Tijd voor al je vragen.

Betrouwbare, vriendelijke en kundige medewerkers.

Goede service en deskundige medewerkers.

Mijn auto was op tijd klaar en is goed gemaakt.

Weer prima geholpen!

Wederom APK en jaarbeurt gehad voor de auto. Prima geholpen zoals altijd. Extra verrassing; auto was weer mooi gewassen bij ophalen. Is toch altijd een leuk extraatje! Broekhuis ga zo door.

Zeer prettig

Mijn ervaring met Rafael Brons Delgado ervaarde ik als zeer prettig, toegankelijk, correct, respectvol, deskundig en vooral niet opdringerig.

zie onder

Ben tevreden over de onderhoudsbeurt, transparante uitleg van te voren, zag er van binnen en buitMen weer spic en span uit, rijdt weer lekker en heb er vertouwen in dat het deskundig is uitgevoerd.

alles was prima

alleen was de auto niet gewassen

Ik ben goed en netjes behandeld

De klantgerichtheid en de service is zeer goed te noemen bij Broekhuis Elst

uitstekend!

Vriendelijk, sociaal en betrokken en gastvrij, zo heb ik mijn bezoek bij Broekhuis in Elst ervaren.

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Fijn en goed autobedrijf.

Goed geregeld

Alles goed geregeld

Grote onderhoud

Wordt deskundig nagekeken en zonodig een duidelijk advies voor vervanging van de onderdelen en gerepareerd wordt schoongemaakt en gewassen.nooit geen problemen goede vaklui werken er in Elst.en als er problemen zijn staan ze direct voor je klaar

Fijn contact.

Meedenkend, bellen voor belangrijke dingen. Geven goede informatie over de werkzaamheden.

Prima, goede communicatie

Auto op tijd af. Online afspraak maken was minder. Wel een bevestiging gehad, maar garage wist van niets.

Klaar voor vakantie

Onze auto heeft weer de jaarlijkse beurt gehad en loopt weer als een zonnetje. Dat deed hij hiervoor ook, maar door het goede onderhoud van Broekhuis hebben we nog nooit stilgestaan. Ook de auto gewassen en gezogen teruggekregen! Top!

Prima! Geen op/aanmerkingen Alles gaat in goed overleg

Ze hebben mijn auto weer goed verzorgd.

Ze hebben mijn auto goed verzorgd, vond alleen achteraf de prijs voor de accu extreem duur.

Gewoon goed.

Oké.

Al jaren goede service!!

Ik kom al jaren met mijn Opel bij Broekhuis in Elst en mijn ervaringen zijn zonder uitzondering al jaren uitstekend. Ik hierover nog nooit klachten gehad!

Wordt goed geholpen

Wordt goed en vriendelijk geholpen kopen er onze 5 de auto al zegt genoeg zou ik zeggen

Heel tevreden over de elektrische Opel

De dealer had veel tijd genomen voor een vriendelijk gesprek. Wij konden onze vragen stellen en hij gaf duidelijke antwoorden. We zijn heel blij met onze elektrische Opel Mokka-e!!! Dankjewel!

gewoon altijd opel

zoals altijd weer perfect geholpen bij opel broekhuis elst . of je nu belt met een vraag of onverwacht binnenkomt , of volgens afspraak , altijd vriendelijk en behulpzaam . Advies op maat en bij onderhoud wordt er overlegd met klant over noodzakelijke reparaties en onderdelen daarom kom ik al meer dan 20 jaar in elst !

Altijd een feest!

Mochten zaterdag onze nieuwe auto ophalen en Opel Elst en zeker Ernst maken daar altijd weer een feest van! De meiden waren mee en mochten de auto onthullen, daarna ruim de tijd genomen om ons alles uit te leggen (het was onze eerste elektrische auto), Top!

naar volle tevredenheid alles uitgevoerd

prima, zeer tevreden, auto netjes gewassen na de grote onderhoudsbeurt, samengevat : totaal geen klachten, zeer tevreden.

Ik ben goed behandeld.

De afspraken zijn goed nagekomen.

Over Broekhuis Opel Elst