Het maakt niet uit of je een nieuwe of gebruikte auto koopt en of het een Volvo is of een ander merk, je wordt hier echt als klant behandeld. Ik ben zeer tevreden en kan Broekhuis Emmen zeker aanbevelen

Deskundig

Vaklui. Prettig ontvangst. Prima voorlichting over kosten en onderhoudszaken.

Helemaal top

Zeer snelle bemiddeling en goed geregeld allemaal

Ik ben geschrokken van de kosten

De eerste keer dat mijn (tweedehands-) auto naar de garage moest voor, wat ze noemen, een normale beurt heeft meer dan € 600,- gekost. Ik heb uitleg gekregen waarom het zo duur was. Het gesprek was prima, maar behalve dat Volvo landelijk de tarieven samenstelt is er geen verklaring voor de hoogte van dat bedrag. Ik heb niet geshopt bij universele werkplaatsen, maar schat in dat het een stuk goedkoper had gekund. Volvo moet mijns inziens gaan nadenken over de tarieven. Mobiliteitsgarantie weegt niet op tegen deze prijs en de 'gewone' garantie is wettelijk verplicht. Om positief te eindigen: de beurt is goed uitgevoerd (zover ik kan beoordelen). Daar ben ik tevreden over.

Alleen maar goed!

Wij voelen ons altijd prima behandeld in de garage. In het bijzonder de geweldige service die jullie gaven op zaterdagmiddag vlak voor onze vakantie, toen wij een lekke band hadden. Chapeau hiervoor! Bovendien is het een geweldige auto onze XC40 T5 Vriendelijke groet, Eddy en Tineke Zweers Coevorden

Zeer tevreden over de auto, de service en de verkoopmedewerker.

Er werd prima meegedacht over de aanschaf van een Volvo XC40. Het gehele aankoopproces verliep perfect, met een mooie inruilprijs voor de vorige auto. Verder niets dan goeds over de auto. Rijdt ontzettend plezierig. Ook het contact met onze verkoopmedewerker (Jaap) was en is uitstekend. Men is bijzonder servicegericht en vriendelijk!!!!!

Meedenkend en korte advieslijnen. Haal en brengservice is erg prettig. Uitleg reparatie voor leken is prettig.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goed overleg over reparatie offerte en meedenken.

Fantastisch team met oog voor de klant.

Zeer positief.

Gastvrije ontvangst met koffie. Vriendelijke mensen met duidelijke informatie. Zeer correcte behandeling met de aankoop van de nieuwe volvo. Alles omvattend: Zeer goed.

Supper

Ik wist altijd al dat het een goed bedrijf is Maar met de koop van de electriche auto is het helemaal top Gezien alle papierwerk wat er komt kijken voor de subsiedie en al het andere zoals tijdelijke leenauto als die nodig was hoe we daar mee geholpen zijn super Een mooi Een goed Een vertrouwd En een klantgericht vriendelijk bedrijf Bedankt voor alle goede hulp enzorg

Prima geholpen.

Alles was zoals verwacht goed.

Prima bedrijf,

Afspraak voor onderhoud makkelijk gemaakt, tijdig een offerte ontvangen en auto vervolgens schoon weer afgeleverd. In de showroom koffie terwijl u wacht! Prettige medewerkers bovendien.

Tot nu toe goed

Vriendelijk en duidelijke service

Ik kom hier al ca 10 jaar en heb nog geen vervelende ervaring mee gemaakt

Geweldig team Broekhuis

Al jaren vaste klant en alleen maar positieve ervaring. Bij aankoop auto goed advies en instructie gekregen.

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld.

zeer goed

we zijn bij zonder goed geholpen fijn personeel

Service is fantastisch

Netjes klantvriendelijk en correct geholpen.

Heel erg tevreden met mijn ervaring met garage bedrijf Broekhuis In Emmen. Je wordt netjes en klantvriendelijk te woord gestaan en hebben oog voor de klant. Ik kan een ieder aanbevelen, kijk eerst bij Broekhuis in Emmen voor een andere auto.

Zakelijk, maar met een persoonlijke aandacht!

Afspraak voor een proefrit is snel gemaakt met Rutger en op korte termijn mogelijk. Later, bij de koffie, komt de techniek van de hybride aan de orde, stellen we allerlei vragen en met een financieel voorstel gaan we naar huis. Enkele dagen later zijn we de tevreden kopers van een XC60 plug-in hybride. De afleveringsdatum is veertien dagen later, want vakantietijd, dus minder personeel. Extra's als een volle tank, een laadkabel en winterwielenset horen bij de deal.

Bij afhaling graag meer info over datgene is uitgevoerd om samen te kunnen bespreken. Afgelopen keer was dit niet het geval oorzaak daarvan kan zijn vakantie periode maar toch. Mvg Bert De Vries

Gastvrij welkom en uitermate deskundig Top garage

Nijbracht 59

7821CB Emmen