Prima bedrijf

Heel goed ontvangen.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Vriendelijke medewerkers die weten waar ze het over hebben, naar mijn mening dus zeer deskundig.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn erg blij om te zien dat u zo tevreden bent over onze service. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

klantgericht, vakkundig, altijd vriendelijk en behulpzaam

klantgericht, vakkundig, altijd behulpzaam en vriendelijk.

Bedankt voor deze mooie review! Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

uitstekende service en aandacht.

prettig contact, zowel voor de aankoop als tijdens en na het proces.

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Kundig, transparant, betrouwbaar en fantastische service!

Erg prettige communicatie en fantastische service! Vooraf gecommuniceerd wat zij verwachten aan reparatie(s) en kosten. Ook een degelijk advies, ook mbt tot het eventuele naar voren halen, of juist uit te stellen van werkzaamheden. altijd vriendelijk en klantgericht!

Beste Thijs, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Je voelt je thuis bij Broekhuis!

Wij kregen bij Broekhuis Volvo in Emmen een prima ontvangst. ‘Onze’ verkoopmedewerker verstond zijn vak, gaf ons de informatie die wij vroegen en luisterde uitstekend naar onze wensen. Nadat wij een auto in bestelling hadden staan, kwamen we geregeld langs bij de vestiging. Gastvrijheid, ☕️ koffie en informatie is een heel positief punt in deze vestiging. Iedere medewerker geeft je als bezoeker en/of klant, het gevoel welkom te zijn! De proefrit in de XC 40- full electric was een belevenis op zich… Nu rijden wij in onze eigen XC 40- full electric. Een dijk van een auto, zelfs onze hond gaat graag mee. Vrijwel geen lawaai, je hoort de all weather banden, maar dat is alles. Wij hebben al grote afstanden gereden en het blijft een prettige en ontspannen rij ervaring.

Beste Pauline, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede service en vriendelijk personeel

Meedenkend personeel, en als er wat is nemen ze contact op

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede service, uitermate vriendelijk personeel en erg klantgericht

Alles wordt goed uitgelegd, alles in overleg, nette werkplaats en showroom en niet onbelangrijk: lekkere koffie!

Bedankt Erwin, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat het bezoek zo goed is bevallen. De volgende keer staan wij en de koffie weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Alles naar behoren uitgevoerd.

Alleen is er van te voren geen kostenplaatje doorgeven wat betreft de jaarlijkse onderhoudsbeurt en dat had wel moeten gebeuren.

Beste Jaco, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Verbaast

Afspraak voor grote beurt, vervangend vervoer was er niet moesten 45 minuten wachten, werd ons een oude smerige 240 aangeboden hebben wij niet genomen. Werd ons extra in rekening gebracht voor het reinigen van de airco hoort dit niet bij de onderhoudsbeurt ? Al vele jaren zijn wij klant geweest bij Schaap in emmeloord, omdat wij verhuisd zijn nu bij u klant, jammer dat u als vervangd vervoer geen volvo ter beschikking steld, maar een klein autootje

Beste Twan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Graag komen wij met u in contact om uw beoordeling te bespreken. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Wilt u contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 0591-631300 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

super goed

Klantvriendelijk, met de juiste info.

Hartelijk dank Manny, voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat uw ervaring super goed is! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Duidelijke en correcte afspraak .

Van tevoren een prijs opgave van de kosten , wat achteraf correct was . Verder een prettige sfeer , vriendelijk personeel , plus lekkere koffie .

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw review! We zijn blij om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen. Graag tot de volgende keer en de koffie zal voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

De CX90 T8 Twin Engine AWD overtreft onze verwachting in alle opzichten.

Voorheen de C70 cabrio en de XC70 Cross Country gereden en nu deze XC90 T8 Twin Engine. Direct met de nieuwe aanwinst met de caravan op pad kunnen gaan door een voortreffelijke medewerking van Volvo Emmen.

Bedankt Tom, voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! We zijn erg blij om te zien dat u zo tevreden bent! Veel rijplezier gewenst en dat u maar veel op pad mag blijven gaan met uw caravan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Top geholpen door Rutger !

Wij hebben een goed gevoel over het inruilen van onze auto en de keus voor een nieuwe xc 40 .

