Tot nu toe nog steeds tevreden....
Heb op 26 januari contact gehad via de app over een occasion en 28 januari had ik de eerste offerte binnen! Contact verliep op zich best prima en werd vriendelijk te woord gestaan, had nog wat vragen en opmerkingen over de auto en die werden tot op zekere hoogte allemaal beantwoord. Ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn eigen auto en dat maakte voor mij de deal ook compleet. Ik had wat moeite met onvolledigheid in de afspraken en offerte maar uiteindelijk was dat prima te bespreken, mijn uiteindelijke bod is geaccepteerd en zonder de auto te hebben gezien en te hebben proef gereden werd mijn nieuwe bolide op 7 januari al geleverd door een over enthousiaste werknemer, wat een fantastische kerel was dat zeg!....12 maanden Bovag en ik mag in mijn eigen woonplaats voor eventuele 1e onderzoek naar een storing/manco of iets dergelijks naar Broekhuis partner. Auto is keurig afgeleverd (van buiten) helaas van binnen niet zo mooi als de buitenkant.....mistlamp deed het direct al niet, maar na excuses en een reparatie (staat ingepland) in mijn eigen woonplaats neem ik hier meer dan genoegen mee, ik ben niet heel moeilijk en kan bepaalde dingen tegen elkaar afstrepen....ik vind onvolledigheid in details wel lastig te begrijpen mbt afspraken maken (site staat prima aangegeven welke service er verleent word), dus voor mij is het moeilijk te verteren als hier wat wispelturig over gedaan word.....maar goed, ik vind het een klein minpuntje, daarom 2 punten aftrek. Ik heb niet voor niets de auto online gekocht, blijkbaar stralen ze dus toch genoeg vertrouwen uit dat ik die keuze heb genomen!