Keurig en goed geholpen .

Heb onze Volvo gekocht bij Broekhuis in Assen ,en heb hem voor onderhoud aangemeld bij Broekhuis in Emmen ,,,,bij alle vestigingen wordt je netjes te woord gestaan en verder goed geholpen . Fam Jansen .

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je altijd zo geholpen wordt! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Prettige communicatie en alles keurig volgens afspraak verlopen.

De communicatie was helder en prettig. De onderhandelingen over de prijs waren open en reëel. Het voertuig is keurig langs gebracht om te bekijken en proef te rijden. Ook de aflevering was volgens afspraak. Prima. De afhandeling van de actie (€500,- tank te goed) verloopt wat stroef.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Klantgericht, prettig en professioneel

Na het bestellen van de Volvo XC40 pure electric hebben wij bijna een jaar moeten wachten tot de levering. De ingeruilde auto werd in dat jaar afgekeurd voor de APK op een defecte koplamp, kosten meer dan 1000,-. In overleg met Broekhuis Emmen hebben wij de auto eerder ingeleverd en is het zo heel mooi opgelost. We hebben het spontane aanbod van Broekhuis Emmen om de demo XC40 een weekend mee te krijgen graag aangenomen en alvast een voorproefje gehad van onze auto. Was echt genieten! Inmiddels is onze auto geleverd. Op de dag dat de auto van de transporter afgeladen werd kregen wij meteen een foto van de auto door de verkoper toegestuurd! Heel leuk en attent!

Bedankt voor deze mooie review Kees! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je nieuwe Volvo XC40 en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Klant vriendelijk en keurig ontvangen

Alles goed geregeld en alle tijd genomen om alles goed uit te leggen

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Wij zijn zeer tevreden over jullie

Bedankt voor dit mooie compliment! We zijn blij te zien dat jullie zo tevreden zijn. Wanneer onze hulp nodig is dan staan wij graag weer voor jullie klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Vriendelijk, kundig personeel

Wij hebben onlangs een auto gekocht bij Broekhuis Emmen. Wat zijn we goed geholpen in onze zoektocht naar onze Volvo. Vriendelijke behulpzame verkoper die alle tijd voor je neemt en bij alles behulpzaam is. Auto is keurig afgeleverd en wij zijn er erg blij mee.

Bedankt Jolanda, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Vooraf duidelijkheid over de uit t.e voeren werkzaamheden.

Tevreden over de werkzaamheden.

correcte behandeling

Een goede ervaring rijker met een goede deal.

Mijn ervaring bij Broekhuis Emmen is een eerlijke en vriendelijke verkoper gevolgd met een goede deal. Goede en bruikbare adviezen die tot goede keuzes hebben geleid. Kortom, erg tevreden van begin tot eind.

Uitstekend werk afgeleverd

Zeer vriendelijke en bekwame personeel

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

professioneel goed geholpen

Bij aankoop Volvo v90 goede uitleg gekregen van zowel sales als de werkplaats chef. Dank jullie hartelijk voor alle gedane moeite , ondertussen geniet ik van de nieuwe volvo, Dank jullie wel!

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede en vriendelijke service

Duidelijk uitleg wat er wordt uitgevoerd

Zeer goed geholpen.

Wij zijn dik tevreden. De zaterdag voor kerst belde ik voor een proefrit en bezichtiging van een xc60. Dat was geen probleem. Jaap Blomberg hielp ons super. En na twee uur hebben we de deal afgerond. En daarna nog drie weken wachten voor de aflevering.

Door Broekhuis rij ik zorgeloos.

Dat ik zorgeloos rij door deze garage. Ik heb zelf nul verstand van auto's. Maar hun hebben er gelukkig de andere 100% verstand ervan. En ook dat ik niet hoef te wachten maar even thuisgebracht en opgehaald werd door een hele aardige chauffeur. En ook nog door de wasstraat geweest. Kan niet beter. Nooit zo tevreden geweest over een garage in het algemeen....Top :-)

Geweldig ervaring en beleving bij het ophalen van onze nieuwe auto

bij het ophalen van onze nieuwe auto zijn we snel en vakkundig geholpen met de overdracht van de auto en het wegwijs maken met alle systemen in de auto. Het was erg leuk en leerzaam, Kortom heel tevreden en blij met onze nieuwe aanwinst.

Niets op aan te merken

Prettig om vooraf een proforma factuur te ontvangen, goed ontvangst bij de receptie, beurt werd binnen acceptabele (wacht)tijd uitgevoerd, goed contact achteraf met de monteur.

Goed maar prijzig

Ervaring is goed. De prijzen zijn in vergelijking met andere Volvo garages iets aan de hoge kant. Wel tijdig geïnformeerd over de werkzaamheden

Bovenverwachtings uitmuntende service en uitstekende kennis.

Nadat mijn vorige auto door een botsing economisch total loss was, kreeg ik direct vervangend vervoer mee en de volgende dag hadden ze al weer een nieuwe auto voor me gevonden, welke perfect bij mijn past. Ter plaatste hebben ze me geholpen ook direct de nieuwe auto te verzekeren. Ook heb ik voor mijn oude auto nog een zeer goede vergoeding gekregen en ik rij nu met alle liefde in mijn nieuwe Volvo, waarvan ik weet dat hij met alle zorg en aandacht onderhouden wordt.

Al veel auto's gekocht, maar nog nooit z'n behandeling geha.

Wij zijn zeer tevreden over Broekhuis Emmen. De auto werd afgeleverd volgens afspraak en zag er keurig uit. De aflevering was laat op de dag maar er werd alle tijd genomen om ons de werking van de auto uit te leggen. Na een paar dagen belde Jaap om te vragen naar de eerste bevindingen, een mooie service.

Zeer prettige samenwerking

Afspraken zijn goed nagekomen, auto is zeer goed afgeleverd, keurig gepoetst

Het maakt niet uit of je een nieuwe of gebruikte auto koopt en of het een Volvo is of een ander merk, je wordt hier echt als klant behandeld. Ik ben zeer tevreden en kan Broekhuis Emmen zeker aanbevelen

Nijbracht 59 7821CB Emmen

Over Broekhuis Volvo Emmen