Heel erg goed

Vriendelijk. Staan open voor aanvullende vragen / informatie Papieren liggen altijd klaar Bij het ophalen van de auto lijkt het balie personeel al van tevoren wel te weten om.welke auto het gaat.

Prima service.

?

Super fijne service

Van het bekijken van de auto tot het netjes afleveren zijn wij zeer tevreden over de service.

Goede ervaringen met de vestiging in Dronten

Het onderhoud wordt volgens afspraak correct uitgevoerd je wordt goed op de hoogte gehouden wat er gaat gebeuren zodat je niet voor verrassingen komt te staan met de kosten ervan zo hoort het.

Altijd op een prettige manier geholpen

Bij deze dealer kom ik graag omdat ik daar goed en prettig wordt geholpen.

Uitstekende oplossing voor het optredende probleem door kosten te beperken.

Juist een jaar na aankoop van mijn Opel Meriva werd er een lekkage ontdekt in mijn radiator. Overleg met Zwolle( aankoop) leverde halvering van de kostprijs van de vervanging op. Een staaltje vangoed dealerschap.

Betrouwbaar en hele goede services

Voel mij daar altijd welkom met eventuele vragen/problemen wat mijn auto betreft....ben al jaren klant!

Uitstekend geholpen!

er wordt met je mee gedacht en je wordt met alle dingen die je wilt weten of je iets niet duidelijk is goed geholpen.

Je wordt goed geholpen

Altijd blij

Netjes afgehandeld

Auto voor de deur opgehaald en nadat hij was nagekeken werd hij weer thuis afgeleverd.

Zeer klantvriendelijk en klantgericht

Bij Broekhuis Dronten zijn ze zeer klantvriendelijk en klantgericht, ze denken met je mee en gaan een stapje verder als dat nodig is.

Prima communicatie

Accurate voorlichting vriendelijke ontvangst, duidelijk verkoop verhaal, beetje zuinig met afdingen.

Nemen alle tijd voor de cliënt en een open benadering

Prima service en prettig en deskundig personeel

Auto grote beurt gehad. Overleg gehad met werkplaats en werkzaamheden volledig uitgevoerd. Auto gewassen terug gekregen. Extra service. Top

Kom hier al jaren.

De werkplaats doet altijd meedenken. Ze leveren goed werk. Ben erg blij mee. Zeker in mijn vak, de auto moet goed onderhouden zijn.

Vertrouwd en goed en.........mooi dichtbij

Ik heb niet veel toe te voegen, goed is goed en zo hoort het ook.

Goede bediening

Ik ben reuze tevreden alleen jammer dat er niet standaard navigatie in zo,n dure auto zit onbegrijpelijk je moet er apart voor betalen.

Gewoon goed service met een echte glimlach

Hier wordt je nog gezien als klant duidelijk in uitleg en afspraak en uitvoering van de gemaakte afspraak. houden zo

Goed en netjes geholpen

Meedenkend en met vragen kun je altijd terecht.

tevreden.

Ik ben tevreden over Broekhuis.

Top service

De 1ste mokka die ik wilde kopen raden ze me af vanwege gebreken die zij constateerden, toen een andere uit ge zocht en maakten ze schade bij het plaatsen van de trekhaak wat ze top hebben verholpen en de overdracht was ook super, alleen maar lof

Er wordt met je mee gedacht en iedereen is altijd vriendelijk!!

klantvriendelijk, attent en deskundig

zie hier boven

Ik ben zoals altijd zeer tevreden over de behandeling en de afhandeling van de nodige zaken.

Over Broekhuis Opel Dronten