Mijn ervaring met Broekhuis is goed

Al vanaf ong. 1970 betrekken we onze auto's bij garage Broekhuis en we hebben daar altijd goede ervaringen mee gehad. Nu ben ik sinds 2020 alleen, maar ik hoop en vertrouw dat de service voor mij alleen hetzelfde blijft. Ik zou niet in een andere dan een Broekhuisauto kunnen rijden! Met hartelijke groet, J. van den Berg-Witvliet

klantvriendelijk personeel en goede voorlichting.

goed, op tijd, en prettig geholpen.

Goed, op tijd, en prettig geholpen zoals ik gewend ben.

Goede kennis,communicatie en aardige mensen

Grote beurt uitgevoerd en storing verholpen!(ford focus).

Uiterst tevreden met de info,afhandeling,vervangend vervoer

Zie hierboven

Ik zit te wachten op antwoord van jullie !

Op zich na een ernstige tegenvaller dat de distributie riem vervangen moest worden met 59.000 km. Op de teller is dit toch weer netjes opgelost! Over de behoorlijk hoog geprijsde grote beurt verder ook geen klachten. Jammer dat ik nergens iets kan vinden in het onderhoudsboek of in de Opel App dat de auto een grote beurt heeft gehad en dat de distributie riem is vervangen. Wel belangrijk voor de toekomst ! (Verkoop/inruil)! Op mijn verzoek ruim een week terug (Harald) ontvang ik ook maar geen antwoord? Vreemd, hoe kan ik Broekhuis Doornspijk dat een 9 of een 10 geven ? Ik zie uit naar jullie positieve reactie en antwoord.

Geachte heer Holster, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen en u uitgenodigd bij ons op de vestiging. Inmiddels hebben we elkaar gezien en gesproken, waarbij bleek dat uw opmerkingen op een misverstand berustten. Bedankt voor dit prettige gesprek! We zien u graag, een volgende keer weer, bij ons in Doornspijk. Met vriendelijke groet, Broekhuis Doornspijk

tevreden

Netjes behandeld en erg blij met opel Doorenspijk

Wat goed is moet je niet veranderen

Wordt altijd goed geholpen. Er is overleg voordat iets gerepareerd of vervangen moet worden. Zeer klantvriendelijk.

Ik kom uit Overijssel en geef nooit hoger dan een 8

erg tevreden

Goed en fijn geholpen

Bij Broekhuis wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan en wordt altijd overlegd voor er iets aan je auto wordt gedaan.

Al jaren zeer tevreden, prima garage.

Uitstekend!

Wij hebben een Opel occasion gekocht en de verkoper was uiterst vriendelijk en stond altijd klaar voor tussentijdse vragen. Ook bij aflevering was alles goed verzorgd en zag de auto er keurig en netjes uit. En verder alles volgens afspraak. Nu hopen op vele veilige kilometers!

Fijn dat auto wordt opgehaald en teruggebracht

Ben zeer tevreden

Goede en zeer vriendelijke service

Goed geholpen door de verkoper en de auto is netjes klaar gemaakt

Zoals altijd de afspraak keurig nagekomen

Afspraak en prijs 100% nagekomen kan iedereen Broekhuis Doornspijk aanbevelen

Ik ben altijd zeer tevreden

Ben altijd zeer tevreden met Broekhuis auto Wordt netjes gemaakt wordt van tevoren altijd netjes gebeld

Een goede service en goede mogelijkheden als je moet blijven wachten

De service is altijd ok, je wordt goed geholpen, en als je moet wachten tot dat je auto klaar is en tijdens dat wachten wilt werken, is er zelfs een kantoortje beschikbaar waar je rustig kunt werken

Meedenkend en zeer mens-en servicegericht.

Betrouwbaar, eerlijk en duidelijk. Zonodig samen op zoek naar een oplossing.

Fijne service en goed bereikbaar

Altijd fijn en correct geholpen. Erg fijn dat je snel contact met Broekhuis kan krijgen.

is zeer goed

vertrouwen dat er is dat naar wens gedaan word

nog niet te vrede

het probleem met mijn auto is nog niet opgelost moet weer naar de opel en dan zien we wel weer hoe het afloop gr wichert

Bij Broekhuis voelen wij ons thuis. Je wordt als klant behandeld met een gouden rand.

Wij zijn al vele jaren klant van Broekhuis en hebben daardoor een jarenlange een heel goede ervaring met Broekhuis Doornspijk.

geen verdere uitleg nodig

prima ervaring alles duidelijk uitgelegd en in overlegprima geregeld

Klantgericht en gastvrij.

Alles wordt overlegd met de klant, dus geen verrassingen achteraf! Tijdens het wachten wordt regelmatig koffie aangeboden. Bijzonder gastvrij!

Zuiderzeestraatweg West 132 8085AJ Doornspijk

Over Broekhuis Opel/Ford Doornspijk