Correct geholpen.

Correct begeleid en afgehandeld allemaal.

perfekte behandeling

vriendelijk en kundig

pefect

goede monteurs die doen wat je vraagt

Goed geholpen bij de aankoop

Goed geholpen bij de aankoop van mijn auto, alles netjes en snel geregeld.

Uitstekende kwaliteit, service en klantvriendelijkheid

Als cliënt bij Broekhuis Doornspijk ervaar ik al jaren een uitstekende kwaliteit, service en klantvriendelijkheid! Bij ieder bezoek staat dit centraal en dat geeft een zeer fijn gevoel. Niets is hen te veel om de cliënt tevreden te stellen.

Prima geregeld!

Goede service zoals gewoonlijk!

Goede garage

Kon er niet op wachten om dat er koel vloeistof lekten kreeg gelijk leen Auto mee aan het einde van de dag wes mijn Auto klaar en ben ik heem weer op gang halen.

Prima service. Vooraf overleg over de reparaties. Duidelijke uitleg en denken met je mee. Na onderhoud brandde er nog een lampje op het dashboard . Dit werd keurig opgelost

Haal en brengservice, prima.

Goeie service

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Prima. Correct

Fijn geholpen 8

Goed geregeld en overlegd

Netjes auto opgehaald en terug gebracht

prima service.

Goede garage. Prima service. Vriendelijk personeel. Staan altijd voor je klaar.

Is een Kwestie van vertrouwen ben al 25 jaar klant tot volle tevredenheid

Ik breng mijn auto en ik haal de auto op en je voeld dat de auto weer perfect loopt ook de veiligheids adviezen van de receptie /monteurs zij n op z,n plaats en niet altijd een commercieele. achtergrond ,bijvoorbeeld nieuwe banden voorkant.

Wij laten onze auto onderhouden bij Broekhuis in Dronten. Wij zijn hier zeer tevreden. Staan altijd voor ons klaar en een afspraak is altijd op tijd en prima geregeld.

Duidelijk, open, flexibel

Kopen auto keurig geregeld, met voor beide partijen goed resultaat. Onderhoud auto gaat altijd goed en afspraak maken makkelijk. Laatst door een foutje van mij op het verkeerde moment voor een afspraak, maar omdat ik een uur moest rijden werd ik toch geholpen

Klant voorop!

Auto afgeleverd voor onderhoudsbeurt. Zou met fiets naar huis, maar vanwege striemende regenbuien zou het openbaar vervoer worden. Receptiemedeweker bood meteen aan dat iemand mij naar huis kon brengen en stond er per direct iemand paraat. Klasse.

Over de jaarlijkse onderhoudsbeurt aan mijn auto ben ik uitermate tevreden.

1). Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. 2). Tijdens het wachten werd mij tot 2 maal toe koffie aangeboden. 3). De onderhoudbeurt en mijn vragen zijn naar wens verlopen en opgelost. 4). Ik voel me echt als klant behandeld.

Vriendelijk deskundig

Voelde mij welkom, werd deskundig en snel geholpen. Bedrijfsleider bood mij koffie aan en was echt geïnteresseerd. Fijn bedrijf!

Een tevreden klant

Afspraken worden nagekomen. Heb rustig kunnen werken tijdens het wachten, voorzien van koffie. De verwarming werd zelfs wat hoger gezet.

Erg goed.

Goede duidelijke uitleg over de prijs vooraf.

Jaarbeurt voor mijn Karl alles prima verlopen, heldere communicatie alles zoals het hoort.

Vriendelijk, attent, meedenken, kundig

Positieve ervaring. Denken mee met de klant. Zijn vriendelijk en kundig

Topservice.

Ik heb een Opel Karl aangeschaft die werd afgeleverd op 23 maart. Bij de aflevering een doosje Rituals gekregen. Ook bij de hele aanschaf van de auto ben ik goed geholpen! Topservice Broekhuis Doornspijk

Zuiderzeestraatweg West 132

8085AJ Doornspijk