Fantastische service!

Mijn auto werd opgehaald voor de service-beurt. Het zou allemaal in 1 dag verholpen worden, maar het liep wat tegen. Er werd vroeg in de middag gebeld of ik het goed vond dat de auto een nachtje kon blijven, dan konden ze het vóór de middag in orde maken. Ik waardeer vooral het meedenken met de eigenaar van de auto. Ik had mijn auto de volgende dag niet nodig en gaf toestemming. De auto werd de volgende dag om 13.00 uur teruggebracht, alles wat gerepareerd moest worden was gebeurd en de A.P.K. was goedgekeurd. Ik vind het héél fijn dat ze de auto ophalen en afleveren, dat scheelt mij een hoop gereis met de bus. Al met al ben ik heel tevreden!

Ik was een dag te vroeg, maar ze hebben het die dag wel gedaan.

Vriendelijk, mee denkend,mee levend. Als het nodig is wordt de auto altijd gehaald en gebracht.

Prettige garage

Keurig geholpen

Perfecte klantvriendelijke service

Erg fijne ervaring gehad bij Broekhuis Dronten. Onze auto heeft een onderhoudsbeurt gehad en we werden vriendelijk ingelicht over de kosten, ook m.b.t. het verwisselen van banden. De prijs viel ons erg mee en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het beurtje. Ook de verkoper die ons hielp was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker het aanbevelen waard!

Goede behandeling en afhandeling APK met beurt.

Zie hierboven.

super

Ben heel tevreden over de aankoop van mijn auto.

gewoon goed.

prettige ontvangst en communicatie. duidelijke uitleg over wat er gedaan moest worden.

Alles klopt

Goede koffie Vriendelijke ontvangst Kennen je auto Alles bespreken voor af wat er wordt gedaan Denken mee

Geweldige service.

De met mij gemaakte afspraak iprima nagekomen.' ook over de hiermee gemoeide kosten werd ik van te voren ingelicht. Uitstekende service, ga vooral op deze manier door.

zeer tevreden, altijd goed geholpen

tevreden, staan altijd voor je klaar

Vertrouwde en goede service!

De onderhoudsbeurt werd weliswaar een week uitgesteld, maar werd vervolgens correct uitgevoerd met oog voor details, zoals stofzuigen van het interieur.

Prima maar ook jammer

Auto prima onderhouds beurt gehad Maar de leenauto was er niet dus moest naar huis lopen en weer terug en dat was niet afgesproken

Opel waardig

Goede communicatie en uitvoering Van onderhoud.

Goede service en vriendelijke bejegening

Vanaf 2014 klant voor het onderhoud van mijn Skoda . Elk jaar goede ervaringen met de service en geen verrassende nota’s

Prettig geholpen.

Er word goed overlegt wat er nodig is tijdens de beurt van de auto . Geen verassingen

Heel erg goed

Vriendelijk. Staan open voor aanvullende vragen / informatie Papieren liggen altijd klaar Bij het ophalen van de auto lijkt het balie personeel al van tevoren wel te weten om.welke auto het gaat.

Prima service.

?

Super fijne service

Van het bekijken van de auto tot het netjes afleveren zijn wij zeer tevreden over de service.

Goede ervaringen met de vestiging in Dronten

Het onderhoud wordt volgens afspraak correct uitgevoerd je wordt goed op de hoogte gehouden wat er gaat gebeuren zodat je niet voor verrassingen komt te staan met de kosten ervan zo hoort het.

Altijd op een prettige manier geholpen

Bij deze dealer kom ik graag omdat ik daar goed en prettig wordt geholpen.

Uitstekende oplossing voor het optredende probleem door kosten te beperken.

Juist een jaar na aankoop van mijn Opel Meriva werd er een lekkage ontdekt in mijn radiator. Overleg met Zwolle( aankoop) leverde halvering van de kostprijs van de vervanging op. Een staaltje vangoed dealerschap.

Over Broekhuis Opel Dronten