijn Maar de afhandeling uit stekend.

Vriendelijk geholpen

Goed geïnformeerd en vriendelijk geholpen.

Altijd goed geholpen

Erg prettig en vriendelijk en meedenkende medewerkers.

Goede service auto goed nagekeken en ook de nodige uitleg op mijn vragen.

Ruim aanbod, klantvriendelijke dealer

Op zoek naar een jong gebruikte Peugeot zijn wij uitgekomen bij de vestiging van Broekhuis in Enschede. Broekhuis heeft een ruim assortiment met jong gebruikte Peugeot auto's. Daarbinnen zijn diverse modellen en uitvoeringen beschikbaar. De website geeft hierover duidelijke info en foto's ter illustratie. Voor ons een eerste en zeer positieve kennismaking met een Broekhuis dealer. Dit kwam natuurlijk ook door de klantgerichte en prettige houding van de verkoper. Uiteindelijk dus een Peugeot bij Broekhuis gekocht. Vanaf het moment van de offerte, proefrit tot en met de uitlevering een zeer positieve ervaring. Het was de moeite waard om hiervoor vanuit het zuiden van het land naar Broekhuis in Enschede te komen.

Ruim aanbod, klantvriendelijke dealer

Fijne service, mooie auto en goed gevoel

Paar weken terug via Internet een mooie auto gespot. Afspraak gemaakt en proefrit gereden. Goede afhandeling van zaken en auto gewoon thuis bezorgd. Perfecte service en prima afgeleverd! We gaan zeker van genieten van deze mooie 208 !!!

Nette en korrekte afhandeling van onze service beurt.

Zeer goed.

Goede ervaring met het bedrijf.

De prettige ontvangst en goede service. Tevens de vooraf gegeven prijsopgave en het telefonisch doorgegeven extra werkzaamheden.

Supergoed gedaan

Prima communicatie over mijn jaarbeurt met goede adviezen.

ziet en netjes uit

alles is correct uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

Netjes behandeld

Alles middels een offerte keurig afgewerkt en de auto tiptop afgeleverd

Occasion gekocht, keurig netjes opgeleverd. De auto zag er top uit en we rijden heerlijk rond in onze Peugeot 208.

Probleemloos afspraak voor een beurt online gemaakt. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. De beurt is goed uitgevoerd.

Zie onderstaande.

Prettige samenwerking tussen de adviseur omtrent de verkoop auto, de aankoop nieuwe auto.

Hele fijne garage, laagdrempelig en gemoedelijk!

Ik kom er al jaren en wordt altijd goed en vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Ga zo door!!

Prima zoals al jaren

Het was weer prima. Ik geef een negen want het is niet mijn vak dus moeten ze zelf bedenken wat nog beter kan.

Over Broekhuis Peugeot/Opel Enschede