Prima service!

Na jaren weer voor een servicebeurt naar broekhuis. Was zeer deskundig en grondig!

Beste Bas, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Goed advies en ervaring wat tot een uitstekende koop van een andere auto heeft geleid

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Super geweldige goede en betrouwbare vakbekwame garage.

Door alle medewerkers van garage Broekhuis in Enschede ben ik altijd heel goed en vriendelijk geholpen. Toen ik onlangs mijn auto ophaalde bij garage Broekhuis na een jaarlijkse beurt was ik verbaasd hoe geweldig goed alles was geregeld met mijn auto. Het leek wel dat mijn auto ook nog gepoetst was en van binnen schoon gemaakt was. Zo kan ik nog veel meer goeds opnoemen. Garage Broekhuis verdient een DIKKE 10 van mij!

Bedankt voor deze mooie review en uw dikke 10! Wij zijn blij te zien dat u het bezoek zo geeft ervaren heeft en alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Netjes geholpen.

Kun je goed een auto kopen.

Bedankt Esther, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn erg blij met uw aanbeveling! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Gewoon weer correct en goed afgehandeld.

Gewoon weer correct en goed afgehandeld.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat alles weer correct en goed is afgehandeld, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Om blij van te worden!

Heerlijk nuchter zaken doen, snel schakelen, duidelijk communiceren, afspraken nakomen en in 1x goed afleveren. Zo wil je als klant graag behandeld worden en zo ging het ook bij Broekhuis Peugeot in Enschede. Top service en fijne toegankelijke mensen. Een auto kopen kan echt leuk zijn!

Beste Jan, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u het verkoopproces zo heeft ervaren. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Vriendelijke verkopers Genoeg kennis Zeer behulpzaam.

Bedankt Johnny, voor uw beoordeling! Dat u zeer tevreden bent is voor ons heel fijn om te zien. Wij zullen graag weer voor u klaar staan wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Super te vreden.

Zeer vriendelijk en zakelijk . Komt afspraken na. Ben zeer tevreden.

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer. Met vriendelijk groet, Team Broekhuis Enschede

Fijne en professionele autodealer!

Mijn ervaring met Auto Broekhuis is vanaf begin eerste contact super. Binnen 2 weken was ik de eigenaar van de auto die ik zocht! Uiterst professionele verkoper.

Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

klantvriendelijk

Mijn ervaring in garages waren niet best in de afgelopen jaren. Mijn dochter en ik kwamen bij Broekhuis Enschede voor een proefrit en werden meteen netjes geholpen. Geen druk en alles werd netjes uitgelegd. Bij het ophalen van onze nieuwe auto idem dito, van mij krijgen jullie dan ook een 10 voor klantvriendelijkheid. Het geduld, de uitleg en het serieus nemen van vrouwen (daar short het namelijk wel een aan in de garages).

Beste Ellen, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld en dat we u hebben mogen verwelkomen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Slechte aflevering

Afspraken zijn niet nagekomen, auto is afgeleverd zonder papieren en anderen accessoires. Na een week nog steeds geen mobiliteitspas Later is het meeste wel tot tevredenheid opgelost

Beste Martin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de punten te bespreken en op te lossen. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Eerste keer maar voldoende tevreden.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat u na uw eerste bezoek bij ons op de vestiging tevreden bent. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Goed behandeld

Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Heel fijn geholpen door Thomas. Prettige ervaring gehad en eigenlijk zoals Ik het gewend ben bij Broekhuis.

Bedankt Michael, voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Prima service en communicatie

Er is goede uitleg en overleg mogelijk over de uit te voeren herstel- en/of onderhoudswerkzaamheden.

Beste Marijke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Klasse

Anton en Bastiaan hebben zich voor 100% ingezet om het e.e.a. voor mij zo goed mogelijk in een keer te regelen. Klasse!!!

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld Ik ga dit mooie compliment doorgeven aan Anton en Bastiaan! Hartelijke groeten, Broekhuis Enschede

prima bedrijf

vriendelijk en deskundig personeel oplossing gericht

Bedankt Arie, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Goed geholpen bij het kopen van een andere auto.

Beste Gerard, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Duidelijke communicatie!

Gevonden defecten met foto's aangetoond en deskundig gerepareerd. Afgelopen jaar probleemloos gereden en verwacht ook dit jaar weer zonder problemen de weg op te kunnen. Mocht er toch iets mis gaan dan is de mobiliteitsgarantie een prettig idee om op terug te kunnen vallen.

Bedankt Daan, voor deze mooie en positieve review. We zijn erg blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is geregeld en gerepareerd. Bij een volgend bezoek staan wij weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Had niet minder verwacht - gewoon goed

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat u onze service goed ervaart. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Tot nu toe zeer goed geholpen bij aankoop auto!

Vriendelijke en vakbekwame personeel

Wij bedanken u voor deze mooie review! Gefeliciteerd met uw aankoop en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Alles goed van tevoren besproken. Keurig gebeld toen de auto klaar was. Weer mooi schoon terug ontvangen. Werkzaamheden keurig uitgevoerd zoals besproken

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en weer tevreden met een schone auto op weg kon. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Goed geholpen.

Duidelijke offerte waarbij uitgelegd is hoe men tot het inruilbedrag van de oude auto is gekomen. De Peugeot 3008 aangeschaft en deze is helemaal top afgeleverd.

Bedankt Richard, voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! We zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service. Gefeliciteerd met uw aankoop en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Zoals t hoort

De grote beurt met transparantie verleend. Uiterst vriendelijk personeel. Helaas niet gebeld toen auto klaar was, wat wel was afgesproken. Bleek wel zelfde dag gelukkig. Mobility pas is thuisgestuurd, wat alleen jammer is, is dat verkeerde vervaldatum er op staat. Moet mei ‘24 z’n, een jaar na de beurt. Staat echter mei ‘23 op, dus gaan we weer over bellen

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij stellen uw feedback erg op prijs! Dit nemen wij mee voor de toekomst. Uiteraard staan wij graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Vriendelijk en klantgericht

Voor het eerst bij autobedrijf Broekhuis Peugeot te Enschede. Een bedrijf met deskundig, vriendelijk en klantgericht personeel. Onze ervaring is alleen nog maar zeer positief. Wij gaan ervan uit dat dit in de toekomst zo zal blijven.

Bedankt Louis, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Over Broekhuis Peugeot/Opel Enschede