Top team

In de watten gelegd. Begripvol en enthousiast team.

Hartelijk bedankt Robert, voor uw review! We zijn erg blij met dit mooie compliment. Graag staan wij weer voor u klaar bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Duidelijk, snel alles kunnen afhandelen

Ik vind dat ik snel ben geholpen, alles duidelijk verteld heb gekregen en in de eindfase ook alles duidelijk heb kunnen afronden

Bedankt Morris, voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Jaarbeurt prima volgens afspraak uitgevoerd. Vriendelijk te woord gestaan door balie medewerkster Tamara en verkoop leider Tim.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Heel goed!

Kreeg alle aandacht!

Beste Thijs, Bedankt voor uw mooie review! Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Super bedrijf

Ik werd heel erg goed geholpen door een uiterst vriendelijk man. Alles werd perfect uitgelegd . Ik ga zeker in mijn vrienden en kennissen kring mijn ervaring overbrengen.

Hartelijk bedankt Lianne, voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dat alles perfect was geregeld en u ons aanbeveelt bij vrienden en uw kennissenkring is voor ons heel fijn om te horen. Heel graag tot de volgende keer, wij zullen weer voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Netjes en correct

Geen dwang wel service bij de aankoop.

Bedankt Patrick, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm! We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over onze service en zullen de volgende keer graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Service en klantvriendelijk

Bij de aankoop van onze nieuwe auto werden we deskundig voorgelicht.

Gefeliciteerd met uw aankoop Geert! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de aankoop van uw nieuwe auto. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

werkplek is helemaal niet nuttig

ze hebben mij helemaal niet geholpen. ze lieten los

zeer goede service

nieuwe opel corsa gekocht goed inruil voorstel auto kon ik na 1 week ophalen. werd later terug gebeld of alles goed was gegaan

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Superfijne garage

Een afspraak gemaakt voor een proefrit maar 1 uur voor de proefrit bleek de auto te zijn verkocht. Maar er was nog een zelfde auto die was jonger en meer opties. Proefrit gemaak, en deze auto sloot nog beter aan bij onze wensen. Ook kwa prijs zeer aantrekkelijk. Inmiddels rijden wij in een super fijne Corsa (topdeal) met dank aan Cas.

Beste Geurt, Gefeliciteerd met de aankoop van uw mooie Opel Corsa. Wat fijn om te lezen dat er nog een auto was die nog beter aansloot aan uw wensen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Top geholpen

Fijne auto garage kom er al jaren

Beste Melvin, Bedankt voor uw jarenlange klandizie. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Op een fijne wijze geholpen door de medewerker

Hier krijg je nog echt het gevoel dat de klant koning is. Het contact met de medewerker is op een fijne wijze tot een overeenkomst gekomen en wij zijn zeer tevreden hoe alles is verlopen.

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Prima garage, uitstekende service.

Onlangs een mooie gebruikte Insignia bij Broekhuis Ede aangeschaft. Goede inruilprijs ontvangen. De Insignia in prima staat ontvangen. Fijne verkoper zonder gepush. Zeker een aanrader

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij wensen u veel veilige kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Goede communicatie

Goede communicatie over de te verwachten werkzaamheden en fijn dat ze je thuisbrengen en ook weer ophalen.

Bedankt Daniel, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat wij u van onze haal en breng service hebben mogen voorzien. Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Van A tot Z geregeld

Dit is verkopen anno 2023. Fijne aanpak van de eerste kop koffie tot het ophalen van de auto. Broekhuis geeft een vertrouwd gevoel.

Beste Carla, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Uitstekende service en kwaliteit

Vriendelijke deskundige medewerkers hebben mijn auto snel en vakkundig onderhouden. Waarvoor dank!

Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is geregeld! Uw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Fijne Opel Corsa, rijd prima. Geen lange wachttijd, goede service.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het invullen van deze mooie review! Uw feedback is heel waardevol voor ons. We zien u graag de volgende keer weer bij ons op de vestiging, tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Wel goed

De verkoop en uitleg was goed Min punt de navigatie is niet meer op te daten en dat hadden ze mij wel even kunnen vertellen Nu zit ik met kosten om dat ding te vervangen niet netjes

Bedankt Jaap, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons! Wij wensen u veilige kilometers toe en veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Gewoon goed

Zie boven

Bedankt Frans, voor deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Mensen die echt met je meedenken

Mijn ervaring is dat jullie alles goed regelen en je laten voelen dat jij de klant bent. En dat laten zien in de afhandeling en afwerking van de auto.

Bedankt voor deze complimenteuze beoordeling! Wij staat graag voor u klaar en zien u graag terug. Groet, Broekhuis Opel Ede

Prettige ontvangst en uitstekende service

Na verhuizing eerste keer in deze garage. Prettige ontvangst - helder in de uitleg wat ze gaan doen aan de auto - halverwege de dag telefoon voor welke keuzes ze staan en wat ik wil - goede raadgeving - eind van de dag auto klaar. En hij rijdt weer als een zonnetje.

Bedankt Henk, voor het achterlaten van deze mooie beoordeling We zijn erg blij om u als klant te hebben mogen verwelkomen bij ons op de vestiging. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

uitstekend

zeer goede afhandeling koop als inkoop

Bedankt Henk, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen

Aardige medewerkers

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. We zien je graag weer in onze vestiging. Groet, Broekhuis Opel Ede

Al jaren 100% tevreden

Altijd prima en persoonlijke "behandeling", nooit geen verrassingen. Altijd eerlijk en duidelijk.

Beste Marijke, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Ede

De oplevering van de auto was een groot feest.

We zijn feestelijk ontvangen door Tim v.d. Sluis. Alle afspraken zijn prima na gekomen. We zijn keurig behandelt Ook de tijds afspraak wanneer de auto geleverd zou worden is ruim gehaald,waarvoor onze grote dank. De officiele overdracht van de auto was ook een groot feest.

Bedankt Ben, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Opel Ede

Over Broekhuis Opel Ede