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat wij u hebben mogen voorzien van onze service! Fijne kilometers en veel rijplezier gewenst in uw Volvo XC40. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Aardige medewerkers. Super snelle levering

Beste Esther, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Fijne garage met een gezellig team

Doordat het onderhoud iets langer duurde hebben we met het team samen een lunch meegegeten.

Beste Willy, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te lezen dat het gezellig was tijdens de lunch. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goed geadviseerd en meedenkend

Klantvriendelijke personeel zowel in Groningen als in Emmen. We zijn begonnen in filiaal Groningen waar we goed geholpen zijn. Sociaal en klantgericht, meedenkende en adviserend. Testritten gemaakt. En uiteindelijk een keuze gemaakt in type auto en versie. In Emmen stond uiteindelijk een auto die bijna geheel aan onze verwachtingen voldeed. Trekhaak zat er niet op, maar dat was geen probleem. Deze kon erop gezet worden en mooi weggewerkt. De vragen die wij hadden werden ook hier goed en duidelijk geantwoord. Er leuk en gezellig onthaald. Klantvriendelijke! En humor... testritten gemaakt. En na nog eens langs te komen en gesproken te hebben met de voor ons inmiddels bekende gezichten...bij elkaar gekomen qua inruil en bijbetaling. Aflevering vd auto was goed geregeld. Auto stond binnen zodat je hem goed kon beoordelen. Leuk met de kinderen. Wij zijn erg blij en content met onze Volvo XC40 T5.

Bedankt Renske, voor je complimenteuze boordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst in jullie nieuwe Volvo! Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Klantvriendelijke aflevering xc40 recharge

Zakelijke en tegelijk feestelijke levering van onze full Electric xc40. Twee dagen later telefonisch contact of de auto voldeed en of het lukte om met alle technische en digitale mogelijkheden om te gaan. We makengrag gebruik van het aanbod om nog een keer terug te gaan voor nadere uitleg.

Dank je wel voor het delen van jullie positieve ervaring. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. Gefeliciteerd met jullie aankoop en jullie zijn uiteraard van harte welkom! Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Nog steeds subliem in samewerking.

Al mijn vragen betreffende mijn auto gebruik worden perfect beantwoord.

Bedankt Henk, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Professionele afhandeling

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Volvo Emmen

prettig geholpen

prettig geholpen

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo prettig geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Brengen, afspreken, terugkoppelen, vertrouwen en gereed

Het jaarlijkse onderhoud, gekoppeld aan de APK, van onze Volvo XC60. Prima auto en veel comfortabele kilometers (met en zonder caravan) op mooie (berg)wegen. Keurige terugkoppeling van het uitgevoerde onderhoud en de melding over een mogelijk toekomstig aandachtpunt voor de volgende APK. Wederom zeer tevreden.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Keurig en goed geholpen .

Heb onze Volvo gekocht bij Broekhuis in Assen ,en heb hem voor onderhoud aangemeld bij Broekhuis in Emmen ,,,,bij alle vestigingen wordt je netjes te woord gestaan en verder goed geholpen . Fam Jansen .

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je altijd zo geholpen wordt! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Prettige communicatie en alles keurig volgens afspraak verlopen.

De communicatie was helder en prettig. De onderhandelingen over de prijs waren open en reëel. Het voertuig is keurig langs gebracht om te bekijken en proef te rijden. Ook de aflevering was volgens afspraak. Prima. De afhandeling van de actie (€500,- tank te goed) verloopt wat stroef.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Klantgericht, prettig en professioneel

Na het bestellen van de Volvo XC40 pure electric hebben wij bijna een jaar moeten wachten tot de levering. De ingeruilde auto werd in dat jaar afgekeurd voor de APK op een defecte koplamp, kosten meer dan 1000,-. In overleg met Broekhuis Emmen hebben wij de auto eerder ingeleverd en is het zo heel mooi opgelost. We hebben het spontane aanbod van Broekhuis Emmen om de demo XC40 een weekend mee te krijgen graag aangenomen en alvast een voorproefje gehad van onze auto. Was echt genieten! Inmiddels is onze auto geleverd. Op de dag dat de auto van de transporter afgeladen werd kregen wij meteen een foto van de auto door de verkoper toegestuurd! Heel leuk en attent!

Bedankt voor deze mooie review Kees! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je nieuwe Volvo XC40 en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Over Broekhuis Volvo Emmen