Top mensen jamer dat het een andere naam word

Uitermate tevreden.

Aan al onze wensen en vragen voldaan. Met auto naar huisadres gekomen voor proefrit en ook afgeleverd op huisadres. Vriendelijk en alles was tip top in orde!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Dit waarderen wij enorm. Groet, Broekhuis Opel Elst

Tevreden over onderhoudsbeurt.

Snel geholpen, zeer vriendelijk personeel en kon wachten (met een lekkere kop koffie) totdat de auto klaar was. bij de auto aangekomen bleek hij ook nog van binnen schoon gemaakt te zijn.

Correct bedrijf goede bediening

Goed personeel staan altijd paraat als je een vraagje heb

Geweldige service

We wijn geweldig en vriendelijk geholpen.

Goed alles uitgelegd prima

Een broekhuis auto rijden maakt een mens blijer.

Wij worden altijd netjes behandeld,

Uitstekend geregeld

Alle afspraken zijn na gekomen en een prima aflevering

Goed ontvangen, eerlijk advies , goede inruil. Sympathieke verkopers

Fijne ervaring.

Wij zijn fijn en netjes geholpen. Klein min puntje dat je twee weken moet wachten voordat je de auto kan ophalen!

Top bedrijven

Werd netjes en correct behandeld en duidelijk verteld over de staat van de auto.

Verassend!

Niet alleen een grote beurt keurig netjes volgens afspraak uitgevoerd., ook nog eens zinvolle aanbevelingen gehoord en zelfs, zonder het aan te geven, een schone auto mee teruggekregen. Klasse!

Vriendelijk en behulpzaam

Begin januari 2022 Corsa-E(lectrisch) gekocht. De verwachte levertijd bleek (begrijpelijk) niet haalbaar. Het werd 31-10. Ik moest zelf steeds tussentijds vragen naar de actuele situatie. Bij de aflevering was de informatie vrij summier met verwijzing naar het instructieboekje en MyOpel. Helaas werkte het MyOpel programma (ook 12 dagen later) niet naar behoren. Ook toen in de garage weer vriendelijk te woord gestaan met uitleg dat MyOpel onder de importeur ressorteert.

het team van Broekhuis Elst is zeer vriendelijk en goed op elkaar afgestemd met goede vakmensen

deze dealer is zeer vriendelijk naar zijn klanten en de mensen voelen er zich welkom en het personeel doet er alles aan om de klant te helpen met hun problemen.

Zeer prettig geholpen en blij met de aankoop van onze nieuwe auto.

Rafaél heeft prettig geholpen met de keus voor de auto. Auto ziet er fantastisch verzorgd uit! we hebben al veel plezier van onze nieuwe aanschaf.

Helemaal goed.

Makkelijk reserveren via website. Goede service (auto werd opgehaald en teruggebracht). Telefonische update voordat gestart wordt met de beurt. Goede uitleg bij de rekening.

Prima geholpen door de heer Ernst Kooy bij Broekhuis Elst goede info.

Ik rijd ieder jaar meer dan 100 km (enkele reis) voor jullie service/klantvriendelijkheid

Zowel bij de aankoop van mijn mooie Astra, als gedurende het onderhoud, laat het team in Elst zien dat ze oog hebben voor het product en voor de relatie tot de klant. Er zijn Opeldealers op tien minuten rijden van mijn huis, maar ik kies voor een vertrouwd/verzorgd gevoel.

uitstekend !

jaarlijkse controle weer prima uitgevoerd

Als vanouds, heel goed

Als opelrijder ben ik zeer tevreden zeker ook voor de sfeer zeker ook voor de kwaliteit! Mvg Bert Oostendorp

Een gemoedelijke en fijne samenwerking

Uitstekend geholpen door de vestigingsmanager, deze man luisterde naar onze wensen en bood een perfecte oplossing ook konden we hem na 1 week al ophalen!

Blijdschap

Zeer professioneel en eerlijk. Ben enorm blij met mijn Opel Agila. De wijze waarop met de klant wordt omgegaan heb ik als heel prettig ervaren.

Zeer netjes behandeld

Goed afspraken te maken, duidelijk wat de kosten zijn ,prettige ontvangst

Duidelijke afspraken, kosten inzichtelijk, prettige ontvangst, goede service.

Over X Broekhuis Opel Elst