Super geholpen fijne mensen.

Goede service, en klantvriendelijk Mogen altijd langskomen

De goede combinatie van professioneel en persoonlijk

We waren toe aan een nieuwere (tweedehands) auto. Filiaal manager Ernst Kooij heeft ons daarbij op een prettige en persoonlijke manier begeleid. De beslissing kwam daarna weer uit bij auto van Broekhuis Elst. We zijn heel tevreden met de gemaakte keuze.

alles naar wens uitgevoerd.

Heel vriendelijk en proactief

De medewerkers van Broekhuis doe altijd enorm hun best om je goed te informeren over het onderhoud van je auto.

Wederom uitstekend

Altijd met vertrouwen de auto achterlatend. weet dat het dan goed komt.

Ik ben 100 % tevreden

Ik ben gebeld om te overleggen over eventuele vervanging van onderdelen wat ik zeer prettig vind. Als ik extra service is s de auto van binnen en van buiten gepoetst.

Geweest voor onderhoudsbeurt. Duidelijk wat ze gaan doen en wat de kosten dan zijn. Vriendelijk personeel.

Prima service.

Afspraak gemaakt voor een jaarbeurt en het vervangen van de condensor van de airco. 's Morgens om 8 uur de auto gebracht en om 17 uur kon ik hem weer ophalen. Ales was correct uitgevoerd , zelfs defecten die ik niet gemeld had en de auto was netjes gewassen. Top Broekhuis

goede ervaring met receptie en monteur (zijn erg vriendelijk)

monteur heeft goede kennis van zaken en is goed vakbekwaam en neemt voldoende tijd voor uitleg van het mankement, prettige afhandeling van de receptionist.

Gewoon goed.

Klasse

Neemt alle tijd, Is vriendelijk. Lost problemen snel op. Heeft kennis van zaken

Zeer tevreden Top bedrijf

Deze keer een grote beurt en is geheel naar tevredenheid uitgevoerd. Zowel de receptie als werkplaats een dikke 10!

geen klachten

Prima service en alles volgens afspraak

Uitstekend geholpen door de vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de aanschaf van een tweedehands auto. Netjes alle bevindingen verholpen en de auto wordt afgeleverd zoals afgesproken.

Ik ben heel tevreden hoe ik ben geholpen

Goed geregeld en goede service.

Goed geregeld en goede service.

Goed advies

Nieuwe Opel gekocht, prettig geholpen. Erg tevreden.

super fijn

Een nieuwe opel corsa gekocht bij de vestiging in Elst, fijn geholpen, het was even wachten maar ben erg tevreden over de auto!

Vakmensen die er voor zorgen dat je Opel altijd prima rijdt

Wat ik erg waardeer aan deze garage is dat je een eerlijk verhaal krijgt over wat toe is aan onderhoud en vervanging. De auto is daardoor in prima conditie en laat mij, al zolang ik bij deze garage het onderhoud laat doen, niet in de steek.

Goede en fijne samenwerking.

Netjes en klantvriendelijk.

Goed geadviseerd en uitgevoerd

Aardige medewerkers, die mij goed hebben geadviseerd wat er moest gebeuren

Geweldig.

Ben al jaren lang een Opel rijder en kom met veel plezier bij Opel Broekhuis in Elst en ga met vol lof daar ook weer vandaan.

Prima en prettig geholpen!

Alles is duidelijk van te voren uitgelegd. Werkzaamheden die na onderzoek nodig waren is eerst over gebeld. En de auto was weer netjes op tijd klaar. Zo zie ik het graag.

Over Broekhuis Opel Elst