Wij zijn goed geholpen

Jasper had alle tijd voor ons ontzettend vriendelijk en daar om geven wij hem een 10 en een mooie auto gekocht

Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door Jasper en u hem beoordeeld met een mooie 10. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Fijne manier van helpen door Jasper

Ondanks zijn jeugdige leeftijd veel geduld en duidelijkheid.

Bedankt Harry, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Jasper. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Welwillend en meedenkend. Vriendelijk en Top service. Zeer tevreden klant van Opel Broekhuis in Dronten!

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Geweldige verkoper!

Wij zijn goed geholpen door Erdoan, hij heeft goed geluisterd naar onze wensen. Hij dacht mee, had alle tijd en is ontzettend vriendelijk. Ook met de aflevering perfecte service, ook door de receptie toen wij alvast onze onderhoudsbeurt voor volgend jaar plande. De haal en breng service, wat een goed idee.

Beste Monique, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Erdoan. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

zeer goed

Bedankt Johannes, voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u onze service als zeer goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door een verkoopmedewerker van Broekhuis Dronten

Telefonisch aangegeven dat ik interesse had voor een Peugeot 108, daarna een afspraak gemaakt en toen we kwamen stond de auto al gewassen klaar om een proefrit te maken. Vooraf een goed gesprek gehad en aangegeven dat we tot een bepaald bedrag konden gaan. De heer Smit zou dit overleggen en bij terugkomst deelde hij ons mee dat we de auto voor minder dan de vraagprijs konden kopen en ook nog met een beurt en APK erop. De auto is in Lelystad na overleg opgehaald en teruggebracht voor een beurt. Wat een service!

Beste Linda, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u zo goed geholpen bent en alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Professionele, vriendelijke hulp

Goed geholpen vanaf moment 1 met het contact leggen. Verder goed geholpen tijdens het proces en uiteindelijk een auto gekocht.

Beste Kevin, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij het verkoopproces. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Dit hadden we niet verwacht..

Daags voor onze vakantie begaf ons motorblok het van de bejaarde 307sw Voor de deur Bij Broekhuis in Dronten. Zaterdagmiddag. De rust hulp en meedenken... als ons ANWB pakket niet optijd zou werken.. wat dan.. "Alles komt goed... geen stress jullie zitten maandag op de boot naar Schotland met een auto" Dat gaf zoveel rust , ook met de bemiddeling richting ANWB.. Al pratend komen we op een Auto die er aan zit te komen, en helemaal in ons plaatje past.. Kortom Auto bleef gereserveerd tot terugkomst. Tijdens de vakantie al fotoreportage ontvangen.. ongelooflijk, klinkt haast als niet mogelijk maar echt... ondertussen zijn we de eigenaar van een mooie witte 2008.. en hopen nog heel lang bij Broekhuis te kunnen komen Super Lieve Mensen Broekhuis Dronten.

Beste Pieter, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij dat we u gerust hebben kunnen stellen en u kunnen helpen bij de aankoop van uw nieuwe 2008. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

De aflevering van de Peugeot was prima geregeld door Albert Brouwer van Broekhuis Dronten

altijd goeie ervaringen met Peugeot in Dronten. Nu even wennen aan de nieuwe situatie met overname door Broekhuis

Beste Peter, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Albert. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Leuke garage vriendelijk personeel

Mijn ervaring met Broekhuis in Dronten is zeker een tien leuk personeel je wordt er vriendelijk en prima geholpen en netjes te woord gestaan ga zo door

Bedankt Piet, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Top bedrijf

Ook na de verhuizing en samenvoeging met Peugeot is broekhuis niet anders dan anders. Onderhoud en apk na behoren uitgevoerd. Goed overleg en dus geen verassingen achteraf. Dikke duim!

Bedankt Ronald, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat ook na de verhuizing een blij man bent. We zien u graag de volgende keer, tot dan. Met vriendelijke groet Team Broekhuis Dronten

Fijne en snel handelende garage

De vorige auto ging kapot daarom moesten we een nieuwe. We konden snel terecht en konden in meerdere voertuigen gemakkelijk een proefrit maken. Diezelfde middag reden wij met auto weg en weekje later nog een afleverbeurt. Kortom snel en deskundig.

Bedankt Matthijs, voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij dat wij u snel weer op weg kunnen helpen nadat uw vorige auto kapot is gegaan. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Vaklui in verkoop

Zeer goed alternatief geboden ,zijn tevreden

Bedankt Roel, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Vriendelijk en correct

Vriendelijk en correct

Beste Henk, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Zo goed geholpen, open en eerlijk. Wederom een goede ervaring om dit aan te gaan met Albert.

Beste Debbie, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Helemaal top.

Ben al meer dan 35 jaar Peugeot rijder en de laatste 20 jaar veel vertrouwen in de verkoper van dit merk.

Bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het voor. Op naar de volgende mooie jaren. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Geweldig, betrouwbaar, hulpvaardig

Zie boven

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar! Hartelijke groeten, Broekhuis Dronten

Super geholpen door Albert!

Albert nam voor aankoop, tijdens aankoop en bij aflevering alle tijd voor ons. Duidelijke uitleg en heldere afspraken geven al jaren vertrouwen. Blij met mijn eerste volledig elektrische auto.

Bedankt voor uw bezoek en deze mooie beoordeling! Ik zal de complimenten doorgeven aan Albert. Ik wens u alvast veilige kilometers en veel rijplezier toe in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Broekhuis Dronten

Als is gegaan zo als afgesproken

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Goede gedegen service !

Onze auto heeft een onderhoudsbeurt gehad bij Broekhuis Dronten. Goede informatie en kostenberekening aan de voorkant. Achteraf een keurig afgeleverde auto en overzicht van het verrichte onderhoud. Goede en klantvriendelijke service !

Hartelijk dank Ton, voor het delen van uw ervaring bij ons op de vestiging. We zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen en u uw auto weer keurig afgeleverd kreeg. Fijne kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Gewoon goed

Voor mij vertrouwd adres waar ik graag kom. Ben ook blij dat ik een auto bij jullie gevonden heb. Goed geholpen vriendelijke mensen

Dank u wel, voor het delen van deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u goed geholpen bent en u uw auto bij ons heeft gevonden. Fijne kilometers gewenst en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Goede service en vriendelijk personeel.

Op de hoogte gehouden van wat er extra moest gebeuren. Vriendelijk personeel.

Bedankt voor dit mooie compliment! We zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Zeer goed geholpen

Klant vriendelijk en goede uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden. Werkzaamheden zeer professioneel en netjes uigevoerd

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Duidelijke afspraak . Snel geholpen.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat we je snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Dronten

Goed en vriendelijk geholpen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat je goed en vriendelijk bent geholpen. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Team Broekhuis Dronten

Pioniersweg 10 8251 KN Dronten

Over Broekhuis Peugeot/Opel Dronten