Wat ge vewacht

Alles netjes geregeld

Zeer betrouwbaar en net bedrijf dat gemaakte afspraken nakomt

Wij zijn zeer te vreden

Zie hieronder

Het wassen van de auto is positief. De score manipuleren door een fiets te verloten als je 9 of 10 scoort is negatief.

Super tevreden!

Ik heb een hele goede ervaring met Broekhuis Opel Ede, heel lief medewerker en ik ben perfect behandeld!

Top team

Goed op elkaar ingespeeld team met geweldige service

De positieve hulp bij de aankoop van een nieuwe auto.

Super.

Prima dienstverlening

Auto afgeleverd, bakkie koffie gedronken, gewerkt en auto weer gereed.

Alles voor zover ik nu kan beoordelen naar wens verlopen

Mijn ervaring met de laatste onderhoudsbeurt zijn goed.

De beurt is goed uitgevoerd. Werd tijdens de beurt gebeld over de ruitenwisserbladen waar scheurtjes in zaten. Ook bij het ophalen van de auto werden enkele vragen gesteld.

Zeer goed en correct ontvangen en vriendelijk behandeld door Tim Tim neemt wel tijd voor je, niet effe snel afraffelen. De auto was eerder dan verwacht afgeleverd. Toppers

Maakt zijn naam waar

Ik heb na een slechte ervaring met een ‘huis-tuin-en-keukendealer’ bewust voor een dealer als Broekhuis gekozen. Een naam die staat voor service. En zo bleek ook. Alle punten die uit de aankoopkeuring kwamen zijn keurig opgelost. Ook hebben ze uit eigen initiatief de middenarmsteun vervangen omdat hier een scheur in zat. Erg tevreden! Ook de showroom is erg mooi.

Professioneel, klantvriendelijk en meedenkend

Bij een steeds terugkerend mankement, waarvan de oorzaak niet eenvoudig te vinden was, heeft het bedrijf ons gratis een leenauto gegeven en is er een monteur in zijn vrije tijd mee aan de slag gegaan. Alles om ons maar zo goed mogelijk te helpen!

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers aan de balie. Service is erg goed. Als er hogere kosten aan de auto zijn bellen ze netjes op om het te overleggen. Wij komen nu al een aantal jaren bij Broekhuis Ede maar we zijn nog steeds heel erg tevreden. Kan niks bedenken wat er beter zou kunnen. Ik raad jullie zeker aan als iemand een goede garage zoekt.

Altijd fijne service

Staan altijd voor je klaar

Afspraken worden nagekomen.

Voorafgaand aan de jaarbeurt zijn mijn eigen wensen en de adviezen van Broekhuis doorgenomen. Deze zijn tot volle tevredenheid goed en snel uitgevoerd.

Zoals van ouds. Zeer prettig

Goede afhandeling van inruil. Nette prijs en goede deal voor nwe auto. Met dank aan Cas Cornelis Broekhuis Ede.

Goede duidelijke communicatie en heel gastvrij!

Heel vriendelijk geholpen! Hangt een fijne sfeer en duidelijke communicatie.

Helemaal niets mis mee

Ik zag de occasion op de site van Broekhuis. Veel foto's, goede beschrijving. Ik dacht, ik rij er na mijn werk naar toe (even gebeld). Auto stond buiten al klaar. Een plaatje (op wat parkeer en steenslagschade na). Offerte ontvangen en zaterdags met mijn vrouw voor een proefrit. Verkocht en direct een afspraak gemaakt. Aflevering geheel volgens afspraak. Plekjes waren bijgewerkt en accu vervanger. Communicatie is prima en voelt vertrouwd, ook bij de nazorg. Zeer naar tevredenheid!

Bedank voor fijne omvangt bij broekhuis

o.k.

onderhoud naar tevredenheid gebeurd

Keurig ontvangen , en de auto perfect gerepareerd niks geen kleur verschil in een woord klasse

TOP bedrijf

Een top bedrijf met hele prettige medewerkers

ik ben heel blij

Professionele service

Voortreffelijk meegedacht

Perfect alles afgestemd, schadeherstel, APK en jaarlijkse beurt bijna in één dag. Vanwege het spuitwerk en vervanging bumper lukte het net niet, maar soepel geregeld.

Topservice!

Afgelopen week moet mijn Opel Karl (4 jaar oud) voor een grote beurt naar de garage. Vooraf werd ik goed geïnformeerd wat er ging gebeuren en wat de kosten waren. Duidelijkheid vooraf geeft geen gezeur achteraf. De auto was ruim voor het afgesproken tijdstip klaar. Opel Broekhuis Ede is een garage met een topservice!!!

Frankeneng 118

6716AA Ede