Zijn er extra reparaties nodig word er gebeld en uitleg gegeven wat noodzakelijk is, en via de mail een onderhoud lijst wat er aan het voertuig is gedaan.

Zeer goede service

Voor mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn Corsa belde ik met Broekhuis in Doornspijk. Binnen enkele minuten had ik een passende afspraak. Op de dag van de afspraak stond er keurig een klantvriendelijke receptionist klaar voor de ontvangst van de sleutels en na nog een extra wens op het onderhoudsformulier kreeg ik een leenfiets om thuis het onderhoud van mijn auto af te wachten. Thuis kwam er al een bericht met het resultaat van de test met enkele aanbevelingen met prijsopgave. Keurig op tijd was mijn auto gereed en kan ik weer honderden veilige kilometers gaan maken. Broekhuis Doornspijk - TOPWERK geleverd!!!!

Keurig geholpen en goed geïnformeerd over de servicebeurt

Leenauto was niet beschikbaar maar netjes opgelost met haal/breng service. Keurig geïnformeerd over onderhoudsrapport en geadviseerd onderhoud.

Meer dan prima

Goede ontvangst: vriendelijk personeel en courant en koffie ruimschoots aanwezig. Bovendien garagepersoneel ook zeer deskundig.

Een erg prettige ervaring rondom.

Bij dit bedrijf terecht gekomen via de bekende autosites. Doordat een diesel niet meer rendabel was voor mij op zoek gegaan naar een hybride auto. Na een aantal zaken langs te zijn geweest en mijn oude auto te laten taxeren kwam ik uiteindelijk hier terecht. Zag een mooie Kia Niro met weinig kilometers. Na een e-mail gestuurd te hebben werd er al snel contact gezocht. Via de foto's werd mijn auto getaxeerd voor een scherpe prijs dezer dagen, zeker voor een diesel. Al snel een afspraak gemaakt voor de proefrit. Hier geholpen door een uiterst aardige en correcte verkoper genaamd Dave . Na een praatje een proefrit gemaakt. Auto beviel uitstekend. Hierna een gesprek over de prijs. Hier was eigenlijk weinig meer in mogelijk voor de scherpe prijs. Dave was hier erg netjes in en behulpzaam. Na overeen gekomen te zijn over de prijs kon de auto de week daarop ophalen. Auto stond er keurig bij en alles werd netjes qua papierwerk. Ook kreeg je er een leuk presentje bij. Niet gehoeven maar erg leuk. Kreeg erg ook een jaar een pluspas bij. Hoop uiteraard geen gebruik te hoeven maken van de garantie maar zeker fijn dat het erbij zit. Alles bij elkaar een erg prettige ervaring. Broekhuis Doornspijk en met name Dave bedankt.

Bij Broekhuis word je goed en vakkundig geholpen.

Bij de aanmelding kun je al aangeven wat er precies moet gebeuren aan je auto, vervolgens wordt er ook nog even gebeld wat er allemaal wel en niet kan, overleg is altijd mogelijk over bijvoorbeeld een origineel onderdeel of een universeel merk, en dan maken ze d'r ook iets moois van. Houden zo!

Ga zo door een 10 plus

Heel goed , de beste

Ze doen wat ze zeggen met perfecte service er gratis bij.

Auto ingeruild voor een mooie Opel Mokka bij Broekhuis Doornspijk. Prettig zaken gedaan en de auto was bij het ophalen, gepoetst en zoals afgesproken had hij een beurt gehad. In een zin: zoals het hoort en prima service.

Garage waar je je thuisvoelt

Behulpzaam en klantvriendelijk.

Dat is dik verdiend

Ik krijg altijd goede service en ze zijn altijd vriendelijk

Duidelijke uitleg ,prima service

Goed uitgelegd wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn. Goed vervangend vervoer geregeld.

Zeer klantvriendelijk

Van het maken van de afspraak voor onderhoud tot het weer ophalen van de auto alle aandacht voor de klant

Goed overleg, goede oplevering.

Grote beurt. Werd van te voren gebeld over grote kosten. Duidelijke uitleg. Inspectie rapport in de mail.

Goed en vriendelijk geholpen

Al het personeel is correct en vriendelijk. Zeer bekwame monteurs die weten wat wel en niet mogelijk is. Ik heb het vertrouwen in deze garage daarom ga ik ieder jaar voor een beurt aan mijn auto, terwijl ik niet echt in de buurt woon.

Dienstverlenend.

Vriendelijke verkoper.

Een klantvriendelijk en klantgericht bedrijf.

Ik word ten alle tijde goed geholpen en nemen de tijd voor je. Werken netjes en volgens afspraak. Bellen eerst op voordat ze verdere onderhoud plegen.

Voor mij, Harderwijker, de beste Opel garage in de omgeving

Zoals altijd de beste service

Opel/Ford Doornspijk is een hele goede en prima garage cijfer 10.

Service en de omgang met klanten is zeer goed iedereen staat voor je klaar.

Auto is afgeleverd zoals afgesproken

Auto stond keurig voor ons klaar en alles wat was afgesproken is uitgevoerd

Weer tevreden

Afspraak gemaakt en nagekomen weer zoals altijd een tevreden klant jullie zijn niet de goedkoopste maar wel de beste

Al jaren lang mijn betrouwbare partner als het om mijn Opel gaat.

Ik voel me als klant welkom, met wat voor vraag over mijn auto ik ook komt ik krijg altijd een onderbouwd antwoord. Als ik b.v. met een voorstel komt over vervanging banden, sneeuwketting etc. zoeken zij voor me uit wat mogelijk is en hoeveel dat kost. Voor mij is de garage voor onderhoud en vragen over mijn auto.

Altijd een prima service.

Klantvriendelijk altíjd meteen klaar staan om je helpen.

Goed en snel geholpen

Aardige verkoper die de tijd voor ons nam en ons goed en snel heeft geholpen.

deskundig personeel en zeer klantvriendelijk!

Al vele jaren is onze auto in onderhoud bij Broekhuis Doornspijk. Wij zijn zéér tevreden over de medewerkers van het bedrijf. Ze zijn deskundig, geven goede en eerlijke adviezen en zijn klantvriendelijk. Om de wachttijd aangenamer te maken kun je aan de leestafel een kop koffie nemen, maar de mogelijkheid is er ook om een (elektrische) fiets te gebruiken om later op de dag de auto op te halen. Voordat er een reparatie uitgevoerd wordt, neemt de monteur contact op om te overleggen en het probleem voor te leggen. Dit stellen we zeer op prijs, zodat je niet met onaangekondigde hoge reparatiekosten geconfronteerd wordt!

Mijn ervaring met Broekhuis is goed

Al vanaf ong. 1970 betrekken we onze auto's bij garage Broekhuis en we hebben daar altijd goede ervaringen mee gehad. Nu ben ik sinds 2020 alleen, maar ik hoop en vertrouw dat de service voor mij alleen hetzelfde blijft. Ik zou niet in een andere dan een Broekhuisauto kunnen rijden! Met hartelijke groet, J. van den Berg-Witvliet

Over Broekhuis Opel/Ford Doornspijk