Je bent geen nummer

Ben al jaren klant bij Broekhuis en altijd zeer tevreden. Ze kennen je, weten wat ze moeten doen en zijn zeer kundig. Altijd vriendelijk en denken met je mee.

Uitstekend geholpen.

Prettige garage waar ik graag mijn auto een onderhoudsbeurt cq een reparatie laat uitvoeren.

service is prima

Behulpzaam Deskundig en tijdige melding wat er aan de auto stuk is. Deskundig gerepareerd

Duidelijke uitleg van de kosten, zelfde dag was de auto weer klaar. Aardig, net personeel

Erg blij met de haal breng service. Goede en communicatie over afspraak, uit te voeren werkzaamheden en meerwerk. Vriendelijke medewerkers. Auto netjes en schoon afgeleverd. Rijd na goed uitgevoerd werk weer merkbaar een stukje soepeler.

Goede ervaring

goede en snelle afwikkeling.

prima service en afhandeling

afhaal service auto weer netter terug gekregen als ingeleverd.

Alles verliep volgens afspraak

Ik vind de rekening altijd verwarrend. Krijg eerst de werkplaats rekening € 390 later weer een rekening € 473. En is de korting verrekend omdat de auto 11 jaar oud is? Geen idee.

Zeer goed geholpen

Uitstekende service, goed advies

Als zeer deskundig en vakmanschap.

Fijne garage

Broekhuis Dronten is een fijne en persoonlijke garage met kwaliteit voorop.

Prettig geholpen

Prettig geholpen en goede uitleg

Duidelijk, hoge kwaliteit, vriendelijk en weer beter!

Vriendelijkheid, deskundig en hoge kwaliteit werd al geboden, maar op het gebied van het leveren van een duidelijke offerte met prijzen is een volgende stap gemaakt.

onduidelijkheid over servicebeurt

Via web een afspraak gemaakt voor jaarbeurt. Twee dagen voor beurt belt garage dat Opel grote beurt adviseert, wel twee keer zo duur maar doe maar als dat geadviseerd wordt. Tijdens beurt weer door garage gebeld.... Airco wel eens controlebeurt gehad? Nee kost wel 110 euro extra. Nou doe maar niet zeg ik. vervolgens weer iets over extra aandacht voor benzine leidingen?? Kost ook weer 14 euro. Zeg ik tegen garage, u heeft mij gebeld om jaarbeurt op advies Opel om te zetten naar grote beurt. Dat hebben we afgesproken en moet u doen. Als Opel nog andere dingen adviseert had u dat direct moeten melden....Ik was wel een beetje geïrriteerd

Ga naar Broekhuis Dronten,je wordt goed geholpen!!!!

Opel garage Broekhuis Dronten een zeer goede garage. Ik scoor op goed,!!!!! Mensen moeten er altijd aan blijven werken,vandaar.niet alle sterretjes. Al jaren bij deze garage en adviseer iedereen met een auto hierheen te gaan!!!!!! Goede service ,vriendelijk en behulpzaam personeel!!!! Ook maak ik reclame voor hun,om naar deze garage te gaan . Garage Broekhuis ga zo door!!

Altijd alles goed. Altijd tevreden weer naar huis.

Van het eerste contact, voor het maken van een afspraak, tot aan het ophalen van de auto gaat alles goed. Ben ook niet voor niks al jaren een vaste klant bij jullie! Ga zo door! Van mij krijgen jullie een dikke 10!

Goed werk, met duidelijke uitleg

Mijn auto moest voor APK en onderhoud. Nadat de auto was gecontroleerd, kreeg ik een mail met alle punten die waren gevonden met de daarbij behorende kosten. Gelijk werd ik ook gebeld door Marvin en legde hij alles uit. Na akkoord zijn de punten aangepakt en werd de auto gewassen en fris ruikend afgeleverd. Later kwam ik nog achter dat mijn parkeersensoren achter waren uitgeschakeld, omdat er een storing in zat. Dit was helaas niet meegedeeld. Anders was het een 10 geweest.

Prima geholpen

Volgens afspraak geholpen. Bijzondere kosten werden vooraf doorgesproken.

Vriendelijk geholpen

Alles naar wens verlopen.

Na de beurt rijd mijn auto als een krant

De auto staat al voor de 2e keer na de beurt in de garage. Motorisch was er niets aan de hand met de auto, die reed als een trein en lekker fel was. Na het vervangen van een klep alleen maar klachten, geen vermogen, geen cruisecontrole

Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels zijn wij met u in gesprek hierover. Met vriendelijke groet, Broekhuis Dronten

Profesioneel

Het gevoel dat ik profesioneel en goed geholpen ben.

Keurige service en goed vakmanschap.

Auto opgehaald en gebracht. Alles volgens afsprraak.

Top Service!

Sinds vorig jaar heb ik een mijn eerste auto, een mooie Opel Astra uit 2011. Bij de vertrouwde Broekhuis garage in plaats X (ik noem geen plaats) de auto in onderhoud gehouden en kreeg al vrij snel een bericht dat er helaas wel wat aan mankeerde (onder andere de condensor van de airco). Het was een flinke kostenpost om alles te laten maken, maar alles was uiteindelijk gemaakt en de auto reed super. In dit stadium was uiteraard al betaald voor het vullen van de airco en de nieuwe condensor. Na een maand werd het warmer en bleek dat de airco niet werkte en dat ik terug moest komen. Ik was in de tussentijd verhuist en vond het niet de moeite waard om terug te gaan naar Broekhuis X. Ik heb de situatie voorgelegd aan Broekhuis Dronten en zij zouden contact opnemen met Broekhuis X omtrent de verdere afhandeling. De dag later kreeg ik al een belletje dat ik de auto mocht brengen. Broekhuis Dronten vond al vrij snel het probleem. De condensor, die al vervangen had moeten zijn, was blijkbaar nooit vervangen en de airco was ook nog niet gevuld. Broekhuis X gaf aan dat ik nog langs had moeten komen, maar daar was ik niet van op de hoogte. Tevens belde ik 2 weken daarvoor met de vraag of de airco wel was gevuld en de meneer aan te telefoon zei 'ja de airco is gevuld, dat staat in het systeem'. Vreemde situatie dus. Het was dus logisch dat de airco niet werkte. Broekhuis Dronten heeft dit opgepakt met Broekhuis X, het onderdeel opgehaald en gemonteerd. De kosten zijn uiteraard door gefactureerd naar Broekhuis X. Het koste mij dus helemaal niks, behalve wat frustraties. Kortom, top Service van Broekhuis Dronten! Een welverdiende dikke 9, want een 10 geef ik niet (niks/niemand is perfect). Ik blijf zeker vast klant. Echte aanrader!

Hele vriendelijke mannen van de garage

altijd vriendelijk en behulpzaam

Over Broekhuis Opel Dronten