Er is aandacht!

Je wordt meegenomen in het hele proces en tussentijds op de hoogte gehouden van de vorderingen en eventuele andere zaken die niet verwacht werden maar toch aandacht vragen.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Dronten

Wordt altijd goed geholpen. En kwalitatieve afhandeling van het geen er moet gebeuren. Klantvriendelijk is top. Een fijne garage en medewerkers. Vervangende auto is ook oke. Bedankt weer voor de hulpverlening Tot de volgende keer. Gr Inge

Beste Inge, wij willen je bedanken voor het achterlaten van deze mooie review. We zijn blij om te zien dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer! Groet, Team Broekhuis Dronten

Goed bedrijf.

Goede contacten gehad met verkoper bij de aanschaf van mijn auto.

Beste Gerrit, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Dronten

Geweldige en snelle service

Ik kwam langs vanwege een geluid waar direct naar gekeken werd. Het bleek een storing waardoor een onderdeel vervangen moest worden. Nota bene op hun verhuisdag! Ik ben wederom fantastisch geholpen want het onderdeel werd opgehaald en vervangen. Ik kon erop wachten. Ook bij onderhoudsbeurten altijd keurig geholpen. Top!!!

Bedankt George, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Dronten

Ik heb een zeer oplossingsgerichte verkoper getroffen.oper getroffen.r en

Hij leefde zich duidelijk in mijn wensen en problemen in waarbij hij ook mijn financiële overwegingen in zijn oplossingen betrok.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Dronten

Het kennen van de persoon

Ervaring is al jaren uitstekend

Bedankt Leo, voor je complimenteuze beoordeling! Daar doen we het voor! De volgende keer staan we weer voor je klaar! Groet, Broekhuis Dronten

Goed en vriendelijk geholpen .

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Dronten

Geweldige service, wel prijzig

Geweldige service maar factuur was wel prijzig. Bedrag stond wel in een mail maar overheen gelezen

Beste Gea, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Dronten

Mijn ervaring met dhr Albert Brouwer van Peugeot is uitstekend

Dhr Albert Brouwer van Peugeot is duidelijk, eerlijk en nauwkeurig. Hij is heel accuraat met details en deskundig.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door onze collega Albert. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Dronten

Fijne garage met deskundig en vriendelijk personeel.

Het was makkelijk om een afspraak te maken via de website. De werkzaamheden zijn volgens afspraak gedaan en onze auto rijd weer als een zonnetje!

Bedankt Ben, voor deze mooie beoordeling! Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor! De volgende keer staan we weer voor je kaar. Groet, Broekhuis Dronten

Bedankt Roel, voor deze positieve beoordeling. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Dronten

Perfecte service en vriendelijk contact.

Mijn Opel Agila uit 2007 is sinds mijn aanschaf in april 2012 in onderhoud bij Broekhuis Dronten. Zegt al genoeg over mijn tevredenheid.

Bedankt voor deze mooie review! We zij blij te zien dat sinds 2012 alles altijd naar tevredenheid wordt geregeld. Op naar de volgende jaren waarin wij je graag zullen voorzien van onze service! Groet, Broekhuis Dronten

kort bondig en duidelijk

goede afspraken en fijn geholpen

wij zijn prima geholpen en te woord gestaan

Wij zijn zeer netjes en vriendelijk te woord gestaan , en naar volle tevredenheid uitleg gekregen over onze nieuwe auto. Ook verkoper Jasper Vogelzang heeft duidelijk verstand van zaken, en ook enkele dagen na de overdracht nog contact met ons gezocht, met de vraag of wij blij en tevreden zijn met de auto. Dus in 1 woord prima, Met vr.gr. Fam. de Olde

Bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Dronten

Top garage met geweldige service

De afspraak voor onderhoudsbeurt was zo geregeld en werd per e-mail bevestigd. Na de beurt kreeg ik een zeer uitgebreid rapport waarin vermeld stond wat er was uitgevoerd. Alles was perfect uitgevoerd. Tevens kreeg een voucher voor een wasbeurt. De medewerker was heel erg vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Een perfect bedrijf met een geweldige service.

Bedankt Frans, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Dronten

Gewoon geweldig.

De mensen die mij te woord hebben gestaan waren super vriendelijk en hebben mij erg goed geholpen. Ik kon nml zelf de auto niet brengen en hebben mijn auto opgehaald en weer terug gebracht.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat alles naar tevredenheid voor je is geregeld! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Dronten

Alles goed door gesproken

Goede uitleg omdat de auto meer gebreken had dan wij wisten En ook wat de kosten zouden zijn!

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer graag voor jullie klaar! Groet, Broekhuis Dronten

Gewoon een goede garage/dealer.

De mensen van de originele Opel garage zijn gewoon goed in hun vak, klantvriendelijk, menselijk en meedenkend naar onze ervaring. Sinds ze samen zijn gevoegd met de Peugeot kant, is het verschil groter, de vakmensen bij Peugeot zijn afstandelijker en toch iets minder gewend aan het feit dat de klanten van Opel gemoedelijker zijn. Je kan naar mijn mening merken dat de mensen van Peugeot op een industrieterrein hebben gewerkt en de mensen van Opel in de woonwijk. Hopelijk blijft de Opel mentaliteit de overhand houden. Tot op heden niets dan lof voor de Opel "afdeling". Ze zijn niet de goedkoopste in de verkoop en onderhoud, maar behoren naar onze mening wel tot de beste.

Service en gevoel voor klantwaardering

Zoals het al jaren is, een prettige ontvangst, behulpzaam personeel en goede service.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je altijd zo goed geholpen wordt. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Dronten

Geweldige ervaring, goede service

Ik ben fijn geholpen en vertrouwd gevoel

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke ontvangst , je voelt meteen dat je met vakmensen te maken hebt. Alles vooraf doornemen en je laat je auto met een vertrouwd gevoel achter. Lekker met de leenfiets nog even shoppen om vervolgens na ontvangst van een belletje de auto weer op te kunnen halen. Nog wat zeer nuttige informatie en tips meegekregen en daarna weer met een veilig gevoel op pad.

Met wederzijds vertrouwen en respect mijn volgende Peugeot gekocht!

Door de jarenlange band met Albert is er veel wederzijds vertrouwen en dat maakt keuzes makkelijk.

Uitstekende service.

Ik vond het heel prettig dat er goed met mij werd meegedacht en met mij werd overlegd over de opties om de kosten eventueel lager te houden. Hele vriendelijke mensen!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Dronten

prima geschatte prijsopgave reparatie

uitstekende afhandeling reparaties en prettig contact met medewerkers bedrijf Dronten.

Heel goed geholpen door Piet met de koop en inruil van onze auto.

We zijn blij met de verkoper Piet. Hij heeft ons goed geholpen met een keus te maken en monteur Sander heeft op verzoek de auto extra nagekeken en goed afgeleverd. Met verse banden. Wij kunnen weer een paar jaar vooruit!

Pioniersweg 10 12

8251 KN Dronten